İşten ayrılmak istedim, bana eleman bulana kadar 15 gün daha çalışman lazım dediler, gerçekten böyle bir şey var mı?

İyi geceler KS 1 haftadır pizzacıda çalışıyordum ve bazı yapılan şeytanlıklar yüzünden bu akşam son kez çalıştıktan sonra işten ayrılmak istediğimi söyledim bana eleman bulana kadar 15 günlük hak var günün dolmadan çıkamazsın dediler bende hayır öyle bir şey yok ben süreci biliyorum çıkmak benim zaten hakkım yarından itibaren işe gelmicem dedim
İşten ayrılmak istedim, bana eleman bulana kadar 15 gün daha çalışman lazım dediler, gerçekten böyle bir şey var mı?
İşten ayrılmak istedim, bana eleman bulana kadar 15 gün daha çalışman lazım dediler, gerçekten böyle bir şey var mı?
Güncellemeler
10 ay
Sadece 1 hafta çalıştım
İşten ayrılmak istedim, bana eleman bulana kadar 15 gün daha çalışman lazım dediler, gerçekten böyle bir şey var mı?
Cevapla