1 kere sınıfta kaldım. 2. senemde de ilk yarıyı okuyup açığa geçtim. Bir daha okula başlayabilir miyim?

1 kere sınıfta kaldım. 2. senemde de ilk yarıyı okuyup açığa geçtim. Bir daha okula başlayabilir miyim?
Cevapla