Önüne gelenin öğretmenlik yapması doğru mu?

Bu akşam izleyici olarak arkadaşlarımın gittiği salsa kursunda ders molasında bir öğrenciye destek vermek istedim ama öğretmen buna bozuldu.

O öğrenci hareketi yapamadığı gibi öğretmen de doğru şekilde öğretmiyordu. Öğretmen de ben o kişiye figürü gösterirken araya girip müsade istedi. Arkadaşlarıma durumu anlatınca onlar da durumdan rahatsız olup kursu bıraktılar.

Önüne gelenin öğretmenlik yapması doğru mu?
Önüne gelenin öğretmenlik yapması doğru mu?
Cevapla