+1 yılMerhaba, güzel ama zorlu bir meslek öncelikle tebrik ederim. Sabır diliyorum şimdiden çeşit çeşit insanlarla uğraşıyorsunuz. Sorunuzun cevapları
1- Ülkede erkeklerin çoğu cinsellik ve sapıkça yaklaşım yapmaları ee haliyle polis, jandarma vs. Olan birine böyle yaklaşım onlara geri vites attırır başıma iş alırım diye.
2- Erkekler otorite sağlayamam diye düşünüyor olabilir.
3- Nöbeti olur gelmez sık göremem, nöbette diye aldatır düşüncesi bunu hemşireler içinde düşünüyor erkekler maalesef.
Kişinin mesleğine pek takılmamak lazım ister temizlik görevlisi olsun ister mühendis doktor polis vs. Kafa yapınız uyuyorsa güven sadakatte varsa gerisi önemli değil. Hemcinsime tavsiye olarak aldatacak kişi her türlü aldatabilir ev hanımı olsa da aldatır öğretmen olsa da garson veya farklı meslek olsa da aldatır. Güven sorunu yoksa aldatma ile düşünce akla bile gelmemeli. Bence sabredin şahsi düşüncem genelde aynı meslekten biriyle evlenenler oluyor tabi herkes değil genel kitle sadece. Geç olsun düzgün olsun.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSorunu okudum öncelikle mesleğin hayırlı olsun isteyen istediğini olur bunu insanlara paylaşmışsın belki heyecandan belli ki sıkıntın var ama her istediğini hayatına alamazsın veya da her istediğin bu hayatta olmaz çünkü burası imtihandır senin seçtiğin meslekle alakasiz öyle bir anlatmışsın ki sanki sen polissin herkes senden korkuyor vay be nasıl olmuş bu polis düşünceyle yazmışsın biraz kibir oluşmuş bu düşüncen yanlış senin seçtiğin bir meslek sonuçta gözde büyütmeye gerek yok olabilir yani ve yorumlarda kadınların kıskançlığından bahsetmişsin hiç kimseyi çok gormemelisin haklı olarak kıskanç yazıyorsun fakat sen de kendini övmüşsün evde mi oturcam diye yani nasiptir belki evlenirsen eğer kocan çalışmanı istemeyebilir insanlara sorunu açmışsın kötü yorum yaptıklarında evde oturup baba parası yiyorlar diye kibre girme boyle söyleme bakarsın aynı şey başına gelir her mesleği olan çalışmak zorunda değildir benimde 2 mesleğim var ve çalışmıyorum ve insanlar kıskançtır bunu unutma bu herkeste vardır doğa gereği böyle sen polissin diye kimseyi kıskanmadım mi sanki sende abartarak yazdığın için insanlar seni garipsemistir bence ilk başta kisi kendi yaptıklarına bakmalı sonra karşı tarafa bakmalı ama soru abartılı olmuş yine de hayırlı olsun😊
00 Yorumla
- Eğitim & Kariyer konusunda 911 cevap paylaştı.
+1 yılBu tarz mesleklerde aile hayatı doğru düzgün olmuyor. Nöbeti, tayini vs zaten hiç saymıyorum bile. O yüzden yanaşmamaları doğal. Kadınlarda genelde bankacı, memur ve özellikle de öğretmen tercih edilir.
19 Yorumla
Soran+1 yılPolis çocuğuyum annem de memur bende bundan öncesi de var 😂😂
- +1 yıl
Sende vardır ya da yoktur bilemem ama genelde böyle oluyor
Soran+1 yılSıkıntı biz çekmedik her yeri de gezdik bende biliyorsun demedim zaten
- +1 yıl
O daha eski dönem ama. Şimdi durum daha farklı. İlla birisi olsun istiyorsan kendi şubende vs vardır
Soran+1 yılHepsi arkadaşım 🙄
- +1 yıl
Arkadaş gözüyle bakarsan ohooo zaten olmaz
Soran+1 yılKız hepsinin ne olduğunu biliyorum 😂
- +1 yıl
Yaş kaç 😄😄
Soran+1 yıl29 sen ne iş yapıyorsun
mesleğinden değil de mesleğinin karakterine yansımasındansındır diye düşünüyorum yoksa gerçekten polis veya sekreter fark etmez. ancak polislik zor bir meslek ve maskülen bir hal tavır gerektirebilir. ki bir çok erkek kendisinden daha maskülen bir kişi ile beraber olmak istemez
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
215Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence çok fazla takıntı yapmayın, çalışma saatleri yüzünden olabilir sizde sizin mesleğinize uygun birini bulun o halde
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbabam polis ve ne kadar yoğun bir meslek olduğunu biliyorum. meslek icabı daha sert bir mizaca sahip. babamın çevresi sayesinde birçok kadın polis de tanıyorum, açıkçası her yiğidin harcı değiller bence de. bırakın öyle herkes sevemesin zaten. dışarıdan çok güçlü ve sağlam görünüyorsunuz. neden gücünüzü kaldıramayacak birinin sizi sevmesine ihtiyacınız olsun ki zaten? hatta mesleği sizin mesleğinize yakın olan kişilerle çok güzel uyum sağlarsınız gibi. belki bir subay bir polis bir avukat bir savcı... eğer polislik filmlerdeki gibiyse çok da eğlenirsiniz ahhaghagda. gücünüz kuvvetiniz sağlığınız daim olsun. ülkemizin daha çok kadın polise ihtiyacı var. iyi ki varsınız
28 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@endmuhh teşekkür ederim meslektaş:))
Soran+1 yılBende polis çocuğuyum küçükken babamın yanına giderdim hep bende mesleğin içinde buyudum 😊 iyi seninde olmanı istememiş ailen benimki hep baskı yaptı ol ol diye
Cevap sahibi+1 yılben okulumu 2. senemde kazandım. 2. seneye kalacağımı duyduğunda bizimkiler de "polis ol" diye tutturdu. ama fen lisesi mezunuyum akademik birikimimi kullanmayı seçtim. ve ilgim de yoktu açıkçası baskılar umrumda olmadı ahahhaa
Cevap sahibi+1 yıl@endmuhh orta yaş grubu kamuda çalışmanın "hala" garanti kapı olduğunu sanıyorlar maalesef... dünya çok değişti diyemiyorsun
Eğitim & Kariyer konusunda 316 cevap paylaştı. şimdi şöyle canım. erkekler dünyasında "aman allahım hatun tas bi de polismis oh mis" denmez polislik mesleğine. sen polisim diyince beyinde şunlar olusur düşünce olarak. hımm bu hatun polis. demekki vardiyalı vs calısır eksi. sonra bu erkeklerin arasında olcak eksi. sonra kalbi zamanla erkeklesir eksi. kadınca bi meslek değil eksi. işsiz olsan polisliğe göre cok daha yukarda olurdun ama mesleğin artık. mesleğinle ilgili erkek dünyasındaki bakıs acısını daha da anlatıp kalbini kırmayım:D hani ordada bı sıralama var. polislikde en diplerde diyebilirm. bayan kelimesini genelde bayanlar sevmez ama bende ona takıldım sen kullanmıssın. ilgincime gitti. gecen bi arkadasım dedi kız kıyameti kopardı bayan dedi diye. baymaktan geliyormus. bay a ek alıp bayan olmus ataerkilmiş vs bu arada kızın adıda hayriye. o da hayriden üremiş:D neyse kısmet bu işler. umarım sorunun cevabını verebilmişimdir.
30 Yorumla
+1 yıl... Neden bu noktalar?
Biz erkekler masum sayılmayız, yani fazla fazla gizli saklı işler peşinde koşarız, anladın?
Sor bakayım dışarıdaki insanlara polisten neden korktuklarını, bakalım doğru bir cevap alacakmısın? Vay be şimdik bende merak ettim, alacakmısın doğru bir cevap? Normalde bir adam geri adım atarsa bil kendisi masum değil.
Yazını okuduğum da sevindim vay be dedim güzel bir meslek seçmiş dedim. Kısacası mutlu oldum senin adına, maşallah dedim kendi kendime. Bak gülüm mesleğine sadık kal ve bir erkek istiyorsan yanında sağlam seç erkeğini. Biri çıkar karşına deli gibi aşık olursun ona ama belkide yanlış yollara saptırır seni, aman diyorum lütfen dikkatli ol. Affedersin hıyarlar var senin gizli saklı işlerini kolayca öğrenirler, senin erkeğinin haberi olduğundan haberin olmaz! Onun için lütfen dikkatli ol tekrarlıyorum lütfen.20 Yorumla
+1 yılÖncelikle hayırlı olsun benimde eşim polis 😊 duyduğum kadarıyla kadın kadın polisler mesleğinden ötürü her konuda baskın, her an tehlikede, yine meslekten dolayı sinirli ve stresli olduğu için geri çekiliyor olabilirler. Çoğu erkek güçlü kadını sevmez. Öyle olsanız bile onun yanında daha narin kırılganmış gibi olmanızı bekler. Bir ortama girdiğinizi düşünün, erkek öğretmen siz de polissiniz. Tüm gözler size dönecek, bir ton soru sorulacak ve ilgi odağı olacaksınız. Çoğu erkek bundan hoşlanmaz ( sanki dünya onların etrafında dönüyormuş gibi). Bana göre sebep bu. Hatta bana göre değil duyduğuma göre böyle. Polis arkadaşlarımdan duymuştum, özellikle sordum 😁 neden polis erkekler polis kadınlarla evlenmiyor dediğim zaman bana mesleğin getirmiş olduğu sıkıntıları falan söylediler
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 632 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle biri çıksa karşıma ben açıkçası birlikte olurum hiç sorun etmem sevdiğim beğendiğim biri olursa meslek çok önemli değil benim için, evet mesleki zorlukları var mı var ama şahsen benim kendi mesleğiminde binbir türlü zorluğu var her gün farklı hastalarla karşılaşıyoruz, reçetesiz ilaç isteyen mi dersiniz, yeşil ve kırmızı ajan kategorisine tabi ilaç isteyen mi dersiniz vermeyince tehdih eder mi dersiniz, dersiniz de dersiniz yani o yüzden sevdiğim hoşlandığım bir kadınsa polis olması beni korkutmazdı açıkçası aksine her zaman onun yanında olur destekçisi olmak için elimden gelen herşeyin en güzelini yapmaya gayret ederdim, o yüzden bence erkeklerin senden kaçma nedenlerin başında mesleğin gereği ayakların sağlam bir şekilde yere basıyor olmandan ötürüdür diye düşünüyorum.
10 Yorumla Benim gözlemlerimden sadece birini ifade edeyim belki açıklar. Mesela hafta sonlarında sınav görevine gidiyorum ÖSYM nine. Bayan polislerde görev alıyor tabi. Şimdi bir meslek gruplarında genel olarak en kötü bir gün hafta sonu tatili olur. Sizin işi düşününce adamın bir hafta sonu pazar tatili var ise ondada siz yok olursanız birlikte geçirecek vakit azalır.
Başka bir konu ise belki biraz hovarda ise erkek, sizin polis olmanız biraz bu konularda engel olmanıza sebep olabilir. Dolayısı ile bundan dolayıda çekiniyor olabilirler. Ama gerçeği sorarsanız normal bir insan için kesinlikle engel değil. Bence fazla takılmayın zamanla iyi bir insan çıkar karşınıza10 Yorumla
+1 yılGüzel bi kadınsan eğer, şeyden dolayı istemiyor olabilirler şimdi iş ciddiye binse gece nöbetin olucak vs. Birde bir çok erkek ile görev yapiyosun tayin durumu vs ya da ne biliym karsı tarafa baskın dsiplinli bi hava mı veriyorsun yani cidden bilemiyorum. Ben kadın polislere hastayım bence çok tatlı duruyorlar polis kıyafeti de baya yakisiyor. Ama gel gelelim bir bayan polisle evlenmek ister miyim kafamda soru isaretleri olur hemen. En başta gece nöbeti olur vs gelir aklıma. Onun dışında ben çekici buluyorum. Hatta yanlis anlama eve geldiğinde nerde kaldı benim minik polisim vs deyip palaskasından tutup kendime çekip sarılıp öpmek de ayrı güzel olurdu. Onun üzerinde dominant olmak gayet keyifli olurdu. Açıkçası aklima baska sebebler gelmiyor. Birde meslekten dolayi uzak durduklarina emin misin?
10 YorumlaAçıkçası bir neden bulamıyorum. Ama aklıma gelen su sadece;
Kolluk Güvenlik meşakkatli ve ve zor. Yıpratıcı da. Kadın genel olarak naif, nazenin ve latiftir.
İçinde bulunduğun meslek grubu bir kadının bu duygularını Nasırlı hale getirebilir, törpüleyebilir. Yani biraz daha kaba bir cazibeye sahip olabilir ve bu yakınlıkta normaldir. İnsan ne kadar değinen ben dese de farkında olmadan değişir.
Çiçek dalında güzeldir. Her pencereye yakışmaz. Daha doğrusu yerini sevmesi gerekir. Belki de bundan sebeptir.
Latife ederek söyleyeyim. Akşam eve geldiniz ve eşinize " naber lan, bu gün ne yaptın", " bak ifadenin alırım "
Yani kafa dengi birisini bulmanız gerekir diye düşünüyorum. Belki bundan sebep. Erkekler böyle düşünüyor olabilir. Olmaz diye bir şey yok. Hayatta her şey olur.10 Yorumla
+1 yılPolislik zor bir meslek. Ev hanımlığı ve polislik çok çok daha zor.
Nöbetinden, hep sorunlu insanlarla karşılaşmandan (şüpheli, suçlu, sanık, hükümlü vb.) korkuyorlardır. Daha birçok şey varda buraya yazması vakit alır hoş da olmaz.
Sana nacizane tavsiyem; eşi çalışan insan zaten normalden anlayışlı ve hoş görülü olmalı ama arkadaşı, sevgilisi ve eşi polis olan çok daha hoş görülü ve ince fikirli olmalı. Sende hayatına alacağın kişilerin böyle olmasına dikkat et, değillerse alma hayatına zaten. Umarım gönlüne düşen nasibin olur.10 YorumlaBacim hani erkekler kadinlar zor diyor ya. Yalan işte o
Kadinlar kolaydır, zor olan erkeklerin ta kendisidir
Bunlara hiçbir türlü yaranamazsin. Evde yatarsın, çalışan kadın ister
Öbürükü gelir, sen çalışıyor olursun , evde yatan kadinla evlenir
Aynı yaşta olursunuz seninle yuva kurmaz, gider kendinden 5 yaş büyük eski sevgilisiyle evlenir
Şimdi burdakilerin hepsi bu yazdıklarıma yalan diyecek
İnstagramda hangi erkege yürüdüysem tavlayamadim, ben de çirkin değilim qma olmadi
Artık erkekler ciddi birsey istemiyor, armut piş ağzıma düş vs analarindan gördüğü hizmetin aynısını aşkta bekliyorlar
Öyle olunca da kadinlar onlar için savaşıyor22 Yorumla- +1 yıl
Aynen katılıyorum.
- +1 yıl
😀 Demekki O taraftan bakınca öyle görünüyo.
- Eğitim & Kariyer konusunda 496 cevap paylaştı.
+1 yılÜlkede genel olarak polise karşı önyargı var şahsen bende istemem sebebi 20 karakola girdiysem polis kadınlar ve polis erkekler aşırı samimi çok dikkatimi çekti hiç gelemem laçka hareketlere tabi genelleme yapmıyorum ama gördüklerim bunlar hoşuma gitmiyor doğrusu.
15 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle biri değilim ama soğukta değilim
- +1 yıl
Hatta erkek polisler konuştukları kadın polislerin arkasından ağza alınmayacak şeyler söylediklerini duydum bir değil 10 değil 100 değil çok gördüm duydum ondan öyle mesleği olan biriyle yapamam şahsen dünyanın yarısı onun olsa olmaz, hakkında hayırlısını diliyorum
Soran+1 yılHer kadın aynı degil genelleme yapmak dan geri kafalılık oluyor
- +1 yıl
Genelleme değil gördüklerimi söylüyorum polis erkeklerin karakolda kadın polislerin arkasından söylediklerine şahit oldum dışarda biri kadın hakkında öyle iğrenç konuşsa çenesini kırarım ama karakol işte bir şey diyemiyor insan ne diyeyim dilerim mutlu bir yuvan olur iyi bir eş nasip olur sana
Soran+1 yılCümlemize inşallah sağol
Gizli Üye(25-29)+1 yılPolis olmanız evliliğe engel de değil tercih sebebi değil. Çalışmanız bilakis iyi, konuştuklarınız ev hanımı istiyor olabilirler. Çalışan isteyip de meslek grubunuzdan evlenmek istemeyen de vardır iş koşulları; eve, eşe zaman ayıramamak, tain sebepli durumlar.
Bu olay daha çok kader kısmet ve karakterinize bağlıdır. Hı bunun dışında toplumun gözünde oluşan sert mizacı, ağır duruş, otorite bunun gibi aksiyonlar kalbinize işli zannediyorlar ama halbuki iş çıkışı sıradan bir kadınsınız. 😊
Çok uzatmadan uzun yıllar çalışmıs bir polisin çalışma hayatına bakarsak şu da bir gerçekki görevlerden dolayı stres ve psikolojileri yerinde olamıyor. Yani eş adayınızın yaşam koşullarına ve tercihlerine ters olabilir. Artısı eksisi olan şeyler. Ben eşimin polis olmasını isterken başka bir insan istemeyebilir. Şerefli bir mesleği îfa ettiğiniz için gurur duymalısınız. Allah gönlünüze göre birisini nasip etsin. Acele etmeyin.10 YorumlaNeden biliyormusun Canim cünkü seninle istedikleri gibi terbiyesiz konusamiyorlar korkuyorlar , saygi duyuyorlar. Erkeklerin hepsi ayni sana bi iki güzel konustuktan sonra konu direk üstünde ne var benimle neler yapardin gibi seyler geliyo ve seninle böyle konusamiyakcaklrina göre bence mutlu ol😘
32 Yorumla- +1 yıl
çok haklısın bence
- +1 yıl
@kral-katili Tesekkürler ☺️
Korkuyorlar, bir şeyler yaşarız sonra bir haraketim zoruna gider içeri attırır diye 😅 aklı belden aşağı çalışan kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanan cinsiyetçi erkeklerin yorumlarını dikkate almayın bu arada, mesleğiniz çok kutsal kadınlar evinde oturup örgü örecek ya da daha basit meslekler yapacak diye bir kural yok, umarım değerinizi anlayabilecek biriyle rastlaşırsınız.
20 Yorumla
+1 yılErkek polislere karşı bir sempati ama kadınlara karşı bir ön yargı var aslında ön yargıda değil korku diyelim seninle tanışan birçok erkeğin özel anlar paylaşmak ister ama mesleğin onları korkuttuğu için bu isteklerini dile getiremedikleri için geri adım atıyorlardır..
20 Yorumla
+1 yılBen de polis biriyle olmak istemezdim. Kafayı bana takan bir manyak olsa off.. Mesleğin verdiği imkan ve bilgilerle her şeyime sızabilir. Hacker ile sevgili olmak gibi bir şey.
38 Yorumla
Soran+1 yılSende şikayetçi olursun bu kadar basit
- +1 yıl
Ama bir polis olarak senin elin kolun uzundur. Polisle baş etmek kolay mı wçşöxldjdkd valla ne yalan söyleyim ben de kaçardım 😂
Soran+1 yılZaten pek de güven olmaz 😊
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun güzelim
Soran+1 yılSenin de insallah canım 🤗
- +1 yıl
Hanımkız güldürdün sabah sabah valla , çok gülesin emi :)
- +1 yıl
Teşekkürler sen de hep gül 😊😅🌸 @mutevaziadam34
- +1 yıl
Eksik olmayasın , müteşekkirim :)
+1 yılBen böyle biriyle evlenmek istiyorum o yüzden polis olmaz.
13 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂Manyak
- +1 yıl
Bundanım olsun lütfen lütfen amin 🤭
Soran+1 yılHaha😂😂
Selamlar ,
Tecrübe ile sabittir ki polis olduğunda art niyeti olan adam insan türü zaten geri adım atar hatta kaçar 😃
Doğanın kanunu kaçan kovalanır diye anlatılır ama günümüz de tek başına koşmanın da bir anlamı yoktur.
Çok da kafana takma derim.10 Yorumla
+1 yılŞimdi bacım istedikleri gibi aşağılayamayacaklar, senin üstünden ego yapamayacaklar, sen onlardan yukarıda kalıyosun ya e bide güzelmişsin Allah nazarlardan sakınsın, bunlar yediremiyodur kendine. Ama polislik mesleği cidden meşakkatli seni anlayan bir eş olması gerek sana. yardımcı olabilecek. Bu da ya nöbet sistemiyle çalışan doktor hemşire ya da senin meslek grubundan birileri olmalı. Ha ama aşka düşer de bir adam sana vurulursa evde sana çocuk bile bakar
10 Yorumla
+1 yılKısaca işin özeti bu. İnsana diş söktürecegi kişiyle uğraşmak takılmak ister. Herkesin bı baskınlık olma isteği var. Kimse altta kalmak istemiyor. Hele Türkiye gibi yerlerde bana bağımlı olsun diye düşünen çok var. Her alanda bunu düşünebiliriz.
Bende polis olmak istiyorum bana tavsiye verir misin lütfen10 YorumlaKolluk kuvvetleri nde çalışan bireyler genelde kendileri gibi mesleği olan kişileri tercih ederler. Çünkü onun çalışma şartını yaşam şeklini en iyi onlar anlar. Yoğun ve zor bir görev sizinki. Çok aşırı çirkinliği iz yoksa bu yüzdendir. Misal ben meslek sevmem çünkü önceliğim o değildir. Herkesin de kriteri farklı tabi
10 Yorumla
+1 yılYaşadığın yere konuştuğun erkeklerin kökenine de bağlı çoğu erkek güçlü kadınlarla başa çıkamayacağı için istemez. Hepimiz aynı değiliz elbette. Ama seveni de var. Ben seviyorum ama bana da denk gelmiyor. Hiçbir şeyi yapamayan aciz insanlar dolu devir.
10 Yorumla
+1 yılsimdiki erkeklerin çogu evlilik pesinde deyil genelde skor peşindeler çogunda taktik vur kaç ee sende polis oldugundan kıçları yemediği için boşa emek harcamayım diyerek olayı bitiriyorlar bir çoguda olacak okadar repliklerindeki gibi olurum evlenince bu kadın beni jopla döver diye korkuyor dur
10 YorumlaValla ne diyelim gönlüne göre birini bulursun umarım. Yorumlara baktım mardindeymişsin yakın sayılırız senle batmana gelirsen bir çay kahve ısmarlarım. Kpss kasıyoruz, kpss olmazsa belki bizde polis oluruz yol gösterirsin. Allah kaza bela vermesin
14 Yorumla
Soran+1 yılİnsallah gönlünde ne varsa o olur hayırlısı olsun hakkında gercüşe geldim Bi görev için o kadar 😊
+1 yılBir sürü erkeğin içindesin polislerin muhabbet ortamı da pek iyi değil bulundum bir kaç kere kadın erkek farketmeksizin her türlü sohbet döner ben bu sebepten polis ile çıkmam güven sorunu yaşarım iş yükü de mesaileri de ekstrası.
12 Yorumla
Soran+1 yılErkekler ile fazla samimiyet sevmiyorum ben genel olarak
- +1 yıl
Sorun sen değilsin zaten genelliyorum ister istemez ve bence çoğu erkek böyle düşünüyor dile getirmese de.
- Eğitim & Kariyer konusunda 475 cevap paylaştı.
+1 yılMesleğinize saygı duymakla beraber bende biraz bu mesleğe önyargılıyım sebebi ise hem çok zor şartlarda çalışmanız hem sürekli nöbetler tayinler ve birçok detay var. Kadınların iş hayatının her kolunda olmasını destekleyen biri olmama rağmen özel hayat ve özel insan detayları devreye girince insan daha farklı düşünmeye başlıyor.
10 Yorumla
+1 yılErkeksi bir meslek geliyor ya gözlerine ondan olabilir
Onun dışında da biliyorlar öyle hemen cinsellik vs diyemeyeceklerini. Öyle doya doya adım atmıyorlar işte. Bence kutsal ve zor bir mesleğin var saygıyı ve iyiliği hak ediyor12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum
- +1 yıl
Rica ederim, mesleğinde ayrıca kolaylıklar diliyorum
+1 yılhayır bu durum erkeklerin beklentileri ile ilişkili. Kadınlarda farklı konulae ğzerinden benzer çekilmeler vardır. Senin durumunda en temel nedeni üstünlük kuramama hissiyatı diye düşünüyorum sebeplerden sadece biri ancak en baskını.
13 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
Silmeseydin keşke okuyup bende gülerdim smaksk
Soran+1 yıl😂😂😂
+1 yılbende emniyet mensubuyum genelde polis kadınlar sert oluyor o üniformanın içinde ama bir bakıyorsun sosyal medyasına bir kuğu gibi yaptığın meslek nedeniyle oluyor bu iş açıkçası asılıyorum sanma ama polis bir eşimin olması benim en önemli tercih sebebim olur meslek koruması nedeniyle
10 Yorumla
+1 yıl(arkadaşlar dikkatli görüş paylaşın ertesi gün kapımızdan almasın birileri) polis kadınlar.. tabikide en çekici bulduğum onlar o botlar o silah falan aklımı başımdan alıyorlar 😅
16 Yorumla
Soran+1 yıl1 2 kişi hakkında işlem başlattıracağım zaten kardeş 😂
- +1 yıl
(kardeş dediğine göre benide aldıracak galiba tez kaçmam lazım 😂)
Soran+1 yılYok yok görev kötüye kullanılmaz
- +1 yıl
😂(oh neyse şimdilik güvende gibiyim)
Soran+1 yıl😂Şapşal
- +1 yıl
😂
+1 yılValla nedenir bilemedim ama net bildigim bisi varsa oda seninle anca boyle sitelerde karsilasiriz realde karsilasmak gibi bi sansimiz olmaz iste kolay gelsin sana nediyim 😏
19 Yorumla- +1 yıl
Kizlar en azindan cesurlar bide oyle dusun suana kadar tonla abaza ya da artist erkeginde bulasmasi gerekirdi bakiyorumda kimse bisi dememiş 😂😂
Soran+1 yılKlavye başında cesurluk olmaz. Karşıma çıksın göstersin bakayım cesurluğunu
- +1 yıl
Yorumlari gormedigim ixin kesin bisi diyemicem cesurlukdan kastim goruslerini paylasmislar kiskanclik bile olsa demek istemistm 🤣 mb
Soran+1 yılTamam işte dedım ya baba parası yiyip sallamak kolay sivilde çıksın karsıma kafasını duvara vura vura laf anlattığım çok insan var yenilerini de ekleriz sıkıntı yok isterlerse. Gene yazarlarsa silmem okuyun 😂
- +1 yıl
Benim kafama da vurmicen dimi biraz gec anliyom ya hani 🤣
Soran+1 yıl😊😊😊😊
- +1 yıl
Valla sohbetin sardi ama gitmem gerekiyor😂 musaitsen oglenden sonra cene calariz sanada uyarsa
Soran+1 yılUyumazsam insallah, 😂
- +1 yıl
Belli ki uyumamissiniz polis hanim 🤣
Gizli Üye(25-29)+1 yılMesailerin olucak vardiyalı çalışacaksın evde yeterince ev işlerinde aktif olamıyacaksın eşin belki evde hizmet bekleyecek çocuk konusu tamamen soru işareti erkeklerin olduğu bi ortamdasın çok kıskanç biri için asla oda polis veya benzeri görevdeyse belki yüz yüze gelemeyeceksiniz bile birbirinize vakit ayıramamak vs. Bi çok etken var
10 Yorumla
+1 yılDavul dengi dengine çalar normal bir insan olmaz çünkü şark görevi var. Görevi var nöbeti var taini var var da var bundan geri adım atıyorlar
11 Yorumla
Soran+1 yılÖğretmen arkadaşlarım esnafla evlendi ama
Gizli Üye(36-45)+1 yılBunun bir çok sebebi olabilir.
Kadın polislerin daha baskın ve erkeksi olabilme ihtimali.
Polislik mesleginin çalışma saatleri
Tayin durumundan dolayı şehir değişiklikleri.
Fakat maaşından dolayı birçok kişinin ilgi odağı da olurlar.10 YorumlaSavcı olsan daha kotu , her insan biraz illegal e birde bu ikili ilişki birşeyler anlatsa kötü bir ilişki bitisinde delil olarak kullanabilirisn
12 Yorumla
Soran+1 yılO kadar çok kötü biten ilişkim oldu ki hiç işimi karıştırmadım özel hayatıma
Gizli Üye(25-29)+1 yılPolis kızlar her zaman vatansever olur
O yüzden hep bir polis kız la sevgili olmak istedim olmadı
Bir şans verir misin bana
Sevgilin olmak istesem
Polis ve asker kızlar bu memlekete hayatını adıyor
Böyle sevgili istenmez mı
Ben cici kız değil vatan millet sevdalısı kız istiyorum
Bana bir şans ver lütfen sevgilim olur musun10 YorumlaUçan tekme falan atıyorsan korkarlar. 🤣🤣🤣
Ben korkmam böyle şeylerden. 😃 Sınıf arkadaşlarımdan bazısı konser olmuştu zaten bayanlardan.14 Yorumla
Soran+1 yılDurduk yere adama niye tekme atayım 😂 ama yakasına yapısıp duvara kafasını vurduğum oldu 😂 manita değildi ama
- +1 yıl
Kıvılcım çıktıysa kesin görmüşlerdir. 🤣🤣🤣 Manita ne oluyor?😃 Mantı geldi aklıma. 🤣🤣🤣
Soran+1 yılYa karnımı acıktırma gece gece 😂
- +1 yıl
Nöbette değilsen yap ye diyeceğim de geç oldu. 😃 Aman acıkma dur bu vakitte. 🤣🤣🤣
Kaçıncı dönemsin?
Gizli Üye(30-35)+1 yılMeslektaşız erkeklerin çoğu çetin ceviz kadın görünce uzak durur. Nedenini kesin bilemeyiz ama tayini olan meslek çoğuna sıkıntılı geliyor ve polislerin çalışma saatleri değişken izin problemli oluyor.
14 Yorumla
Soran+1 yılBende çalışma koşulları dıye düşünüyorum yemek hazır olsun sen yapamazsın falan dıye mi düşüyorlar nedir anlamadım
Cevap sahibi+1 yılBaşta nasıl bir ilişki türü düşündükleri bile önemli ciddi ilişki düşünen insan sayısı hayli az evlilik zor ama geri adım atıp erkenden kaçıyorlarsa amaçlarının evlilik olduğunu sanmam. Biraz takılır evlenirim kafasındalardır. Siz de polis olunca direk uzak duruyorlar belkide bilinmez 🤔
Soran+1 yılNe bileyim dedım ya asker polis oldu hayatımda onlar daha aklı başında gibi geldi banada
Cevap sahibi+1 yılMeslekler bir yere kadar evet etkili ama insan nasibini yaşıyor. Ortada ciddi ilişki amacı varsa meslekten önce gelecek şeyler var. Polislik hem çekici hem de korkutan bir kavram. Kafana takma bunları hayırlısı ise olsun kaçan nasipten çıkmıştır 😉
O zaman öncelikle o kişinin seni tanımasını bekle. Bir süre birlikte takıldıktan sonra mesleğini söylesen olmaz mı?
16 Yorumla
Soran+1 yılE sorunca ne diyecem adama
- +1 yıl
devlet memuruyum dersin o kadar. Bir de insanların senden sakınması için ya olası Polis isminden ya da senin tutum ve davranışlarının, daha doğrusu karakter yapının daha baskın olduğunu hissedip uzaklaşmasından da kaynaklanabilir. Çevremdeki polis bayanların bir kısmı sert mizaçlı olup daha ciddiler hayatta.
Soran+1 yılBen çok güleryüzlü biriyim ya ondan olacağını düşünmüyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim ayrıca
Soran+1 yılCümlemiz için insallah 🤗teşekkür ediyorum
1. Cinsellik yonunden eglenmek isteseler sonra ayrilirken basa bela olursun diye
2. Meslek iyi degil. Mesaisi belli degil. Askeriye gibi ortamda calisiyorsun hep erkek vs. Gece kadini yatagimda isteyecegim yerde ekip. otosunda yaninda bir canım nobet tutmani neden tercih edeyim12 Yorumla- +1 yıl
Yanında bir canım 😂😂😂
- +1 yıl
@Freddy1616 argolari site otomatik canim. diye ceviriyor
+1 yılPolis arkadaşlarim var hep bi beni kontrol etme çabası hep bı nerdesin biliyorum havaları falan var ama polis sevgililerim de oldu baya bence havalı bı meslek sadece güzel yonetmen lazım her meslekte olduğu gibi güzel yansitirsan kendini sorun teşkil etmez 😝❤️
00 YorumlaPolis asker saglikci bu tarz mesleklerin en kötü yanı tayin meselesi
Ve seviye sorunu olarak görmeleri kendilerine
Şuraya bak kız polis ben soforum gibilerinden
Tayini çıkıp gidecek ayrı kalcaz
Bir sürü sebep ön yargı ortaya çıkıyor11 Yorumla
+1 yılEn masum insan bile yanından polis geçerken korkuyor bu ülkede :D :D :-D
11 Yorumla
Soran+1 yılSebep
+1 yılNeden mi korku ve zamanimi bosa gecirmek istemem kaygisi yani şöyle mesela sana ileriyi dusunen erkek denk gelmemis yani kullanmak isteyen ama bunu polis oldugun icin yapamam anlaminda basim belaya girer kaygisi
10 YorumlaNerde polislik yapıyorsun benimde abim polis polis değil de şu an komiser
12 Yorumla
Soran+1 yılMardin
Abla saygılar, korkudan yorum yapmayacağım.
Her şey gönlünce olsun.12 Yorumla
Soran+1 yılYa saçmalama 😂
- +1 yıl
Polislik yapmak herkesin harcı değil bu yüzden onurumuz ve gururumuzsun samimi olarak diyorum bunu.
Ayrıca herkesin harcı olmadığı bir meslek icra ederken sevmek de herkesin harcı olmadığı için sen 2-0 geride kalmış gibi görünsen de İnşaAllah Rabbim gönlünde istediğinden daha hayırlısını sana nasip eder.
Bu arada;
Sizler iyi ki varsınız!
+1 yılBi halt yerse bedelini ağır ödeyecek bunun farkındalar
110 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂😂
- +1 yıl
Erkekler böyleler işte. Hemcinslerime bakıp bakıp utanıyorum. Keşke bir kedi olarak dünyaya gelseydim 😂😂😂😂😂
Soran+1 yıl😂😂😂Deme öyle kedi ne alaka
- +1 yıl
Masum ponçik ve sevimli napim ya 😂😂😂😂
Soran+1 yılBende balık burcuyum bizler tatlı insanlarız bırak kedi olmayı 😂
- +1 yıl
Yaa 🙈🙈🙈 o kadar haklısın ki çok feci susturdun şu an beni
Soran+1 yılHaha😂
- +1 yıl
Şahsen ben kendimi büyük bir kedi olarak tanımlıyorum. Diğer kedilerin beni tanımladığı gibi 😂😂😂
Soran+1 yılAslanım benim 😂😂😂
- +1 yıl
Neeee aslan mııı? Ben tekir olarak görüyordum oysa 😂😂😂😂😂
+1 yılYa boş ver bende uzmanken kaciyorlardi neymis capkin olurmusuz
16 Yorumla
Soran+1 yılÇapkın değil de bizim şubede neler dönüyor bilsen evli erkekler neler ediyor işte kızlar da bu yüzden kaçıyor ama her adam aynı degil
- +1 yıl
Aynen bilmemmi polis bir bayan gorunce hep gamze ozçelik aklima geliyor arka sokaklar 😃
- +1 yıl
Genel de uzman lar hemsirelerle evleniyor polisler de şube dekilerle vs polis le evlenmek den biraz daha çekiniyorlar şahsen ben isterdim ama davul misali de var
Soran+1 yılİşte benı de hep pöhler buluyor 2 asabi stresli olmuyor sende anlarsın az çok 😂
- +1 yıl
Günaydin komiserim 😁😁😁
Soran+1 yılGünaydın 😊
Aslında görüşe bağlı bir şey bence işe göre sevgi ayırt edilmez
13 Yorumla
Soran+1 yılMardin
Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Polisler tehlikelidir bende cok yakın durmam. He polis kızlar güzeldir ama tehlikelidir
12 Yorumla
Soran+1 yılNiye tehlikeli aldatırsa vururum falan mı 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılmesai saatleri yüzündendir , yakında meslektaş olacaz ben sorun etmem şahsen fakat millet korkuyor dediğin gibi. bana da polis istemem diyen kızlar olmuştu :D
13 Yorumla
Soran+1 yıl😂Onlarda eğlence derdindedir Bi evlenme konusuna gel polıs asker isterim diye yırtınırlar
Cevap sahibi+1 yılbak işte buna kesinlikle katılıyorum. bide zaten bu mesleğin artıları avantajları çok fazla her anlamda. Öylesini bulacaklar da istemicekler :D güldürüyorlar beni
Soran+1 yılboş ver 😂
+1 yılEnteresan bir durum :) hiç mesleğinden dolayı bir kadından uzak durmadım. Geçmişimde bir subay oldu. Korkulacak bir şey yok arkadaşlar, geri durmayın. 😀
20 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 352 cevap paylaştı. Arkadaşımın eşi de polis bazen geç dönüyor eve birgün seni vurucak ruhsatlı silahıyla diye gır gır geçiyoruz görünen bir sorunları yok.🙂
20 YorumlaDominant karakterli oluyor polis kadınlar bide hata yapma olasılıkları düsüyor 😂 riske giremiyor erkekler o yüzden sen de polis askerle takıl
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMeslek içerisindeki bazı kadın arkadaşların davranışlarından kaynaklı genel bir duruma yayılmış olabilir. Bahsettiğim yanlış anlaşılmasın, ilgiden söz ediyorum. Keza çalışma şartları, mesleki deformasyonlar ve tayin gibi bir çok etken de var.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl" DEVLET MEMURUNDAN UZAK ALLAHA YAKIN " Kime sorarsan sor memurlar hariç bunu duyarsın... Devlet memuru genelde kendi classmanın da memurlarla evlenirler. Diğer türlü yürümesi zor + devlet memurlarına güven olmaz. Özellikle polis ise hiç olmaz.
En güvenmediğim 3 tip D. memuru : polis, asker, gümrük çalışanları.
Bu 3 gurup memurdan arkadaş, sevgili, eş, dost olmaz. maalesef.13 Yorumla- +1 yıl
Polis konusunda cidden çok haklısın çünkü bende bu durumdan muzdarip oldum yaklaşık 2.5 sene önce hepsi öyle mi bilemem genelleme yapmak istemiyorum ama cidden tanıdığıma pişman etti beni o yüzden polislerden uzak duruyorum..
- +1 yıl
@Saudade000 neden aldatıyor mu
- +1 yıl
Çapkınlar ve evet aldatıldım.
Zaten kadının kendi başına ayakta durması başlı başına ürkütürken bu tamamen kaçırıyordur ahahahha. Üzülme hakeden bulur seni. Çoğu erilin eril enerjisi düşük çünkü
10 YorumlaBence ya çok sert ve dişli olduğunu düşünüp korkuyorlar. ya da konuştuğun adamlar canım. Bence bi kadının polis olması bana çekici gelirdi. Daha da çok ilerletmek istersim konuşmayı. Kendini koruyabilen özgüvenli ve güçlü bi kadın. Hayali bile güzel 😁
10 Yorumla
+1 yılBen de dahil olmak üzere çoğu erkekte kadından geri kalma korkusu var. İlkel bir duygu maalesef önüne geçemiyorum ben şahsen. Ya da çalışan kadın istemiyorlardır, polisliği tehlikeli görüyorlardır.
10 Yorumla- Devamını Gör (207)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer