28 yaşındayım. 4 bölüm okudum 4 ude bitmedi. Hiç bi işim yok. Ama bölümler iyi 450 üstü puanla girdim. Çirkin fakir fark etmez sadece kendim kadar zeki biriyle hayati paylaşmak istiyorum. Çok yalnız hissediyorum. Ölene kadar böyle olacakmis gibi. Sizce ne yapmalıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılSana tavsiyem ilk evvela kendini tanı, kendinle ilişkin nasıl? Bir insanın kendiyle ilişkisi güzel ve sağlıklıysa ilişkilerinin de öyle olma olasılığı yüksek oluyor, kendini tanıdığına emin olmalısın, kendini tanımayan insan kimseyi tanıyamıyor. Evlilikte bu iki madde mühim.
Dört bölümü de okumadığını ifade etmişsin, sen henüz üniversite konusunda dahi net tercihlerde bulunamamışsın, dört bölümü de ön lisans olarak mı okudun, okuyorsun? Henüz bir bölümü bitirmeden diğer bölüme nasıl geçiş yaptın, yapıyorsun? Üniversite konusunda dahi net olamazken evlilik konusunda bocalarsın, bir kere evlendiğinde böyle bireysel hareket edemeyeceksin, belki evlendiğin kişinin huyunu sevmeyeceksin, aynı evde yaşamak, eşinin ailesiyle de evlenmek kolay değil. Bekarlığın tadını çıkar, tek başına tatil yap ve Serhat Yabancı'nın Evlenmeden Boşanmadan Önce İyi Düşün kitabını oku bence ama sırf yalnızlık korkundan ötürü evlilik yapma. Nedense kriterlerinin net olmadığını hissediyorum. Evlilik konusunda tam olarak ne istediğini bilmiyorsun ve bence buna hazır değilsin, evlilik de genellikle tüm yük kadının omuzlarında olur, her evlilik aynı değildir elbette ama genel olarak ev işlerini kadın yapar, misafiri kadın ağırlar, evine yatılı gelen misafirlerin yatağını kadın serer, bu kadın çalışıyorsa daha zordur hayatı, çocuğa kadın bakar, veli toplantılarına kadın gider. Şimdi çalışıyor olsan dahi kendinden sorumlusun, ne istersen işten geldiğinde onu yersin ama evliysen ve çalışan bir kadınsan işten gelir gelmez yemek yapman gerekir, işte evlendiğinde tam anlamıyla özgür olamıyorsun, yerine göre eşinin aileside karışıyor hayatına, tüm bunları göze alabileceksen evlen. İfadelerinde şunu gördüm, evliliği yalnızlık korkundan ötürü istiyorsun ama evli olduğu halde yalnız olan o kadar çok insan var ki, insan sevdiği kişiyle ömrünü paylaşmak için, birlikte mutlu olmak için istemeli evliliği ve evlilik öylesine yapılacak bir şey asla değil, muhakkak Serhat Yabancı'nın Evlenmeden Boşanmadan Önce İyi Düşün kitabını okumanı tavsiye ederim00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıl4 bölüm okudun ama hiçbiri bitmedi diyorsun yani okumadın. Çabuk sıkılan veya bir şey üzerinde özveri ile odaklanamayan birisin. 450 üstü bir okul okumak önemli değildir o okulu bitirip bir şeyin ucundan tutmak asıl başarıdır. 28 yaş geç değil. Bir bölümü bitir iş hayatına başla. Ortak paydada kendine benzer zeki bir insanla karşılacaksındır.
00 Yorumla
+1 yılKariyer yapmak evliliğe engel değil ki, insan yanında bir nefes arıyor illaki bir zaman sonra, çünkü hayatın tadı gerçekten eş, dost ile çıkıyor beraberken bişeylerin tadı var. Ulaşılabilir şeyler bir zaman sonra sadece birer heves oluyor insan için, mutluluğu geçici olmayan şeylerde aramak lazım.
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, öncelikli sizi tebrik ediyorum. Çok büyük bir iş başarmışsınız. Bundan sonrası için de tabii ki güzel bir işiniz ve eşiniz olsun istemek hakkınız sonuna kadar. Doğru kişiyle yapmanız çok önemli ama bunu yani laf olsun diye ya da sadece yalnızlığınızı gidermek adına birisiyle olmayın. Gerçekten iyi bir insan olsun bu kişi. Hem mutlu edebileceğiniz hem sizi mutlu edebilecek bir insan olmasına özen gösterin. Seçici olun kısacası. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
56Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle kendini bir övmeler 450 puanla girdim bölümlere Yok kendim gibi Zeki birini istiyorum 4 tane üniversite okudum falan demeler öncelikle zaten Zeki olsammn bir tanesini adam akıllı o okuyup bitirirdin 4 tanesini yarım bırakmazdım veya okumazlık yapmazdın kendini övüyorsun ama bana biraz içi boş geldi açıkçası Her neyse evlilik öyle sadece zekaya falan da bakmıyor biriyle evlenmek istemek ayıp değil ancak sırf evlenmek için evlenmek bana biraz komik geliyor ve zaten böyle ilişkiler çok fazla sağlıklı olmuyor tavsiyem öncelikle biraz kendinin farkında ol öyle zekiyim 4 bölüm bitirdim falan deyip havalara girme daha sonra evlenmek istiyorsan da ailene akrabana söyle Ben evlenmek istiyorum koca bulun de evlen
00 Yorumla
+1 yılbir baltaya sap olmadan zeka karın doyurmaz gizli bir işin olsaydı en sonunda evlenirdin sanırım:) şu şartlarda biraz zor gibi ama kısmet elbette
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende iki bölüm bitirdim. İmamın ve kaymakamlık sınavına girecem. Zeki derken akademik başarıyı kastediyorsun galiba. Sorunun bağlamımdan bunu anladım. Bence yanlış yapıyorsun. Önce karakter be ahlakına bakacaksın. Sonra gönlünde kıpırtı oluşuyor mu, kalbin ısındı mı? Sonrası da mantık. Bunlar çok önemli.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİradeli olmakta sorun mu yaşıyorsun? Yoksa seçtiğin bölümler için pişman olduğun için bitirmedin bıraktın? Evlenme isteğin normal belirli bir olgunluğa gelen herkes evlenmek ister bu yolda mutlu olmak ister. Ama başka bir şey başaramadım bari evleneyim kafasıyla olmamalı.. buna dikkat edilmeli.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGenel olarak insan ilişkilerinde zeka , saygı , sevgi, kişilik ağır basması lazım. Bizde tam tersi görüntü , statü , zenginlik ölçüt alınıyor. Kimse insanın zekasına , karakterine bakıp ona saygı duymuyor.
4 tane üniversite nasıl okudun ben 1 taneye zor yerleştim 🤣
00 Yorumlacirkin fakir farketmez demek ne demek?
kim oldugu farketmez der gibi
bu kafayla saglikli bi iliski kurulmaz , dikkat et bence
kendine denk olani iste ama oyle bazi seyleri gecistirir gibi degil
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılKriterlerini de bu kadar düşürme bee 😂 hiçbir okul okumamiş hayattaki tek gayeleri güzel bir düğün takılacak altin olan ev kezbanlarindan neyin eksik senin 😂
012 Yorumla
Soran+1 yılHayır tıp felan önemli değil cidden. Temiz olsun ve zeka seviyesi benim kadar olsun yeter. Maddiyat ta önemli değil. Ama değer verince çok değersiz oluyorum. Hep boule
- +1 yıl
Valla senin güzellik seviyenin on kat altinda birini bile bulsan çok seversen onu bile brad pitt yapar gönderirsin 😂 sağlıklı ilişkilerin sırrı %10 felsefesinden geçer bence 😉
Soran+1 yılEvet Öyle yaptım kendimden çok kötü biri yani çevremde diyo. Ona o kadar değer verd8m ki şu an brad pıtt zannediyo kendini.
Soran+1 yıl%10 nasıl. oluyo
- +1 yıl
Benim bulduğum ve ilişkilerimde ve arkadaşlarimin ilişkilerinde her zaman uyguladiğim , uygulattiğim bir felsefe çeşidi 😂
Soran+1 yılNasılmış peki😅
- +1 yıl
Karşindakine ne hissediyorsan nasil davranmak istiyorsan her zaman bunun %10 unu göstereceksin
- +1 yıl
Yani kısaca açiklamasi bu bir de uzun detayli anlatimi var tabi ilişki yapacak olursan sorarsin taktik olarak veririm sanada merak etme 😂
Soran+1 yılAma öylede yaşanmaz
- +1 yıl
Yani karşindakinin zeka seviyesine göre değişir oranlar 😂
Soran+1 yılAhahah
- +1 yıl
Sen okullari niye bitirmedin onu anlat bakiyim 🤔
- Kişilik & Karakter konusunda 580 cevap paylaştı.
+1 yılSapyoseksüel erkek bulmak bu devirde zorlaştı. Kızlar artık sadık olsun başka bir şey istemem durumunda..
04 Yorumla
Soran+1 yılSapyoseksuel olan benim
- +1 yıl
Kendin kadar zeki birini aramıyor musun aynı tanıma giriyor. Karşında da görmek istediğin zeka olarak bir nevi kendi yansıman..
Soran+1 yılEvet neden böyle erkek kalmadj peki
- +1 yıl
Nedeni çok çeşitli aslında erkeğe ve kadına ulaşmak kolaylaştı. Ulaşım kolay olunca iki tarafta birbirinden faydalanmakta. Kültür, bilgi birikimi arayan pek kalmadı. Kadın cüzdan dolu olsun erkekte vücut dolgun olsun dedi sonuçta gerçek değerleri kaybettik.
+1 yılEvlenmek istemenin nesi ayıp olsun ama doğru bir insan bulman önemli olan aceleye getirirsen ileride çok pişmanlık yaşarsın
017 Yorumla
Soran+1 yılDoğrusunu nasıl bulucam
- +1 yıl
Ben sana doğru olanı söyleyim evlenmek istiyorum yaşım geçiyor birisini bulmalıyım vs kafasından çıkmazsan karşına birisi çıkar olumsuz yönlerini göremezsin evlenir üzülen sen olursun ne zaman bu kafadan çıkıp akışına bırakırsın o zaman daha doğru insanlar çıkar karşına
- +1 yıl
Nasıl birisini istiyorsun evlilikten neler bekliyorsun vs bunları belirle önce kendin için
Soran+1 yılAslında sadece yalnız hissettiğim için
- +1 yıl
Kendine değer vermeyi ögrenirsen hayatın düzelir
Soran+1 yılİşte bi türlü yapamıyorum
- +1 yıl
Onu yapmadıkça geçmişte kalırsın hep önce kendine değer ver sonra değer gördüğün yerde ol
Soran+1 yılBunu başarsam zaten bi sıkıntım kalmicak ta
- +1 yıl
Evlenince ne değişeceğini düşünüyorsun hayatında neden mesela evlenmelisin sen
Soran+1 yılBilmem yalnız olmam. Her şeyi onla paylaşırım diye düşünüyorum. Ama tabi kritersiz değilim. Tip maddiyat değil ama temiz bakımlı artı zeki olmalı buda çok zor bulunuyor sanırım. Efendi de olmalı
- +1 yıl
Aile arkadaş konusunda da yalnız mı hissediyorsun kendini kriter olarak saydıkların çok zor bulunan bir şey değil gariban kendi halinde temiz pek çok erkek var
Soran+1 yılBana gariban deme zaten ne geldiyse öyle görünenler yüzünden oluyo
Soran+1 yılAile arkadaş yalnız değilim. Hatta çevrem çok geniş
- +1 yıl
Yanlış anlama ama bana ne istediğini tam olarak sende bilmiyorsun gibi geldi
Soran+1 yılOda olabilir 😅
- +1 yıl
Düşün biraz acele etme
- +1 yıl
Bu arada neden hiç bir bölümü bitiremediniz
- Kişilik & Karakter konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılGünümüz de zekayı ön planda tutan nadir insanlardansın bence
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama oda zor bulunuyor zeka ve efendilik
- +1 yıl
Umarım kendine göre istediğin birini bulursun ama zor 😒insanlar o kadar karektersizleştiki sadece erkekler değil bayanlarda öyle
Soran+1 yılEvet Öyle yalnız kalıcam hep
- +1 yıl
Öyle düşünme öyle beklediğin an da öyle biri çıkar ki karşına çok mutlu olursun iyi düşün iyi olsun
Soran+1 yılİnşallah ama nerde😅
- +1 yıl
Sabır etmelisin
Zeka seviyesini nasıl ölmeyi düşünüyorsun mesela. Ya da senden çok daha zekiyse ne yapacaksın
04 Yorumla
Soran+1 yılBenden daha zeki olabilir. Sadece boş işlerle uğraşmasın atıyorum tiktok vb. Kız görünce değişmesin. En azından seviyemiz aynı olsun
Soran+1 yılHaklisin. Ben kendi seviyemde ergen olmayan birini istiyorum. Eski erkek arkadaşım 32 yaşındaydı ama tam ergen. orada burada hava atma pesinde. Tanıyana kadar geç oldu baya
Kişilik & Karakter konusunda 490 cevap paylaştı. Ayıp değil ayrıca illa kendine göre birini bulursun
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmek isteyince ayıp gözüyle bakıyorlar
Panik yapmadan hayati akisina birak ve once baktiginda karsindaki icine siniyor ve bakislarinda huzur buluyormusun gerisi hikaye
00 Yorumla
+1 yılÖnce okuduğun bölümleri bitirip ondan sonra aşk hayatınla ilgilensen daha iyi olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen daha kendin ne istediğini bilmiyorsunki 4 bölüm değiştirmekte aslında gerçek anlamda zeki olduğunu göstermez. Bitirmemişsin üstelik.
Evliliğe gelince nasip, nasibinde varsa seni bulur.00 Yorumlabu kafa Yanniş kafa ben sana diyim biraz daha düşün anlarsın
00 Yorumla
+1 yılNeden ayıp olsunki normal gayet iyilere denk gelmeniz dileğiyle... 🥂
00 YorumlaHaklisin ama unutma evlenmek dört bolum bitirmekten daha zor, görülüyor ki evlenemeyeceksin
00 YorumlaNeden yarıda bıraktın bölümleri? Bunu bilmek isterim önce
00 Yorumla
+1 yılKarşındakinin zekasını aldığı puanlardan mi anlıyorsun
00 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun bari Bir tane bölümü Bitirip bir şey olsaydin
00 Yorumla
+1 yılDogru olani yapıyorsun cahillerle muhattap olma gerekirse tek kal
00 Yorumla
+1 yılnasibinde varsa er ya da geç evlenirsin. evlenmek istemek ayıp bir şey değil.
00 YorumlaNeden ayıp olsun evlenmek hayat geregı kadın ve erkek bır sekılde bırbırını çekiyor durustce birbirine ait olmak hayatı paylaşmak bazı sorumlulukların sahıbı olmakta evlilik oluyor umarım senı sıkmayacak kendı kultur seviyede bırını bulursun
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılkimi zeka kimi para istiyor umarım bulursun.
herkes bekliyor zaten.00 Yorumla
+1 yılBirini okuyup birini bitirseydin keşke
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl4 bölüm okuyup 4 ünü de bitirememen pek zeki olduğunu göstermez doğrusu
00 YorumlaBölüm kazanmak kimsenin zeki olduğunu göstermez. Mevcut eğitim sistemi zekayı ölçmüyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılistikrarlı biri değilsin... bu önemli bir sorun
02 Yorumla
Soran+1 yılNerden biliyon
Cevap sahibi+1 yılbilmiyorum... yazdıkların onu söylüyor.
+1 yılÇirkin fakir farketmez diyip mutsuz olacağına 2 sene geç evleniver
014 Yorumla
Soran+1 yılAhahah. Kanka tip para önemli değil zekası ve temiz olması yeter.. ama erkekler genelde bana cekinerek gelir ben çok değer verince havalanıp gidiyolar
- +1 yıl
Tip para önemli değilse ben varım ahahahs
- +1 yıl
Değerlendirmek istersen tabi
Soran+1 yılYaşın küçük
Soran+1 yılTipin iyi kanka kendini böyle yapma değmiyor insanlara
- +1 yıl
E bende olgun seviyorum onu nApacaz
Soran+1 yılKüçüksün ya baya
- +1 yıl
Tamam sohbet etmeye de mi değmeyiz yani
- +1 yıl
28-26 arasında 2 yaş var baya küçüksün demek sence de mantıksız değil mi
Soran+1 yılBen evlilik felan istiyorum yazmışım. Sence sende evlencek profil var mi
- +1 yıl
Bence var
Soran+1 yılBence daha çok takılma peşinde gibi izlenim oluştu
- +1 yıl
Peki sen bilirsin
Soran+1 yılTeşekkür ederim yinede 😇
+1 yıltanısalım o zaman derdım yanlıs anlamayacagını bılsem
00 YorumlaSöylediklerini zihnimde kavuşturamadım, uçları birleştiremedim, çelişkili
00 Yorumla
+1 yılTam boş beleş insan modelinin, 4 bölüm okuyor olman bir şey degistirmemis
00 Yorumla
+1 yılAynı dusuncedeyiz buradaki amacım da ciddi bir eş adayı bulmak.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden hiç biri bitmedi? Bende 3. Üni için kayıt yapacağım.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 401 cevap paylaştı.
+1 yılKendimden zeki bir kadinla asla evlenmem 😁
02 Yorumla
Soran+1 yılAşağılık kompleksin mi vsf
- +1 yıl
Kendinden zeki bir kadinla evlenmek istememenin neresi Aşşagilik kompleksine giriyor?
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek ayip degil tabi
08 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmek isteyince evlilik meraklisi diyolar
- +1 yıl
Yok kardeşim.
Niye erkekler istediginde ayip oluyor mu?
Senin en doğal hakkin, evlenip yuva kurmak
Soran+1 yılEvet bende böyle düşünüyorum. Biri tanışmak isteyince niyetimi söylüyorum hemen evlilik meraklisi diyolar
- +1 yıl
Kimseyi dinleme sen bildigini oku,
Hesabina gelen konusur, gekmeyen yol alir
Amaci sks olanlar uzaklasir senden, ciddi olanlar ise ona gore haraket eder
Soran+1 yılEvet uzaklaşıyorlar genelde. Digerleride yedekte tutuyo ilerde olabilir evlilik diye
- +1 yıl
Yalnis anlama ama
Sen evlenecek byan ol
Eglencelik olma abi tavsiyesi
Soran+1 yılÖyleyim de çok değer veriyorum ben ama buda havalandiriuo
- +1 yıl
Gittigin yok guzel yol. Vaz gecme
+1 yılHangi bölümleri okudun
08 Yorumla
Soran+1 yılUçak müh. Eczacılık okuyorum. Açıktan 2 bölüm
- +1 yıl
Uçak mühendisliğini severim
- +1 yıl
Aleminyum alaşım gövde
- +1 yıl
Pitot tüpleri
- +1 yıl
Jumbojet motorlar
- +1 yıl
Türbin
- +1 yıl
Yakıtı çok ucuz kerosen kullanılıyor
- +1 yıl
Uçak kazası raporu sağolsun katıyor birseyler bize
- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılistekler ayıp olmaz ki karar senin bence
00 Yorumla Senin olayın zor sen kendinle sorun yaşıyorsun
00 Yorumla
+1 yılKafa yapına uygun birini bulursun umarım
00 Yorumla
+1 yılHayır niye ayıp olsun
00 YorumlaBaşlamışsın; ama sonu gelmemiş.
?00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılİsteyin
00 Yorumla
+1 yılKeşke daha önce tanısaydım dediğim biri...
00 Yorumla
+1 yıl4 bölüm okumla Zeki olunmaz ama
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılE bi zahmet evlen artik. Bölümler niye bitmedi
00 Yorumla Dört bölüm niyr okudun?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn fazla kaç yaşımda biriyle evlenirsin mesela 🤔🤔
00 Yorumla
+1 yılHayır değil yaşında gelmiş zaten
00 Yorumla
+1 yılGel beni al zekiyim ben :)
00 YorumlaElbet çıkıcaktır karşına biri.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. nasıl 4 bölüm okuyorsun ve neden bitmedi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı fikirdeyiz keşke denk gelsek seninle
02 Yorumla
Soran+1 yılHerkes böyle diyo da tanışıp iş ciddiye gelince kendini bisey zannediyplar
Cevap sahibi+1 yılPişman olmazsın emin ol
Gizli Üye(30-35)+1 yıltakılmaklıkmı istersen ayarlarım sana
00 Yorumla
+1 yılHangi bölümleri okuyosun
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 596 cevap paylaştı.
+1 yılBölümler ne
01 Yorumla
Soran+1 yılUçak müh. Bitmedi. Eczacılık okuyorum. 2 açıktan bölüm
+1 yılZeki olduğunu düşünmüyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılKimin
+1 yılAyıp değil peki cinsellik içinmiş istiyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır yalnız hissediyorum
+1 yılbulursun merak etme düsünürsen yaz
00 Yorumla- Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 28 yaşındayım, dört bölüm okudum. Evlenmek istemek ayıp mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer