Çok erken evlendim, kocamı seviyorum ama pişmanım. Sizce evliyken okunur mu?

Kocama aşık oldum ve çok erken evlendim. Tabii okumaya falan fırsatım olmadı evlenince. Kocamı seviyorum ve evliliğim iyi gidiyor ama çok pişmanım aynı zamanda, bu da beni mutsuz ediyor. Keşke okusaydım çok özeniyorum. 😞 Sizce evliyken okunur mu bu yaştan sonra (22 yaşındayım)
Güncellemeler
+1 yıl
Ekleyeyim buraya, yeni evlenmedim 6 yıllık evliyim ve iki çocuk annesiyim. 5 yaşında bir oğlum ve 10 aylık bir kızım var.
Çok erken evlendim, kocamı seviyorum ama pişmanım. Sizce evliyken okunur mu?
Cevapla