Bursa Uludağ üniversitesini kazandım kykda kalıcam Bursa’da tanıdığım kimse yok ailem beni bırakıp eve dönücek biraz korkuyorum kyk ve üniversite nasıl ortamlar
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
10 ayBursa Uludağ Üniversitesi büyük, köklü ve çok çeşitli insanı barındıran bir üniversite. Senin yaşadığın duygular tamamen normal. İlk defa aileden uzak kalmak, yeni bir şehir, yeni arkadaşlıklar, yeni bir ortam… İnsan biraz korku, biraz heyecan karışımı hisseder. Şunu bil ki, üniversite hayatı aslında birçok kişinin aynı duygularla başladığı bir dönemdir. Senin gibi yüzlerce öğrenci Bursa’ya ilk defa gelecek, KYK yurtlarında kalacak ve kimseyi tanımayacak. Yani yalnız değilsin. İlk başta biraz kalabalık ve karmaşık gelebilir. Ama aynı odada kaldığın, aynı katta yaşadığın insanlarla ister istemez iletişim kurarsın. Ortak sofralar, etüt odaları, sosyal etkinlikler derken kendiliğinden bir çevren oluşur. Tabii herkesle yakın olmak zorunda değilsin, ama mutlaka kafa yapın uyuşan insanlar çıkacaktır. Uludağ Üniversitesi büyük bir kampüs, sosyal etkinlikler, kulüpler, öğrenci toplulukları var. Kendine uygun bir topluluğa katılırsan hem sosyalleşir hem de yalnızlık hissini azaltırsın. İlk haftalarda hazırlık gibi düşün, insanlar genelde tanışmaya açık olur. Sen de küçük adımlarla selam vermekten, sohbet açmaktan çekinme. İlk günlerde korku normal, zamanla bu korku yerini alışkanlığa bırakacak. Şehirde kaybolursan, öğrenci olduğun için insanlar yardımcı olur. Bursa öğrenci dostu bir şehir. Ailen gidince boşluk hissedebilirsin ama telefonla sürekli iletişimde kalabilirsin.
Bu süreçte en önemli şey kendine zaman tanımak. Birkaç hafta sonra göreceksin ki, Bursa sana yabancı gelmeyecek, yurtta arkadaşların olacak, kampüste favori bir kafen, belki bir kulüp grubun olacak.02 Yorumla- 10 ay
Mesaj attım
En İyi Cevaplar
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
10 ayBirincisi erkek arkadaşa kesinlikle ihtiyacın yok üniversite için ayak bağı ve zaman kaybı olurlar,
İlk aylardan gruplaşmalar zaten başlar çok çalışkan kütüphane kuşu bir kaç arkadaş edin
Ortalama yüksek tut, dilini geliştir erasmus yapasın.
Eğlence konusunda okulun bir çok yapıcı ve faydalı öğrenci toplulukları olur onlara katılıp senin gibi başka bölümlerden arkadaşlar edinirsin
Ama burada da dikkat et topluluk amacına çıkmaya çalışanlarla mesafeni koru00 Yorumla
Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Endişe etmen bir insan olarak doğal. Ancak bu yil senin gibi ayni okula binlerce insan gelecek. Mutlaka kendine yakin hissedeceğin birileri ile yolun kesişecek ve üniversitenin tadını çıkarmaya başlayacaksın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayKorkma ben de kykda kaldım temuz güzeldi bizimki benim de tanıdiğım kimse yoktu ünideki şehirde. Ben kafam o kadar dolu olmasına rağmen üniversiteyi bitirdim. Sana diyecegim şey kykda ya da nerde olursa olsun bütün insanlara dikkat et. Ben üniversitedeki arkadsimi sildim bir tane şeytanı. Herkes en başından kendini belli eder. Tanidıgin kimse olmasina gerek yok. Biraz acemilik cekersin sonra geçer. Sen okuluna nasıl gigdilir yurttan yolunu öğren. Sonra kykda ya da sıniftan da iyi niyetli sinsi olmayan birilerini bul. Devir kötü kim olursa olsun mesafeni koru. Kimsenin seni incitmesine izin verme. Herkes zaten verdigi enerjiden ne olduğunu belli eder. Derslerine odaklan alttan ders bırakma okulunu zamaninda bitir uyanık ol. Ben onca zorlukla bitirdiysem kafam bozuktu hep sende bitirirsin. Tanidil degil kendine güven hallet çıkarin kadar burileri olsun. Arkadsin olmamasını takma kafaya hepsi geçcici oraya üni için gidiyorsun. kimse kimseye kalmayacak zaten ordan ayrilinca bir merhaba bile diyen cıkmicak wpden.
01 Yorumla
Cevap sahibi10 ayAilen de dahil seni olumsuz etkilemesine izim verme gerektiginde sınir koy ders çaliscam zamanim yok demeyi bil
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
10 ay
Tebrik ederim, Bursa Uludağ Üniversitesi gibi harika bir üniversiteyi kazanmışsın! 🥳 Başlangıçların heyecanı ve belki de biraz çekingenliği çok normal, inan yalnız değilsin. Her yeni deneyim, başlangıçta biraz belirsizlikle gelir ama bu, seni güçlü ve özgüvenli bir birey haline getiren adımlardan biri olacak. 🌱
KYK yurtları, ilk başta yabancı bir ortam gibi hissettirebilir ama orada senin gibi birçok öğrenci olacak. Eminim ki birkaç hafta içinde yurt arkadaşlıkları kuracak, kendini bir ailenin içinde gibi hissedeceksin. Kampüs hayatı da çok renkli! Üniversitelerde birçok kulüp ve etkinlik bulunur, bunlara katılmanı şiddetle öneririm. Hem sosyal çevreni genişletir hem de kendini çok daha iyi hissedersin. 🌟
Unutma, bu süreç senin yeni yolculuğun. Hata yapmak, yeni şeyler öğrenmek için var. Eğer bir şeyden korkarsan, dur ve derin bir nefes al. Cesur olmak, korkunun üzerine gitmekle başlar. Kim bilir, belki de üniversite hayatın senin hiç unutamayacağın muhteşem anılarla dolup taşacak! 🦋 Üniversite hayatına güzel başlaman için kendine inan ve yeni dostlukları kucakla. 🧡00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
46Cevap
Eğitim & Kariyer konusunda 373 cevap paylaştı. Ben baya baya sosyal birisiyim. Ama üninin ilk günü peder benimle geldi, bırakıp gitti sonra. Her yere erken gıden birisi olarak oraya da erken girmiştim. Bekledim, bekledim. Gelenler hep tıpçı, moleküler biyoloji, fizik vs. Benim sınıftan ve bölümden kimse yok. Her gelene de tek tek selam verip soruyorum "aaa selam, hangi bölümdensin?" diye. En sonunda bir kız geldi. Başı önünde, aşırı utangaç. Dedi "seninle aynı bölümdenim." Kıza bir sarıldım. Aradan 8 yıl geçti. Hala en yakın kankamdır. Her buluşmada da anlatır heyecanla.
Özetle demem o ki ben bile aktif birisi olarak çok gerildim ve korktumsa bile eninde sonunda öğrendim ve pozitif hale geldim. Takılma. Zaten o gün orada herkes aşırı heyecanlı ve stresli olacak. İlk yapacağın şey listeden sınıfını bulup gitmek ve hemen en ince sıraya oturmak. Sakın arkalara oturma. Dersleri iyi takip et ve 3 puan altına düşme derim. Tebrikler. 😇25 YorumlaMerhaba Uludağ üniversitesinde okumuş biri olarak KYK kız öğrenci yurdu zaten kampüsün içinde diye biliyorum, diğer bir yurt da de kampüse çok yakın olan görüklede. Son 2 yılda eskisi kadar güvenli olmasa da kampüs çevresi yani görükle güvenli sayılır. Ulaşım kolay ve iyidir, her saat minibüs otobüs vardır, şanslıysan mezun olana kadar görükleye de metro gelir. Ortam genelde okul topluluklarında ya da bölümünle ilgili gönüllülük topluluklarında kurulur. Hangi fakültede okuyacağını bilmiyorum daha detaylı bilgi toplamak için instagramda birçok uü itiraf sayfaları var oralarda soru sorabilirsin, yeni okulun için tebrikler!
10 Yorumla
10 ayEn mühim bilmen gereken şey şu:
Gerçekten insanlar çok farklı. Buna alışmak zorundasın. Senden beklenenler ve senin onlardan beklentilerini algılamakta zorluk yaşayabilirsin.
Ayrıca muhakkak ki 100 arkadaşın bile olsa yıllar geçtikçe bu sayı 5 e inecektir.00 Yorumla
10 aykimseye sırrını ve aile özelini anlatma yeterli kimseye açık kapı bırakma nasılolsa burası üniversite burada birini bulayım okul bitene kadar takılayım mantığıyla sakın haraket etme gelen teklife sevgilim var teşekkür ederim bitti öte yandan üniversitede erkeklerin hepsinin hiç eksiksiz niyeti belli sadece profesyonel oynarlar ormanda ceset aramaktan bıktık a.. nıza gtünüze sahip çıkın
10 YorumlaKorkma ama temkinli ol hiç bir zaman yüzüne gülenler arkadasın olmaz onun dışında hayata dair güzel tecrübe odana yatağına yerleş giriş çıkış saatlerini okulun fakültenin yerini öğren ufaktan insanlarla tanış.. hayatında , kyk da Esnek ve sert kurallarını oturt kitap oku kulüplere katıl derslerine çalış ve eğlen
Ne kazandınız
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayBursa 'da okumak en büyük hayalimdi.
Sen şimdi kazanmışsın, bence sevinmelisin.
Ayrıca benden daha korkak kimse yoktur diye düşünüyorum.
Ben bile üniversiteye alıştıysam sen zaten alışırsın.
İlk gece ağlamaktan uyuyamamıştım resmen.
Aklımdan çok kötü şeyler geçiyordu, oda arkadaşlarımı sevmiyordum.
İlk hafta zar zor geçmişti, annemi arayıp hayatıma s*n verm*k istediğimi söylemiştim.
40 dk ağlayarak telefonda konuştum.
Sonra odamı değiştirdim, biraz daha rahat ettim.11 Yorumla
Cevap sahibi10 ayKorkman çok normal ama emin ol zamanla alışıyor insan.
Arkadaş bulmaya gelince de zamanla oluyo yani
Koca üniverste bi sürü farklı tip var illa ki kafanın uyuştuğu biri olucak
Gizli Üye(18-24)10 ayTebrik ederim öncelikle hayırlı olsun. Okulda ve yurtta bir şekilde tanışıyorsunuz insanlarla o konuda korkunuz olmasın. Yurttakilere çok fazla yüz verirseniz tepenize çıkarlar, dikkat edin. Herkese özelinizi hemen açmayın, havadan sudan konuşun. Güzel bir dört yıl diliyorum❤
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 aybursada yaşıyorum doğduğumdan beri 21 yaşındayım gezilecek yeri çok o konuda şanslısın okul da iyi bir yer tutturmuşsun bence ama ortamını pek bilemicem yaşadıkça göreceksin korkacak bir şey olmadığını da zamanla anlayacaksın ama ilk hafta zorlanırsın bi sonra alışırsın
00 YorumlaBursa çok güzel bir şehir. Zamanla her şey rayına oturacaktır şimdi stres yapıp kendini yorma bende ilk senemde çok tedirgin olmuştum lakin boşuna..
02 Yorumla
Soran10 ayTeşekkür ederimmm
10 ayÇok güzel anılar biriktireceksin keyfini çıkar ben çok özlüyorum o zamanları, anlaşamadiğin kişiler olursa sakın alttan alma uzaklaş başka arkadaş gruplarında katıl
00 YorumlaÇok güzel günler unutulmaz anılar seni bekliyor hazır ol, hele orada kuracağın doğru arkadaşlıkları söylemiyorum bile, derslerini ihmal etme senden tek ricam bu ne gezmek biter ne oyun nede ortamlar, başarılarının devamını diliyorum hocam güzel günler yaşaman dileğiyle…👋🏻
00 Yorumla
10 ayDaha tanımadan etmeden 40 yıllık dost gibi samimi davrananlar tehlikelidir. Kyk da sıkıntı çıkaranlar olursa , kararlı duruşunu koru ki. İnsanlar seni pasivize etmeye çalışmasınlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayLise ortamının biraz daha değişiği deniliyor umarım 1-2 tane de olsan iyi niyetli karakter yapına uygun kız arkadaş edinirsin çok gözü açık olman lazım kimsenin sağı solu belli olmuyor iyice tanımadanda güvenme kimseye
10 YorumlaBiraz girişken ol kafana göre birkaç arkadaş yap gerisi hallolur merak etme
13 Yorumla
Soran10 ayHiç girişken biri değilim 😞
- 10 ay
Aksine girişken olma
Bursanin yukarsi yalovadayim orada her tipte insan var herkes senin gibi korkma tedirgin olma rahat ol
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayBen Bursa'da yaşıyorum istersen bana sorabilirsin ortalığı orada bir arkadaşım okuyordu gayet de güzel bir üniversite ortamı geçirdi hangi bölümü kazandınız?
05 Yorumla
Soran10 ayPsikoloji bölümü 🥰
Cevap sahibi10 ayÇok iyi güzel yani sıkıntı yaşamazsın çok pahalı bir şehir değil çok büyük de değil ama küçük de değil
Cevap sahibi10 aybenim kardeşim de tercih yaptı ama hiçbir yer çıkmadı sizin ilk tercihiniz mi tuttu yoksa son sıralardaki olanlar mı Yani bu yıl kontenjan azmiş ve kimsenin istediği yer tutmamış veya çıkmamış
Soran10 ayMaalesef bu yıl çok haksızlık yapıldı benim 1 sıradaydı
Cevap sahibi10 ayÇok tuhaf acaba neye göre belirliyorlar çok az kişinin istediği yer tutmuş veya 1 yazdığı yer bundan bahsetmiyorum aslında
İlk zamanlar normal senin gibi bir sürü yeni gelen öğrenci var dert etme alışırsın zaman içinde hangi bölüm okuyacaksın bende bursada yaşıyorum
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 764 cevap paylaştı.
10 ayUludağ Üniversitesi iyidir, Görükle Nilüferdedir muhtemelen kyk. Oranın ortamı iyi ısınırsın hemen.
00 Yorumla
10 ayHerkes senin gibi konuşarak kaynaşarak alışırsın merak etme
02 Yorumla
Soran10 ayHiç girişken değilim soğuk biriyim 😞
- 10 ay
Ben de senin gibi soğuk biriyim hatta çok a-sosyalim ona rağmen 1 tane arkadaş buldum koca senede.
Yazın hiç görüşmedik evet ama okul açılınca görüşüp konuşmaya devam edicez.
Ben de yalnızlıktan o kadar bunaldım ki gittiğim şehirde sen yine Bursa gibi güzel bi yer kazanmışsın.
Arkadaş edinemesem bile üzülme.
Ki zaten bulursun illa ki
Sadece verdiğin emeklere odaklan çabuk adapte olursun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayHerkesle özelini paylasma cokta arkadas edinme az arkadaş edin öz olsun az olsun korkma 4 yillik mi canim bolum ne
12 Yorumla
Soran10 ayPsikoloji 🥰
Cevap sahibi10 ayCanimmm hayırlı olsunn🥰❤️❤️❤️
Gizli Üye(25-29)10 ayNeden korkuyorsun ki kendini kasma bu kadar okumak harika bir şey yeni ortamlar yeni insanlar tanımak harika bir şey
20 YorumlaO herkese olur eğer birde küçük bir yerden büyük bir yere gidiyosan alışmak uzun sürebilir
00 Yorumla
10 ayBilinmezlik böyle bir şey, korkman normal. Kendini kasma ama güvende tut, kalanı halloluyor.
00 Yorumla
10 ayAllah yardımcin olsun umarım iyi geçer üni hayatin bende seney YKS ye giricem
00 Yorumla
10 ayBursa çok iyi ya insanları da iyi alışırsın sen normalde nerelisin
00 Yorumla
10 ayKendinizden ödün vermeyin, karakteriniz koruyun, arkadaş seçimine dikkat ediniz
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 632 cevap paylaştı.
10 ayHepimiz yaşadık onu hiçbir şey olmaz tadını keyfini çıkart bence başarılar bol şanslar
00 Yorumla
10 ayBen de bu sene Bursa Uludağ kazandım Bursa'da yaşıyorum 18 yıldır. Yardımcı olabilirim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayO korku ilk baş hepimiz de oldu ama hiç bir şey korktuğumuz gibi olmuyor kyk ortamı güzel bence ama odan kaç kişilik oda önemli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayKorkacak bir şey yok. Hayatın en keyifli dönemi bence.
4 yıl KYK da kalmış biri olarak söylüyorum.00 YorumlaKimseyi tanimamak çok büyük bir lüks gidince anlayacaksin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayGuru seks parilerine katılırsan geçer çekingeçliklerin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 aySoruyu gören üniversitenin sana tepkisi;
-Böööööööö!👻00 Yorumla
10 ayKorkulacak bir şey yok zaman seni sana ve çevrendekilere alıştırmak için proğramlanmış bir yapıya sahip
Doğruyu bulduğun zaman ortamı çok seveceksin00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayBiraz araştır kyk yurdu güzel olur her bölümden arkadaşın olur çevre yaparsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayKimseye güvenip hemen verme zarına mukayet ol evladım
00 Yorumla
10 ayO ilk zamanlarda ki bilinmemezlik yurda gidip ortam yapınca rahatlama ya dönüşür emin ol senin gibi çok kişi vardır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayKyk karışık her tip var. Rahat ders çalışamazsın rahat uyuyamazsın. Keşke ortak ev arkadaşı ile kalsaydın. Korkuya gelince sonuna kadar kendini korkut iyice korkuyu yaşa sonra sal kendini.
00 Yorumla
10 ayBende tırsıyordum hiçbir bok yok rahat ol hiçbir şey yapma doğal davran
00 YorumlaSelam detay verebilirim kardeşim yazarsan yanlış anlama
00 YorumlaHiç değmez insanlar ne der filan hiç düşünme zaten sonra keşke kendime odaklandım çekinmeden dersin
08 Yorumla- 10 ay
Sen neden öğüt veriyosun
- 10 ay
Profile istek atar mısın önemli.
- 10 ay
Anlatırım
- 10 ay
Aptal mısın acaba
ben de korkuyom yurtta sıkıntılı tiplerle kalırım veya okulda yalnız kalırım diye
00 YorumlaSakin ol savaşa gitmiyorsun sonucda... kimseye pek güvenme ilk yil
00 Yorumla
10 ay2 hafta sonra ordugibi gezersiniz 1 ay sonra 3 kişi kalırsınız korkma
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 979 cevap paylaştı.
s 10 ayTercihler açıklanmadan nasıl kazandın?
06 Yorumla
Soran10 ayAşkım benim puanım gerisindeydi üniversite gideceğim net beliydi bu puanla millet Ankara üniversitesini okuyor aileme yakın olduğu için Bursayı başa yazmıştım
- 10 ay
Ankaralı mısın sen
Soran10 ayHayır değilim ama hacettepe istiyordum ailem kabul etmedi Bursa yazdık
- 10 ay
İyi ki Hacettepe gelmemiş yahu
Soran10 ayNeden
- 10 ay
Anlatırım
10 ayTebrikler, kimseye guvenme.
Alisirsin10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 375 cevap paylaştı. Çok güzel günlerin var önünde tadını çıkar
10 Yorumla
10 ayNeyden korkuyon?
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 359 cevap paylaştı.
10 ayBi şey olmaz alışırsın kötü değil o kadar
00 Yorumla Haracını verirsen sorun yaşamazsın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayhepimiz senin gibi olduk alışırsın
ilk gunler normal00 Yorumla
10 ayOrtamlar direkt zinaya dusucen meylin var sa
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 878 cevap paylaştı.
10 ayKimseye güvenme arkadaş kurma sakın
00 Yorumla Kyk güzel ya ben seviyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayHiç bir yere yerleşememişim ya 😞
05 Yorumla
Cevap sahibi10 ayKomtejanları çok düşürdüler kimse yerleşememiş çoğu kişi açıkta
Soran10 ayYa kızlar sistem çok kötü üzülmeyin ben iyi ki diyorum ki Bursayı yazdım Ankara istiyordum puanım yetiyordu ama kazanamazmışım kontenjanların hepsi dolmuş 😞
Cevap sahibi10 ayHaklısın çok kötü benim puanım çok düşüktü zaten ama kesin gelir diyolarlardı. Derece yapanlar da yerleşememiş onlara daha çok üzüldüm emeklerine yazık oldu 😕
Gizli Üye(25-29)10 ayKorkma Birsürü kız var
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ay(Keske bende bursa kazansaydım
08 Yorumla- 10 ay
Neresi peki..
Cevap sahibi10 ayKazanamadım :(
- 10 ay
Profile istek atar mısın önemli.
Cevap sahibi10 ayNiye
- 10 ay
Anlatırım
Cevap sahibi10 aySacma biseyse istemem
- 10 ay
Saçmalama atama ile ilgili
Cevap sahibi10 ayAttm
Sonuclar mi aciklandi
03 Yorumla
Soran10 ayHayırrr ama puanlar açıkladı ve Bursaya gidicem netleşti
Bendee
00 Yorumla- Devamını Gör (24)
Devamını Gör(69)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Üniversitemin ilk yılı biraz korkuyorum, çekiniyorum ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer