Hangisi daha kalıcı? Lisedeki arkadaşlarınızla görüşmeye devam ediyor musunuz? 


Üniversitede sürekli yeni insanlarla tanışıyorsunuz fakat lise çok daha durgun oluyor. Bu sebepten ötürü lise dostlukları daha kalıcı oluyor diye düşünüyorum.
Bunun lise ve üniversite ile pek alakası yok sanırım. Doğru insanlarla karşılaşmak önemli, onla karşılaştıktan sonra, anaokulu, kundak arkadaşın bile en sağlamı, en kalıcısı olur..
Cevap
37Cevap
Tabi ki lise dostlugu ama o da evlenene kadar
Unide cikar dostlugu var uni bitince herkes is hayatina atiliyor evleniyor bidaha kimse kimseyi görmüyor
Belli olmaz, lisedeki arkadaşlarımla gorusmuyorum artik
Hiç üniversiteye gitmedim ama etrafımda gördüğüm için söylüyorum kesinlikle üni arkadaşlığı daha kalıcı oluyor
İlkokulda çok masum şeytanlıklar yapardık. Lisede de göçebeydim dört yıl boyunca dolayısıyla sadece iki dost var ordan sürekli görüştüğüm.
En sağlam ve kaliteli dostlarım ortaokuldan, sonra üniversiteden ve en son liseden. Yani ortaokul tek atar diyorum.
Çocukluk, ilkokul, lise, üniversite, iş arkadaşı. Hepsinin frekansı farklıdır, hepsiyle görüşüyorum ama kıyaslamıyorum birbiriyle.
Lise arkadaşlarıma okul biter herşey biter demiştim. Şimdi onların sayesinde görüşmeye devam ediyoruz hem lise hem üniv. arkadaşlarımla.
hepsi geçici hele zaten günümüzde dost edinen var mı hep yıllanmış arkadaşlıklar dost dediğini bulmak kolay mı
Aslında ilkokul lise ve üniversite arkadaşlarım hepsiyle çok samimi olmama rağmen ve kalıcı olmalarına rağmen hiç biriyle ben konuşmuyorum niyeyse
ünüversiteyi lisedeki 2 sınıf arkadasımla okudum şimdi öteki nasıl olur bilmiyoromki
Evet lisedeki arkadaşlıklar kolay kolay unutulur mu 🤗🤗
Ortaokul diyorum en sağlam dostlarım orta okuldan hatta zaten başka arkadaşım yok onların dışında.
Liseden kimse ile görüşmüyorum, üniversite şu an devam ediyor bakalım..
Üniversiteyi bilemiyorum kızlarda pek kalıcılık olmaz. Yine de lise arkadaşlıkların güzeldi
Üni arkadaşlarımın hepsi lisedendi en azından benim arkadaşım dediklerim
İkisi de kalıcı. İkisindende kalma dostlarımla hala görüşüyoruz habersız kalamayız..
Bence okulla alakalı degil psikolojiyle alakalı 19yıldır aynı evde kaldıgın kardesıne insan zamanı geliyor katlanamıyor huzur önemli arkadas arkadas olmalı her anlamda simdi ki arkadaslık zaman gecirme ihtiyaç giderme
Liseden bir kişi dışında kimseyle görüşmüyorum, hoş onunla dahi iki yıldır görüşemiyoruz okul yüzünden.
Üniversitedekiler eh işte var birkaç tane.
Tabikide lise. Onca çocuk çocuk anılar dostluklar çok güzel birşey. Benim lise dostlarım vardır hala görüştüklerim lisa dostluğu daha kalıcıdır.
lise arkadaşlığı daha masum olduğu için daha kalıcı oluyor bence. üniversite ortamlarında çıkar ilişkisi çok oluyor
lise dostluğu daha kalıcıdır ama kendi açımdan en kalıcı olanı ortaokul arkadaşlarım oldu :)
Kesinlikle üniversite 👍🏼 Ama bazı durumlara ve kişiler göre değişebilir tabii ki.
Hiçbiri değildir bence
Dostluk mu kaldı? tüm değer yargıları yerle bir.
Liseden pek arkadaşım kalmadı üniversite var
Selam, bence uni dostluğu kalıcıdır.
hiçbiri ne tatlı bir bp fotoğrafıymış
Küçüklükten olan dostluk asla unutulmaz.
İkisinin de kalıcılığına inanmıyorum.
Lise hala gidip geldiklerim var hiç kopmadık .
şu an ne lise ne üniversite kimseyle gezmiyorum
Lise dostluğu tabiki hepsi kardeşim gibi
Arkadaşım olmuyor ki fiziksel engelliyim diye
Yanlış anlama ama fotoğraftan bir engel göremedim yani öyle gözüküyor
@lahanasarmasiiı Yürürken anlaşılıyor.
Hmm kötüymüş geçmiş olsun boşver be etrafında yılışık insanlar olmasından iyidir hem yalnızlık bazen çok güzel olabiliyor
@lahanasarmasiiı Senin olmuş belli ki mutlusun
Yok olmadı sadece görüyorum öylelerini uzaktan fark ediliyor
@lahanasarmasiiı Neden olmadı sende mi engellisin
Üniversite taraftariyim
Adam olana fark etmez
Lise dostlugu
TK yapsana konusuruz çok sıkılıyorum
Degisir o ya bende uni ornegin
Hicbirusi
Lise derler genelde.
Hiçbiri
Üniversite tabiki de
Lise
Üniversite dostluğu
İkisi de kalıcısız.
Herşey geçici
Lise...
Lise
Hiçbiriyle görüşmüyorum
Lise tabi ki
Lise
lise bence..
Lise arkadaşlarım
Lise dostluğu
Hiçbiri kalocı değil
Lise dostlugu
Değişir kişiye göre
Üniverste bence
Yok askim
Lise
Lise
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?