Raporluyken işten çıkarıldım, ne yapabilirim?

3 aydir calistigim bir yer vardi, ameliyat oldum 10 gunluk raporum var. yerime gecici eleman aldilar, bir kisiyi cikarmalari gerekiyormus ben raporluyum diye beni cikarmislar. kendi istifa dilekcemi de yazamiyor musum belirli bi metin varmis onu yazmam gerekiyormus muhasebeci oyle dedi. cok sacma ya. bizi asgari maas uzerinden gosterip geri kalan paramizi elden veriyorlardi etik gormuyorum bunu. sizce ne yapabilirim bu konuda zehir zikkim olsun istiyorum verdigim emeklerimin
Raporluyken işten çıkarıldım, ne yapabilirim?
Cevapla