Atanmak istiyorum olmuyor yani KPSS’ye başladım ekimde gircem ama işsiz kalmaktan korkuyorum?

Bankacılık ve sigortacılık, yaşlı bakım, büro yönetimi bitirdim aynı zamanda güvenlik kartı çıkardım 2026 da atanmayı ümit ediyorum 22 yaşındayım evlilik benlik değil bulamıyorum kafa dengi birini sizce bu bölümlerle atanır mıyım ya en azından bi 80 alsam
Atanmak istiyorum olmuyor yani KPSS’ye başladım ekimde gircem ama işsiz kalmaktan korkuyorum?
Cevapla