18 yaşında evlendim şu an 25 yaşındayım iki çocuğumuz var.. Ev hanımlığının ne kadar zor olduğunu şimdi anlıyorum sonra bari elimde bi mesleğim olsaydı diyorum.. çok boş şeyler için yaşıyorum napabilirim ki çocuklarda çok küçük kendim için hiçbişey yapamıyorum duş almak bile lüks oldu benim için:(
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılEşin sana destek olmuyor mu evde, bence eşinle konuş psikolojik destek almana yardımcı olsun. Bir zahmet 150-200 tl yi hanımı ve çocuklarının annesi için feda etsin bir zahmet.Çocuklarını arada bir kaynanana ya da annene bırak mesela çık kuaföre git kendinle ilgilen azıcık. Vay arkadaş dünyaya geliyorsun evleniyorsun çocuk yapıyorsun sonrada kusura bakma ama ot gibi yaşayıp ölüyorsun. Ne anladım yaşamaktan. Cehennemi yaşamışım ha bu dünyada ha öbür dünyada. Ben pandemide zor dayandım aylarca, sonra kitaplar ile topladım. Bence eşinin anlayışlı olması önemli. Ufak ufak gezdirsin seni ne bilim, bırak çocukları annene bazen tek gez. Evde aktivite yap, kitap oku, boyama yap ahşap.Örgü ör internet den sat. Birikim yap.Çok var evden çalışan.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılArtık pişmanlık için de konuşmak için de çok geç. Evliliği sadece canım cicim sanıp adamın iki güzel sözüne kananlara ibretlik soru... Artık tek yapacağın şu şarkıyı dinlemek 😄👇
https://www.youtube.com/embed/zjUIpM32UVA00 Yorumla
İyi tarafından bakmayı dene bir aile ve iki evlat sahibisin bu ortamın için canını verecek insanlar var ayrıca zaman hızlı akıyor çocuklar hızlıca büyüyecekler ve sen hala genç olacaksın
Şimdi çocuklarına ve ailene odaklan onlar büyüdükçe sana bağımlılıkları azalacak ve sosyal olacaksın
Ben senin tam tersini yaşadım 30 umda evlendim evladım genç olacak ama belki ben hayatında bile olmayacağım00 Yorumla
Sonuçta bir karar verilip bir yuva kurmuşsun ve iki çocuğun var. Sen bu durumdan yakınırken çocukları ile yaşayıp ve ekmek parası bulamayıp sokaktan bir şeyleri toplamaya çalışan kadınlar var hala. Bu kadar sıkıntıya gerek yok ve yeter ki Yaradan'a sığın.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
54Cevap
+1 yılMerhaba 🌸
Evet baya bi erken evlenmişsin ama bunun için hayıflanmak yerine kendini erken evliliğin avantajlarına odaklayabilirsin canım.
Birincisi 25 yaşındasın ve hala gençsin, yapmak istediğin şeyleri hala yapmak için fırsatın var.
İkincisi çocukların her zaman sana muhtaç halde küçük kalmayacak. 9-10 yaşlarına geldiklerinde artık kendilerini kurtarmış olacaklar sen de rahat edeceksin.
Şu an kaç yaşındalar bilmem ama tahmini 5 yaşındalar desem 5 yıl sonra 10 olacaklar ve sen hala 30 yaşında olacaksın. Yine hiçbir şey için geç değil.
Okumak istiyorsan oku, gezmek istiyorsan gez. Biraz da erken anne olmanın keyfini çıkar üzme kendini.
#Cassie10 YorumlaAile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı. Hep aynı sonuç ya. Üniversite okumuyorsunuz, meslek sahibi olmayı biriyle evlenip hayatınızı mahvediyorsunuz. Yüzyıllardır birçok kadının başına gelen ve tecrübe edip pişman olduğu bir seçim bu. Hiç mi etrafınıza bakıp düşünüp gözlem yapıp ders almıyorsunuz? Hala aynı kafa ve sonra aynı pişmanlık yazık. Bu saatten sonra yapacak bir şey yok. Açıköğretimden oku vs diyorlar da hiçbir zaman örgünden okuyup mesleğini genç yaşta eline alıp kariyer yapan biri olamayacaksın. Bir de çocuklar da var. Ne diyebilirim geçmiş olsun son pişmanlık fayda etmez :(
11 YorumlaDurumuna gerçekten üzüldüm fakat senin biraz zamana ihtiyacın var öncelikli hedefin çocuklarını iyi bir şekilde yetiştirmek olmalı bir kaç sene sonra biraz daha kendi kendileri oyunlar oynayıp idare edebilecek duruma geldikten sonra sadece inan başara bileceğine inan ve İnternet üzerinden ticaret yapmayı dene. Bunun birincil örneği dolap uygulaması ile başla kullanmadığın şeyleri satarak kendine küçük çaplı sermaye oluştur sonrasında el işçili ile ya da alıp satabileceğini düşündüğün ürünler üzerinden sermayeni arttırmanın yollarını düşün her şey zamanla daha da güzel olucaktır. Bu yolda elbet karşına olumsuzluklar çıkıcak sakın pes etme çabalamaya devam etmediğin sürece başaramazsın.
10 YorumlaÇocuklar küçük olduğu için zorlanıyorsunuz. Bu günler geçecek illa ki.
Erken yaşta evlenmiş olabilirsiniz ama şu yönden iyi, hayata erken başladınız. Siz çocukları biraz büyüttüğünüzde bir şeyleri yoluna koymak için bol zamanınız olacak ama sizin yaşınızdakiler henüz evlenmediler bile öyle düşünün. Ki maddi durumunuz da iyi anladığım kadarıyla. Kolay kolay bir şeye ihtiyaç duymazsınız.23 Yorumla
Soran+1 yılEvet ilerde çocuklarım inşallah parasal sıkıntılar çekmeyecek kendimi o konuda düşünmem zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yılHala gec degil, eger ilgi alaninsa cocuk gelisimi ile alakali psikolojik egitimler var. Eline sertifika alip egitmen olup anaokullarinda cocuklarinla beraber calisabilirsin.(cocuklar yaninda kalabilir). Ilk aklima gelen bu oldu. Onun disinda işe yariyor mu bilmiyorum sanal sitelerde para kazandiran firmalar var evde iş oluyor. Onlardan deneyebilirsin belki. Gencsin cocuklar okula basladigi anda universite icin açiktan da olsa bir bolum oku. Kendini gelistir. Bu hayatta sen ayaga kalmak istemedigin surece kimse seni kaldirmaya yardim etmez. Ilk adim senden olmali
00 Yorumla
+1 yılvalla ben 23 yaşında üniversite mezunu iken evlendim yine pişman oldum
bu biraz da evliikten ne beklediğinle alakalı
çalıştım kendi paramı kazandım vs ama sadece bunlar değil asıl olay
sen eşinle de mutlu değilsin k bunlardan şikayet ediyorsun bence.20 Yorumla
+1 yılPişman olmak için biraz geç ama anladığım kadariyla pişmanlik bir durum yok ortada. gecmiste yaşamak sana bir şey kazandırmaz.. mutlu bir yuvan seni seven bir eşin saglikli iki çocuğun varsa şükret haline senin yerinde olmak için pekcok şeyini feda edecek insanlar var
10 Yorumlaailenden guvendigin biri varsa cocuklari onlara verip kac, en azinda ben senin yerinde bunu yapardim
kendi derdinde olan ebeveyn zaten ne kadar istese ve cabalasa da cocuguna yeterli sekilde bakamaz
daha onunde kocaman bir hayat var, tek yapman gereken bir adim atmak00 Yorumla
+1 yılAga sorumsuz çahil aileler yüzünden işte ya
Sen artık bu kadar bunalmışsan koçanızla bir birinize ne sevgi ne de saygı kalmıştır bu saatden sonra ne olsa boş evliliginizin pek uzun ömru kalmamış ama sizin durumda boşanmak cok riskli ama evli kalmakta ayrı bir çile boşansanız bile cocuklara bakayım derken calışa calışa yaşlanırsınız evli kalıp ölene kadar istemediginiz bir hayat cekersiniz bençe eşinizle bi konuşun empati yaptırmaya calışın sakin sakin iki aklı başında insan gibi Size bol şans dilerim ♥️00 YorumlaBence yaşın hala geç daha hicbirsey bitmiş değil umudunu asla kaybetme ve bu yaşta sınava girneye çalış gir bir yeri kazan belki cok zor olur diyorsundur ama şunu diyim 30 35 hatta 45 yaşındaki adam bile üniversite sınav8na giriyor onların da bir ailesi oluyor belki zamanım yok dersin ona ama bence becerirsin ve evet biraz fazla geç yaşta evlenmişsin ama bence hicbirseyi imkansız değil emin ol
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMaalesef en güzel çağlarında ev hanımı olmayı seçmişsin. Biz de bugün gezdik arkadaşlarla iste lunaparka gittik erkeklerle. Evlenen arkadaşlarım da kucağında çocukla bizim paylaşımlarimizi izliyor. Kızıyorum o yüzden bu kadar açık konuştum. Ya bu hayata bir kere geliyorsunuz kızlar yapmayın bunu kendinize.
16 Yorumla
Soran+1 yılYa benim olayım çok farklıydı aslında her şey bir anda oluverdi sanki.. Ailemin yetiştirme şeklimden dolayıda öyle oldu
Cevap sahibi+1 yılZaten olay aileye rağmen özgür olabilmek çünkü bu hayat senin doğrunla yanlışınla. Artık yapacağın bişey yok ama bulunduğun hayatını kabullenip güzel hale getirmeye bak
Soran+1 yılHem öyle hemde biz aşırı namus baskısıyla büyüdük.. o zaman da bekarken eşimle bişeyler yaşamıştık.. evlenmeseydim sanki hayatım kayacaktı.. çok yanlış düşünmüşüm.. evlenir boşanırsın ama çocuk olduktan sonra boşanmak zor hele ki boşanmak için bi sebebin yoksa imkansız
Cevap sahibi+1 yılBekaretini mi vermiştin
- +1 yıl
Evlenip aile kurması daha iyi. Gezmek tozmakta ne var? Çocuk yapmazsın sende eşinle gezersin. Birde erkeklerle hahaha
Cevap sahibi+1 yılAşık olduysa eşine o yaşta bişey görmeden gezsin tabi tadından yenmez
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİnsan sevdiği zaman dünyaya pembe gözlükle bakar, her günün böyle romantik ve güzel geçeceğini düşünür nedense. Balayı biter pembe gözlük rengi solar şeffaflaşır ve gerçekleri görmeye başlar insan. Çocuk=sorumluluk insanı bambaşka ortamlara dünyalara taşır ama mutlu ama mutsuz hepsinin ayrı bir imtihanı vardır... Önemli olan hatalarımızdan ders alıp geleceğe dair çocukları asla ihmal etmeden kararlar vermek ve uygulamaktır.
00 Yorumla
+1 yılYorumlarda saçma sapan boşanılır falan demişler. İki tane çocuğu var bunlar nasıl tavsiye ve eşinden dolayı bir yakınması yok. Sanırım maddi anlamda bir katkınız ve özgürlüğünüz olsun istiyorsunuz. Şu sıralar evden internet üzerinden satış yapan insanlar artışta. Araştırıp yapabilirsiniz, ben sizi yanlış yönlendirmek istemem.
25 Yorumla
Soran+1 yılEşimin geliri çok iyi ama ben hiçbirini kendime ait olarak göremiyorum sanki kendi paramı kazansam kendimi özgür mutlu hissederim diyorum.. Çocuklarda bir an önce büyüseler off
- +1 yıl
Zor bir durum, dediğim gibi yapabilirsiniz isterseniz. Muhtaç olmak sizlik değil ben de sizin gibi düşünüyorum evlenmek istemiyorum ama evlensem bile eşime muhtaç olmak istemem, çalışmak isterim. Şu anlık evden bir şeyler yapabilirsiniz. Araştırın bulursunuz elbet okumayıp bu tarz satış yapmaya çalışan arkadaşlarım var ve memnun olduklarını söylüyorlar. Benim pek fikrim yok bir şey diyemem o yüzden.
Soran+1 yılEşim aylık 30-40 bin alıyor ben 3 4 bin alsam kaynana tarafım dalga geçmez mi benimle sence
- +1 yıl
Geçsinler, onların ayıbı. Ben olsam umursamam. Tabii hayat sizin karar sizin siz bilirsiniz.
- +1 yıl
Eşinin işi ne bu kadar zengin ceo falan herhalde. 30 40 bin nedir?
kaynanan veya annenen cocuga bakabilirse en kötü BİM a101 islerine gidebilirsin veya defacro lcw tarzı yerlere basvur avmlerdeki mağazalara hem sigortan baslamis oluyor hem de iki cocuk sigortada karsiligi 5-10 yıl diye biliyorum emeli olacagin zaman isine yarıyor calısmak istiyorum kendi parami kendim kazanmak istiyorum de
01 Yorumla
Soran+1 yılEşim sigortamı yatırıyor canım
+1 yılBen burada 18 yaşında evlendim diyenlere kızınca ergen ezik aptalsın diyince. Bu ilişkinin olgun tarafı benim diyen canım oluyordu. Muhtrmel sende öyleydin. Yapacak bir şey yok. Ayrılmak kolay değil. Bu şekilde yaşamaksa hapishane
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Yapacak bisey yok kır dizini otur evde iki çocuk var
Ama hayat müşterek o da sana yardım etmeli hafta sonları da gezmelere yemeğe sinemaya goturmeli böylelikle hayat biraz daha iyi olur umut ediyorum06 Yorumla- +1 yıl
İki tane bıcır çocukla gittiğin sinemanın ne keyfini bekliyorsun yediğin yemekten ne anlarsın😂 en iyisi hep evde yaşamak onun için de çocuklar içinde ev rahat
- +1 yıl
Olsun çocuklar çok küçük değilse bazı restoranlarda çocuk oyun alanları var koyun orada oynasınlar sinemaya felan da giderken birilerine bırakın biraz da onlarla vakit geçirsinler biraz pozitif ol istersen yapabilsin karamsar olma unutmaki o bıcırları da sen doğurdun sana anne diyorlar sana ihtiyaçları var tabi ki bu durum da sen evde yaşayacak değilsin onlarla tadını çıkarmaya bak
- +1 yıl
Çok küçük tabi. 18 de evlenip yas 25 olunca kaç bekliyorsun çocuklari minikler hepsi. Onlarla gidilen restorantta milleti de kendini de rahatsız etmekten başka sonuç çıkmaz
Soran+1 yılKeşke birine bırakabilecek şansım olsaydı..5 kız kardeşiz hepimiz ayrı şehirlerdeyiz annem 18 saat uzak annem hep başka şehire gelin vermem sizi derdi de sözünü dinlemedik hiç…:( kaynanam bakar o da benimde bi hayatım var deyip durur
- +1 yıl
Aman o kaynaklar düşman başına yanımızda çalışan bir bayan bak her gün kızını annesine bırakır gelir annesi okula götürür kahvaltısını yaptırır veli toplantısına bile gider annesi dediğim de kayinvalidesi valla bizim sekreter her pazar dışarı kahvaltıya gider gezmeye tozmaya gider pazar günleri bile bir boş bir dolu diye ona bırakıyor valla ellerde de var kaynana keşke zamanında anneni dinleseydin uzaklara gitmeseydin ama olanlar olmuş artık bundan sonra yapabileceklerini planlamaya çalış az da olsa bi sahile in biraz kafa dağıt temiz hava varsa ormana pikniğe gidin bu iyi gelecek eminim
- Aile & Toplum konusunda 482 cevap paylaştı.
+1 yılBu dönemin geçici olduğunu unutmaman gerek çocuklar küçük olduğundan dolayı kendine vakit ayiramaman normal bir şey çocukların elbet büyüyecek o zaman rahatlarsin az da olsa
00 Yorumla Siz anne olmuşsunuz cennet ayaklarınızın altına serilmiş. Onlar için yaptığınız her bir iş size misliyle sevap olarak dönerken neden bundan şikayetçisiniz.
Günümüz koşullarının , karşınıza çıkan durumların oyununa gelmeyin kariyer yapıp evlilikten çocuktan bihaber olan insanlara aldanmayın rica ediyorum. Belki şu an duş almak için vaktiniz yoktur ama bu günleriniz geçici. O yavrular büyüyor ve ilerde elbet yalnız kalacaksınız. Zamanında çocuklarım dan neden dert ettim diyeceksiniz. Yapmayın.00 Yorumla
+1 yılHemen evlenmek isteyenler okusun bu yazdıklarını ablacım. Gerçekten çok zordur tahmin edebiliyorum. Normal bir işte çalışsan o kadar yorulmazsın belki.
Millete eğlenceli geliyor evlilik :)00 Yorumla
+1 yılBu saatten sonra pek bişey yapılmaz. cocuklarin büyüyene kadar ev hanimligina devam. Çocuklar okula başladıktan sonra kendine uygun bir iş bulup çalışabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılBazi canım oir dizini otur veya yapacak bizlsey yok cocugun var katlancaksin gibi seyler yazmis. Aptal kafali insanlar kiz belki basta iyi olucagini dusunup evlendi sonradan bunun farkina vardi ona iyi seyler yazmak yerine bok bok seyler yaziyosunuz. Lanet olsun su cahil kafaniza.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 324 cevap paylaştı. Bu heyecan aramanı eşine de anlat, burada ya da başka yerde başkalarına bakarak sadece kendini daha çok sıkarsın, arkadaş edin, gezin, tozun.
01 Yorumla
Soran+1 yılBaşkalarına daha az bakcam.. bu iyi bir tavsiye teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.
+1 yılCocuklari krese gonder calis. Surekli evde durmak bunalticidir tabi kendi alanin olsun evden ciktigin ve geldigin saat olsun.
15 Yorumla- +1 yıl
Hayır asla çocuklarını kreşe falan gönderme bacım. Bunları dinleme. Çocukların elinde büyüsünler. Ev hanımı ol ne olacak? Evde asaletinle otur.
- +1 yıl
Simdi benim gorusume saldirinca eline ne gecti? Senin dusuncen farkli benimki farkli noldu simdi?
- +1 yıl
Yanlış düşünüyorsun. Doğruları konuştum. Mesela Avrupa'da bir lady konağında otururken çalışmaz o "ev hanımıdır" . Ama hizmetçileri maaşla çalışır ve onlar çalışan güçlü kadınlardır (!)
- +1 yıl
Avrupada? Avrupada yasiyorum beyefendi en zengin kadin bile calisir! Insani cildirtmayin. Kadinlarinda sosyallesmeye kafa dagitmaya ihtiyaci vardir. Yanlis dusunen sensin! Cok istiyosan sen evde otur ev beyi ol cocuguna bak! Empati kur biraz yaa kadini eve kapatmayi bir halt saniyosunuz
- +1 yıl
Yav he hee ya
Zor ama mutlu bir aile için bunlara değer Allah bir ömür boyu mutluluklar versin çocuklarına da uzun ömürler versin erken acele etmişsin ama ya daha kötüsü olsaydı
02 YorumlaEşin hiç destek olmuyor mu sana? Bu kadar zor durumdasın
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır olmuyor pek
Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Durumun çok vahim desene. Ama meslek edinmek için yakınında halk eğitim merkezi varsa ilerde başvurabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılzor evet cocuk yapmasaydin iyiydi ama evlat da mucevherdir
07 Yorumla
Soran+1 yılBazen iyi ki yaptım diyorum bazende en güzel yıllarımı harcadım diyorum.. öyle durumlar işte..
- +1 yıl
25 yasin ve tam bir kadinin en guzel yaşı bence tabi fizin nasil bilemiyorum
Soran+1 yılFiziğimle ne ilgisi var?
- +1 yıl
var tabi
Soran+1 yılFiziğim çok güzel genç kızlar genç erkekler bile çok bakıyor🙁
- +1 yıl
uzulecek ne var bunda guzel iste bakimlisin daha ne istiyirsun
- +1 yıl
2 cocuk yapip kendini salan gobek yag baglayan cok kadin var ondan dedim yasin iyi
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılşu an için çok geç gibi duruyor maalesef küçük çocukların var işe girsen vs bakacak biri var mı ya da eşin çalışmanı isteyecek mi
00 Yorumla Evli iken de okuyabilirsin
Ayrıca esinle sorunun var senin
Asıl sıkıntın o galiba00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılBen bekar halimle işsizim biz napalim ki bize iş yoksa eş hiç yok
00 Yorumla
+1 yılGenç anne olacaksın iyi tarafından bak büyüdüklerinde işe girersin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılErken evlenenlere seslen bok var gibi erken evleniyorlar
00 Yorumla
+1 yılBu durumdan tat almaya çalış yoksa psikolojin kötü etkilenir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 376 cevap paylaştı.
+1 yılSabırlı olun ve eşinizle bu konuları konuşarak ortak çözüm arayın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGençliğini yemişsin diyenler gençliği boyuncu oro@@spuluk yapıp o erkeğin kucağından bu erkeğiin kucağına zıplayanlar. boş ver sen mutlu olmaya bak.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe is yapıyosunuz akşama kadar evin içinde dön dur. gidin el işinin, para kazanmanın zorlugunu göründe öyle konuşun
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYa bırakın bu işleri agır agır takılın evde aceleniz yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet gencligini mahvetmissin bence. Guzelce ogrenip gezerdin. fikirlerin sekillenirdi 25 yasina kadar sonrasindada evlenirdin
04 Yorumla- +1 yıl
Evlilik güzel şey. Size öcü olarak geliyor galiba. İyi yapmış hanımefendi!
Cevap sahibi+1 yılYoo alakasi yok herkes evlenicek elbet ama bu kadar erken olmasi mantiksiz gencliginin en güzel gunlerinde arkadaslari gezerken kendi paralarıyla o izlicek simdi
- +1 yıl
O da eşiyle gezer tozar ne var? Hem evlenince arkadaşı olamıyor mu bu kadının?
Cevap sahibi+1 yılDus almak bile lüks oldu diyor arkadaslariyla nasil bulussun? Ekonomik ozgurlugu yok kocasi para vermiyordur.
+1 yılSahip olduklarınla mutlu olmaya çalışmalısın, kendi tercihlerin ile barışık olursan daha mutlu yaşarsın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence iyi tarafından bakmalısın işe. Eşinden de yardım istemelisin. Ayrıca hala evde bir sürü şey öğrenebilirsin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılO yaşlarda evlenmek isteyen kızlara ders olur umarım bu yazı
01 Yorumla
Soran+1 yılOlsun valla.. Ama eşim allahtan iyi biri tüm triplerime kaprislerime rağmen
+1 yılÇocuğunu annene falan yok mu onlara verebilirsin bir işe gir kendi hayatını kur ve yaşa hiçbir şey için geç değil. Yaşın daha çok genç ve çok şanslısın iki tane güzel evlatların var.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜzüldüm senin adına hayatını yaşayamadan ağır sorumluluk almışsın
00 Yorumla
+1 yıl18 yaş erken değil. Ailenin evliliğinin kıymetini bil. Evde kitap oku , spor yap, çocuklarına terbiye ver. Yapacak çok şey bulursun.
10 Yorumla
+1 yılNetflixte bi dizi vardı gözümde o canlandı izle bence sana fikir verebilir hiçbir şey için geç değil. ( Dizi adı : MAID )
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÜzüldüm bakıcı filan ayarlayıp biraz sosyallesebilirsin
03 Yorumla- +1 yıl
@selcuk-06 vallah ya issizim diyor bu bakici diyor yauu
- +1 yıl
@rahatsızedici hayat herkese güzel değil işte gelip boş yapıyorlar
Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı. 2 cocuk vsr zor tabiki işin. bu durımda zaten çalışman zor olur
00 YorumlaGünümüzde ev gerçindirmek ev hanımligindan daha zor bir hale geldi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapacak bişey yok artık çocukların için devam etmelisin
00 Yorumla
+1 yılBence ayrıl çünkü ilerde daha geç olabilir. Ayrıca ayrıldıktan sonra çalışmaya başla.
01 Yorumla- +1 yıl
Ne ayrılması 2 çocuğu var yanlış yaptıysa katlanacak çocukların suçu ne
+1 yılHala okumak için geç değil bence
10 YorumlaEşinle problemlerin var bence konuş eşinle
10 Yorumla
+1 yılBir şey yapılamaz ama hayat devam eder
10 Yorumla
+1 yılNe gibi boş şeyler için yaşıyorsun?
00 Yorumla
+1 yılHiç bişey evlilik oyuncak değil..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 602 cevap paylaştı. kendine yazık etmişsin
00 Yorumla
+1 yılİyi yapmışşın evlenme desek o zaman dinlemezsin
00 Yorumla
+1 yılDüşünerek kendini boğma
00 Yorumla
+1 yılsen ev hanımısın peki eşinin mesleği ne?
00 Yorumla
+1 yılAhhh ahh ne var da evleniyorsunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşiniz ne işle meşgul
02 Yorumla
Soran+1 yılİnşaat mühendisi özel olarakta müteahhitlik yapıyor
Cevap sahibi+1 yılEşinle ilgili de problemlerin var bence sadece erken yaşta evlenmekle alakalı değildir eğer anlayışlı düşünceli ise her şekilde üstesinden gelirsiniz hiç eşinle bu durumunu konuştun mu?
- Devamını Gör (29)
Devamını Gör(74)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Erken yaşta evlendiğime pişmanım, bu saatten sonra napılır ki 🙁?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer