Başarılı bir öğrenciydim ama şimdi işe girmeye korkuyorum. Ne yapayım?

Lisede falan başarılı bi öğrenciydim. Hatta okul 1. si oldum Üniv ye girdim. Sağlık sektöründeyim işe de girdim ama ortam falan baskıcıydı zorlandım. İstifa ettim sonra.

Ama işe girmem gerek ben korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaya orada laf yersem zorlanırsam diye napayım sizce ya?
Başarılı bir öğrenciydim ama şimdi işe girmeye korkuyorum. Ne yapayım?
Cevapla