AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Evliyken okunur keşke erkenden evlenmeseydin ama kaderin buymuş
Okuyabilirsin 30 yaşındaki insanlar okuyor hic bir şey geç kalmış değilsin
Nasıl oluyor bu çocuk yaşta evlenmişsin sen suçlu değilsin ebeveynlerin suçlu burada. Ayrıca okumak istedikten sonra okursun tabi ki niye olmasın.
Eşinizde sizi bu yönde destekliyor ise, neden olmasın.
Okunur tabi ki.
Eşin sana destek çıkacaksa neden olmasın. Hiçbir şey için geç değil, içinde kalacağına gerçekleştirmeye bak.
Bence pian olmaman icin sebep daha çok dmin olabilirsin buna
Bende yakinda evlencem. Esimde okumasina devam edicek, ikimizde oyle istedik.
Okunur niye okunmasın. Ama böyle olcak diye evini ihmal etmemelisin
Okumanin yasi olmaz senin gibi olanlar sulalemizde cok cocugu olup okuyanlar. Gencsin bence yap
ay kız saçmalamaya okumanın bekar evliliğimi olur ya okumanın yaşı bekarı evliliği yok yani
Bir evliliğin daha boşanma ile sonuçlanmadan 4 yıl önce ki mesaj olacak bu
Evliyken de okunur tabi neden olmasın.
Okumanın yaşı olmaz.
Okunur tabi ben mimarlik okurken sinifimizda bi kadin vardi 33 yasinda iki çocugu vardi biz bile yetiştiremezken o kadin çok guzel çikiyordu jurilere geç değil senin için
Çok da güzel okunur kardeşim, 40 yaşında diploma alan var. Yeter ki hedeflerine yürü sen
Yaşın genç daha okuyabilirsin, eşin bu konuda sana destek olursa tabi
Cokta erken değil . Ve evet okunur benim tanidigim 22 yasinda ve okumaya devam ediyorlar
Olması gerekenden 8-10 yıl kadar erken evlenmişsin gibi duruyor
Hiçbir şey için geç değildir. Çok gencsiniz bence okuyun. Ömür boyu bu durum sizi uzecektir.
Yaşında henüz bisi yok bende aynı yaştayım oku gitsin kafan gayet çalışıyordur
Okuyabilirsin kardeşim evlenmek okumaya engel değildir
Okumak ve medeni durum arasında bir bağ yok. Okuyabilirsin.
Cocuk da bir engel değil.
Bu arada hem çalışıp hem okumak yurt dışında normal birsey. Yani hem çocuk bakmak hem okumak da mümkün bence. Sadece biraz stres içerir.
Geç kalmış sayılmazsın. Kocan destek olmalı ve sende okumalısın
Okumak istiyorsan okuyabilirsin evliliği mahana etme bence
22 yaşındasın yaşın çok genç eğer maddi durumun iyiyse ve çalışma zorunluluğun yoksa ve de çocuk yoksa bence okuyabilirsin. Hem iyi bir eş hemde iyi bir öğrenci ilerde de iyi bir anne olabilirsin. Bol şanslar
Madi durumumuz iyi çok şükür, iki çocuk annesiyim birisi 5 yaşında diğeri 10 aylık 🙂
Allah bağışlasın:) birlikte büyürsünüz evlatlarınla.. okumanın yaşı yoktur.. Gerçi 2 çocukla zor ama bir kadın olarak her türlü zorlukların üstesinden gelebiliyoruz.. Kendine inan.. Bol şans
Evlilik okumaya engel değil.
üniversitede evli olup okuyanı bırak çocuklu okuyan, 40 yaşında okuyan, çalışıp okuyan... bir çok farklı koşullarda insan var.
Okumak için bir engelin yok açıktan başlayabilirsin. Eşinle konuş.
Açıktan okul okul mu ya. d. d
@xCuppycake öyleyse değişik memlekette yurtta kalirsin sorun etmiyorsan
bende evliyken okudum hemde çalıştım çocuklarım oldu okumak istersen her şey senin elinde ve dilinde
Olur neden olmasın insanlar ellisind eokuyor. Öyle düşünme vakit geç olmadan başla.
Kesinlikle okunur. Eski kiracımızın kızı 60 yaşında hukuk fakültesini bitirdi.
en iyisini yapmissin gencken sevismiyceksen yasamanin ne anlami var okul kacmiyo ya
Ay benim yaşımdasin ve iki çocuk tuhaf oldum millet şimdi çok edebiyat yapmıştır. Ama okursan zor onu soylim
Bende şu an bekâr olmak çok isterdim ileride meslek sahibi olacaksanız okuyun yoksa çok zor bu zamanda kpss ile atanmak
24 yaşındayım mezunum işsizim bekarım ve çocuğum yok. Keşke erken yaşta evlenseydim
herkes pişman gülüm.
pişman olmayan mi var
ben de bazen keske evlenseydim diyorum :d
Çocukların biraz daha büyüsün sonra rahat bir şekilde üniversitede okursun.
Eğer çocukları bırakabileceğin birisi varsa şu an bile okursun ama yoksa açık öğretimden devam edebilirsin.
2 çocukla üniversite mi okunur, evlenirken aklın nerdeydi
Okumanın yaşı olmaz ama iki çocukla biraz zorlanırsın o kadar
Çocuklarıyla okuyan bir sürü insan var elbette zor ama isteyen başarır. Sen de okumak istiyorsan gerçekten azmedersen yapabilirsin. İnsanlar kaç yaşında okuyorlar daha çok gençsin. Yaparsın tâbiki.
Arkadaşım annesi onlar ilkokuldayken açıktan lise okuyup sınavlara girdiğini ve liseyi bitrdiğini söylemişti yeterki iste yaparsın.
Ben de liseyi aciktan bitirdim
Okunur tabiki neden okunmasın , icinde varsa yaparsın
Okuyunca kuslar konmuyo emin ol bu ulkede bitti okuma falan bosa uzulme
Okumanın yeri zamanı veya yaşadığın bir durumu yoktur.
valla bizim arkadaşta hem evli hem cocukluydu hemde çalışıyordu dgs ile makine müh. bitirdi. erkek
Okunurda , siz yaşıtlarınız durumuna özeniyorsunuz ve evlilik sorumluluk haliyle ağır gelmeye başlamış
Bende bir anneyim şu an çalışma kararı aldım. Eğer çocuklarınıza bakacak kimse varsa tabii ki de okuyun.
Neden Fırat’ın olmasın Kİ?
Ve fırsat da nedir
Okumak senin iradene kalmış bir durum yani kimsenin karışma hakkı olmayan bir irade meselesi
Okuyup ne yapacaksın mezun olunca nasıl olsa işsiz kalacaksın o yüzden eşini ve çocuklarını ihmal etme boşuna.
Neden işsiz nerden biliyorsun? Ozmn kimse okumasın
Bence de kimse okumasın çünkü iş bulamıyor %90 ı hiç mi haber izlmeiyirsun ya da hiç mi çevrende uni mezunu olup işsiz kalan insan yok ya da ülkeden haberin var mı
18 yaşındamı evlendin , okunur tabi istimen yeterli git sınava gir başla veya uzaktan oku
16 yaşımda evlendim
Oo nasıl oldu yasal olarak
Aile izniyle mahkemede oluyor
Anladım
Evli olup da okuyan bir çok insan var. Evliliklerinde de gayet basarililar. Siz neden yapamayacaksiniz ki
16 yaşında evlenemezsin yasadışı
Orayı karıştırma 😅 zor bir süreçti
aile izin vermedikçe yapamazsın eşin tutuklanır yıllar sonra bile olsa
Kaçarak mı evlendin
@tatlıbirgirll hayır
16 yaşında nasıl evlendiniz
Üff kaç kere sordun bu soruyu yine sen demi Citroen arabası olan kadın
Maşallah ne güzel peki sana bişey soracak evlilikle ilgili yardımçı olur musun
Tabikide okunur yaşın daha erken bence okumalısın istiyorsan tabi 🙂
Neden olmasın ya daha gencecikmişsin hem aile hem okul ne güzel gider işte
Okuyabilirsin evliyken neden olmasın. Yasında genç.
16 yaşında mı evlendin...
Evet ne var
Çocuk muşsun, şaşırdım sadece..
Eşin karşı çıkar mı okumana
Sanmıyorum
Dene o zaman şansını
Kesinlikle okunur. Kpss ye bile hazırlanılır. Çocuk çocuk asla engel değil. Yapabilirsn. Yapan çevrem çok var.
Oyle bir yazmissinki kafada bitirip engeller koymussun okumaya. Cok rahat okursun daha çok gencsin icinde ukte kalicak yasa gelmemissin