İşten atıldım 1 yıldır çalışıyordum. 15 bin kesmişler. Normal mi?

20 tl alacagım var normalde ama icralara 12 bin kesmişler ve devletede 3 bin kesmişler böyle bir şey normal mi oluyormu devlet bu kadar kesebiliyor mu alıcagım 8 bin kalmıştı 3 bini devlete
İşten atıldım 1 yıldır çalışıyordum. 15 bin kesmişler. Normal mi?
Cevapla