Yoksa eşit ağırlık ya da dil seçeneklerimiz de mevcuttur. Ben eşit ağırlık idim sözde ama hep matematik ve geometriden 10 15 alırdım. Basbayağı sözelciydim yani sdfd 


sözel yoktu okulda sınıf öğretmenimiz eşit ağırlık seçmemi çok istemişti, sözel derslerim yüksek sayısallar düşüktü sözel derslerin hocaları da beni övmüş. ben de öyleyse sözellere fazla çalışmama gerek kalmıyor cepte sayılır sayısal çalışayım sayısal seçiyorum dediğimde bayağı güldü, ama ben gülmedim.
Sayısalci idim ve keşke olmasaydım diyorum şimdi ama ne farkeder bir çok dert açtı bile başıma şu an muhasebeyi bitirdim 2sene mali müşavirlik yaptım sonra ise bahriyeli oldum ve hâlâ Bahriyeyim
Cevap
33Cevap
Sözelci
Eşit ağırlık tabii ki. Matematik olmazsa bir şey olmaz mantığıyla büyüdük.
Lisede sozelciydim. Grafik tasarımi ve fotoğrafçılık okudum ve sayısalcı girdim. Mezuna kaldım ama ve şu an Diyetisyenlik okuyorum
Sözel
Bana hepsi aynıydı
Tm seçtim
İkinci ders iki kız koluma girdi bizimle geliyorsun dedi öyle sosyale geçtim
Sayısaldım ilk zamanlarda fizik, kimyam berbattı hadi matematik, geometri bir nebzede iyiydi ama sonradan onlarıda düzletmiştim
Bence bu görsel üsengecler ve üsengec olmayanlar olabilir salamdan sanat eseri yapmakla ugrasamam
Sözelciydim. ben ya sayısali çok sevmeme rağmen hala yapamıyorum
Fizikten 10 matematikten 05 alan bir sayisalciydim 😂
Sayısalcıydım. Okuduğum bölüm öyle olmayı gerektiriyordu.
sayısalcıydım, meslek lisesi olunca başka şansınız kalmıyor :D
Sayısal, da
Trigonometri ve kimya pek sarmadı beni 🙂
Resimci (10. sınıfa kadar eşit ağırlık + sanat dersleri, 11-12 sözel + sanat dersleri)
Adı sayisal olan bir bolumde sozelci olarak buyudum ki tam olarak o resim temsili ben. d
Eşit ağırlıkçı idim ama biraz daha sözele kayıktım.
Şu sandviç dizme görselini soruyorsan bodoslama yani
Bodoslamasal
Kafama göre adamdim canım isterse yapardım ama sözel zorlardi matematik eh
Hepsi sarmal şeklindeydi bende. Sözelim de sayısalım da iyidir.
Eşit ağırlıkçıydım. Türkçe matematiğin vücut bulmuş haliydi beynim. Coğrafya 2de de rezalettim 🤣
Sayısal severdim. Ama eşit ağırlık daha benlik😂
@annesinisevmeyenkız1 sayısalcıydım hatta 2021 YKS sayısalda derece yapıp ilk 7bine girdim ama sandviçi de hiç sağdaki gibi yapmadım
matematiğim kötü diye sözelciydim ama sözelim de berbattı, yani ben öğrenci değil sadece sıra masa işgal eden aylağın tekiydim
Şu anda sayısalcıyım.
Eşit Ağırlık. Fizik görmemek için seçmiştim
sayısal sayısal sayısal
Hiç biri 🤷🏻♀️ Endüstri meslek 😇
Liseye gitmedim ben 🙄🙄
Sayısal ama sözelim daha iyi😒
Türkçe-Matematik bölümü okudum. Sözelciydim.
Eşit ağırlık ama dili çok istiyordum
Aklım sadece beden dersine çalışıyordu 😂
Kafa sozem, sınıf sayısaldı.
Lise sözel üni sayısal
Dilciydim. Bizi niye disladiniz🥲
Emoji vardi orada gozukmemis.. şaka yani ciddiye almayin:')
Soru detayını okumadığın için bana bir çikolata borçlusun xd
Yaaaaa:D evet okumamisim hemen karam'ın hazir
Ne zaman teslim alırım xd
Sey diyormuşum, kapını aç :d
İcraat icraat icraat!! Xjd
Aynı 😂
Bir kere rastgele fizikten bi şeyleri çarptım ve 30 aldım çok sevindim 😂
:D ne iyi ben fizik dokuzda bıraktım sdf
Ben de dokuzu diyorum 😂 . Geometri arada şıklı soru veriyordu ve. sallayarak 25-30 geliyordu o da. Matematik de genelde kalbim kadar temiz bir kağıt oluyordu.
sayısalcıydım ama ea seçmiştim.
Sayısal daha iyiydi knk
Liseye gitmedim
Sayısal
Sayısalcıydım
Esit agirlik
Eşit ağırlıkçıydım.
Sözel
Sözelci
Sözel
Sayısal doğru
Sözel 😊
Sayısal
Sayısal
Yabancı dil
Sayısal
Sayısalcı
Dilci
Sayısalcıydım
Hiçbirici
Sayısalcıydım ben.
Ama tarih felsefe edebiyat yüksek puan gelince millet bana sen burada ne arıyorsun derdi 😂
Sayısalcıydım
Tm ea
Sözelciydim
Sayısal…
Sayısal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?