Türk Dili Ve Edebiyatı okumak mantıklı mı? İşsiz kalır mıyım?

Şu an Türk Dili ve Edebiyatı öğretmenliği veya bölümü okumak mantikli mi? çok seviyorum ve istiyorum ama işsizlik vs
Türk Dili Ve Edebiyatı okumak mantıklı mı? İşsiz kalır mıyım?
Cevapla