Ben öğretmenlik yapıyorum. Arkadaşlarım tekrar üniversiteye hazırlan başka bölüm oku diyor. İşsiz kalma riskim gerçekten çok mu?

Öğretmenlik bitti, işsiz kalma riskin çok yüksek ve başka iş de bulamayacaksın gidip kasiyerlik yapmak zorunda kalırsın diyor arkadaşlarım. Haklılar mı?

Ben öğretmenlik yapıyorum. Arkadaşlarım tekrar üniversiteye hazırlan başka bölüm oku diyor. İşsiz kalma riskim gerçekten çok mu?
Cevapla