Her girdiğim işte 1 aydan sonra işi iyi yapmama rağmen çıkarılıyorum niye sizce fazla mı pasifim işyerinde?

Hep genelde şöyle oluyo iş arkadaşları beni bir ververeye veriyo işverene; işverenin iletişimi bemimle iyiyken birden uzaklaşıyo, bi bakmışım işten atıldım!. Bu duruma çok canım sıkılıyo!. Nasıl bir yol izlemem gerekir sizce?

Güncellemeler
10 ay
Son işyerinde 2 saat dinleniyo benimle aynı işi yapanlar. Ben hiç dinlenmiyorum. İzin vermiyorlar iş arkadaşları kendileri dinlenmelerine rağmen!. İşimi beğenen öyle söyleyen işveren, birden işimi beğenmediğini söylüyo!.
Her girdiğim işte 1 aydan sonra işi iyi yapmama rağmen çıkarılıyorum niye sizce fazla mı pasifim işyerinde?
Cevapla