Öğretmenlik mesleğinin kutsal olduğuna inanmıyorum, peki ya siz?

Çocukken bir sınıf öğretmenimiz vardı. Adam ödevini yapmayanları döverdi. Hergün illa bi dayak atardı. Birgün hiç unutmam, (7. sınıfta) sınava geç kaldım diye bana herkesin içinde sağlı sollu vurdu. Daha açıklamama bile izin vermeden sağlı sollu tüm gücüyle vurdu. O an beynim öyle bi uyuşmuştu ki, beyin kanamasından öleceğim sandım. Öyle dayakçı namussuz şerefsiz öğretmenler vardı. Buna rağmen öğretmenlik kutsaldır deyip yalakalık olsun diye böyle güzellemeler yapıyorlar. Ödevimi yapmadım diye herkesin işinde yediğim dayakların haddi hesabı yok okulda. Okuldan nefret ediyorum. 25 yaşındayım, o beni döven öğretmen müsveddesi adama da hergün beddua ediyorum ölsün diye.
Öğretmenlik mesleğinin kutsal olduğuna inanmıyorum, peki ya siz?
Cevapla