Ben birkaç mülakata girdim ve öyle şaçma sorular soruldu. CV'mi gönderdim incelediniz ki beni mülakata çağırdınız. Şimdi bana neden bu işe alınacağımı soruyorsunuz? Ben ne diyeyim?
Siz ne cevap veriyorsunuz ya?
Siz ne cevap veriyorsunuz ya?
Hayatım boyu 4 iş görüşmesi yaptım. 3 ü özel sektör 1 i JSGA içindi. Hiçbirisinde bu soruyla karşılaşmadım. Hepsi de olumlu sonuçlandı. Ama olası 5. görüşmem için bu soruya ayrıca dikkat edeceğim.
Cevap
2Cevap
Personel ihtiyacınız var çünkü de
İhtiyacım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?