Bence ikisininde yeri farklı ve özel. Her iki dönemde de güzel dostluklar elde ettiğimi düşünüyorum. Ama üniversitede yaşadığım dostluklar sonradan biraz sorunlar olsa da benim için daha özel ve kıymetli 🌿
bide beni düşün benim ilk okul arkadasım biri biri orta okul arkadası bunlarla liseyi aynı sınıfta okuduk 1 2 arkadaş daha sonra baktım ünüvde aynı sıradayız tam okul bitti askera gitcem kurtuldum bu yav... lardan derken 3 u de geldi izmirde benle aynı ilcede askerlik yaptı hala konusuruz görüşürüz daha sabah aradım 1 tanesini
Kesinlikle paylaşımların bıraktığı ize bağlı olmakla beraber üniversite diyorum. Eskiden herkes lise mezunu iken lise dönemi güzelmiş gibi empoze edilmiş. Ama bence üniversite arkadaşlığı daha sağlam ve güzel...
Liseden kimseyle görüşmüyorum, üniversite hayatımdan da sabit 3-4 kişi dışında kimseyle iletişim kurma taraftarı değilim tercih hakkimi üniversiteden yana kullanıyorum 😊