ben bir zooteknist adayıyım fakat okul dışında hiç zooteknistle karşlaşmadım :)
yok mu hiç meslekdaşımm :)
yok mu hiç meslekdaşımm :)
Zoo ile başladığına göre hayvanlarla mı ilgili bu bölüm ? Allah Allah, ilginç bir meslek ya duymamıştım vallahi hoş
evet hayvan yetiştiriciliği diyeblrm :)
Çok ilginçmiş yaaa :)) mesleğim olmasa isterdim, severim hayvanların her türlüsünü (kedi - köpek sever olmaz hayvansever olur sonuçta :D )
tbi :)
Yatay geçişle veterinerliğe geçiş oluyormuş diye duydum doğru mudur
Bu konuyu araştırıyorum ama hiçbir yerde bilgi kırıntısı dahi bulamadım şuanda zootekni bölümü 1. Sınıf öğrencisiyim çok fazla belirsizlik içerisindeyiz laborantlar ve veteriner sağlık teknikerleri sorgusuz sualsiz bölümümüzü okuyabiliyor
Benim enişte o meslekten =)) Harada çalışıyor kendisi
işte bi tane buldum :D
henüz gerekmiyo sağol :)
Ben varım :)))
ne ara zooteknist oldun :D daha dün sicil memuru değil miydn :D
Karar verdim bu gün :))) Olacam inşallah :))
şöyle yapalım ; ben manevi muşluyum ya hani sende manevi zooteknist ol :D
Bak ne güzel Anlaşdıkkkk :))))
tamam :D
Cevap
4Cevap
Arkadaşlar bakım ve besleme uzmanı zooteknistim. yanlış bilgilendirilmenizi istemem o nedenle açıklayayım. hayvancılık çiftliklerinde zooteknist yada veteriner hekim yetkilidir. kişinin bireysel gelişimine bağlıdır. meslekler birbirine benzerdir.
abi bende bu bölümü kazandım sence nasıl geleceği var mı? Bu arada osmangazi üniversitesini kazandım.
Vay canına:) Benim zootekni bölümünden tanıdıklarım oldu sadece. Çok havalı bence:)
çok güzel bi bölüm veteriner yokken veteriner sensn nasl havalı olmasn :D yakında veterinerliğin içine giricez ve artk bizde veterner sayılcaz inşallhhh :)
bende veterinerlik istiyorum 30 umdan sonra olucak sanırım :)) zooteknide aklımda
İnşallah :)
dgs ile zootekni bölümünü kazandım merkezi geçiş ile değiştirebilir miyim?
nasıl bari ZOOTEKNİST likte iyi gelecek varmı
olmaz mı.. avrupa'da tıpın puanı zootekniden düşük.. Türkiye'de her ne kadar daha o öneme sahip olamask da.. ilerde veterinerliğin içine dahil edilecek şu anda bu karar mahkemede bakalm nlck .
hadi bakalım hayırlısı

En İyi Cevaplar