Sizce lise arkadaşlıkları mı daha kalıcı yoksa üniversite arkadaşlıkları mı?

Bence lise. Liseden çok fazla görüştüğüm insan olmamasına rağmen görüşmediklerimi bile severim aynı ortama girsem yine lisedeki gibi ayni samimiyeti hemen yakalarız. Üniversite arkadaşlıklarının daha geçici olduğunu düşünüyorum çünkü birçoğu farklı şehirlerde yaşıyor. Okul bitince herkes kendi yoluna gidiyor görmedikçe konusacak konu da kalmıyor aradaki bağ da. Benim bu şekilde oldu en azından.
Sizce lise arkadaşlıkları mı daha kalıcı yoksa üniversite arkadaşlıkları mı?
Cevapla