Şu an Türk Dili ve Edebiyatı öğretmenliği veya bölümü okumak mantikli mi? çok seviyorum ve istiyorum ama işsizlik vs
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bir arkadaşımızın da dediği gibi özel sektörde her türlü iş bulursunuz ama devlette maalesef çok zorlanırsınız bu konuda. Maaşlar da oldukça düşük yani özelde de çalışsanız, devlette de çalışsanız enflasyondan en çok etkilenen yine siz olacaksınız ama sizin yerinizde olsam madem çok seviyorum, ben mutlaka ikinci bir bölüm olarak da olsa bunu okurdum. Yaşıma başıma bakmazdım er ya da geç bu bölümü okurdum. İlk bölüm olarak mesela mimarlık revaçtaysa onu bitirir, sonra edebiyat bölümünü açıktan da olsa tamamlamaya çalışır ve ikinci bir lisans mezunu olarak hayatımı devam ettirirdim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Askim bende bu bolumu okucam o yuzden sinava calisiyotum. Inan ki aglamktan baska hic bir sey yapmiyordum. Elimi neye atsam atanamaz , issiz , torpil , tanidik olmadan olmaz... herkes bunu diyordu. Sonra niye bu bolumu okumayayim dedim atama puani en dusuk 82 kontejanda 500 . Peki o 500 kisiden bizim ne farkimiz var. Uni 2 de kpss calismaya baslasan sence atanamayiz mi? Rahatla inan ki ben bile rahatliyorsam artik cok dert etme. Nasibimizde varsa inan ki olur. Olmazsada soyle dusun dersh hocalari 4 bin bilemedin 3.5 aliyor. Bide ozel turkce dersi verdin mi baglarsim 5 6 bine. Ama bu her zaman 2. plan. Ilk planimiz kpss. Istedikten ve hayal ettikten sonra onumuzdeki butun engelleri asariz. Unutma su an her meslek ayni atanamama sıkıntısı var o yuzden yapacak bir sey yok.
22 Yorumla
Soran+1 yılAy çok rahatladiim ya tesekkur ederim beybi 💖💖
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılÖzel sektörde iş bulursun rahatlıkla. Lakin devlet atamaları düşük. Özeldeki ücretler geçmişe göre daha iyi şu anda lakin özel sektör ilk yıllar biraz daha ağır olur işe yeni başlayanlar için.
Bunun dışında bu bölümü okuyacaksan ilk ve en önemli hedefin akademisyenlik olmalı.
İlk yıldan başlayarak sağlam çalışmalı, not ortalamasını yüksek tutmalı ve hocalarla ilişkinde iyi olmalısın.
Artı üds için ingilizce kursuna gidip hazırlanmalı ve ales için de hazırlık yapmalısın. Böyle sağlam adımlar atarsan okuması hem güzel hem de ideal bölümlerden biri oluverir senin için.23 Yorumla
Soran+1 yılBiraz meşakkatli görünüyor
- +1 yıl
Öyle bedava, çiçekli yolların bezeli olduğu başarıların ve işlerin sayısı çok değildir sanırım.
Soran+1 yılDoğru
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
7Cevap
+1 yılOkuyanların %99'unun ceske okumasaydım dediği bölüm. Ataması imkansıza yakın, özel sektör ise ağır şartlarda çalıştırıyor ve kalifiyesiz eleman muamelesi bile yapmıyorlar! Kısacası rezillik...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDevlete gitmeyi göze aliyorsan tamam, ozelse kurslarda kolaylıkla is bulursun ama atanma problem baya
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAtama atama diye eylem yaparsın
00 Yorumla İşsizliği göze alıyorsan oku
00 Yorumla
+1 yılatanma problemi var diye biliyorum..
00 Yorumla
+1 yılAtaması zor
01 Yorumla
Soran+1 yıl😿😿
Gizli Üye(30-35)+1 yılAtaması zor
00 Yorumlaçok zor iş
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Türk Dili Ve Edebiyatı okumak mantıklı mı? İşsiz kalır mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer