Girdiğim işlerden deneme süresi bittiğinde çıkartılıyorum, sizce neden böyle oluyor?

Iki ise girdim ikisinde de deneme suresi sonunda maalesef devam edemeyecegiz dediler. Neden böyle oluyor bilmiyorum kendimi beceriksiz hissetmeye başladım moralim bozuluyor
Girdiğim işlerden deneme süresi bittiğinde çıkartılıyorum, sizce neden böyle oluyor?
Cevapla