İşveren olsaydınız, türk işçinin yarısı ücretle, yabancı işçi çalıştırır mıydınız?

Açık söyleyeyim aynı kalitede hizmet alacak isem ben ucuz işgücü tercih ederim.
Zira bizim toplum öyle korunup, kollamaya, fedakarlık edilmeye değecek nitelikte değil. O yüzden devlet bana bir kapı açtıysa onu kullanır, kazancıma bakarım.

Peki dürüst olun, siz ne yapardınız?
İşveren olsaydınız, türk işçinin yarısı ücretle, yabancı işçi çalıştırır mıydınız?
Türk işçi tercih ederdim
Yabancı işçi tercih ederdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
🍹Teşekkürler @pentin 😊
İşveren olsaydınız, türk işçinin yarısı ücretle, yabancı işçi çalıştırır mıydınız?
Cevapla