Şok'tan istifa etmek istiyorum. 15 gün çalışmak zorunda mıyım?

Arkadaşım 1 hafta önce çalışmaya başladı. Şimdi istifa etmek istiyor. Müdür yardımcısı 15 gün çalışmak zorundasın demiş doğru mu? Zaten yardımcı yüzünden çıkıyor. Bi üç gün diyor bi iki hafta diyor. Bunu aslı var mı? İstifa dilekçesini verdikten sonra çalışmak zorunda mı?
Şok'tan istifa etmek istiyorum. 15 gün çalışmak zorunda mıyım?
Cevapla