28 yaşındayım, dört bölüm okudum. Evlenmek istemek ayıp mı?

28 yaşındayım. 4 bölüm okudum 4 ude bitmedi. Hiç bi işim yok. Ama bölümler iyi 450 üstü puanla girdim. Çirkin fakir fark etmez sadece kendim kadar zeki biriyle hayati paylaşmak istiyorum. Çok yalnız hissediyorum. Ölene kadar böyle olacakmis gibi. Sizce ne yapmalıyım
28 yaşındayım, dört bölüm okudum. Evlenmek istemek ayıp mı?
Cevapla