Sevmediğim bir bölümü okuyorum, ne yapmalıyım?

Lanet olsun yankisikla iyi araştırmadan açıktan iki yıllık salladım bir bölüm hep de derslerden kaldım. Hedefte diplomayı alayım polis olmak vardı da ya olamazssam bari diyorum elde tutulur bı bölüm olsaydı b planı yani.
Yaş 21 şaşırdım
4 kere girdim bu lanet sınava ne ömrüm en güzel zamanlarım hayatım bitti
Güncellemeler
+1 yıl
Çok agirima gidiyor ders çalışamıyorum zaten hep derslerden kaldım lanet olsun.
Seneye tyt ye gireceğim. Diyorum şimdi birakmiyayim çünkü seneye tyt zamanında kadar boşta kalacağım en azından bitsin yanlış mıyım
Sevmediğim bir bölümü okuyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla