Güncellemeler
+1 yıl
Çok agirima gidiyor ders çalışamıyorum zaten hep derslerden kaldım lanet olsun.
Seneye tyt ye gireceğim. Diyorum şimdi birakmiyayim çünkü seneye tyt zamanında kadar boşta kalacağım en azından bitsin yanlış mıyım
Seneye tyt ye gireceğim. Diyorum şimdi birakmiyayim çünkü seneye tyt zamanında kadar boşta kalacağım en azından bitsin yanlış mıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Off bu ben ben lanet olsun bu sisteme verilen emeklerin çöp oluşuna da biten b*ktan psikoljimize de hepsinin mk hepsinin
Gel sarilalim
Gel nerdesin
Evdeyim su an
Kesinlikle sevdiğin bölüm için çabalamalısın yoksa benim gibi mutsuz olma ihtimalin yüksek.
Sevdiğim bölüm ne bilmiyorum ki
Zaten Türkiye de okumak işe yaramıyor araştır çalış ticaret yap
Bir tanıdık gel yanımda çalış ticareti öğreteyim dedi
Güvenirsen git ama para verme önce öğren kendi işini yap kendini garantiye al
Yok para vermem güveniyorum evet
Ozaman öğren işi sırrını
Yapcak pek bişey yok gibi halkın çoğu zaten sevmediği okulda okuyup sevmediği işler de hammalik yapıyor
Kaldı ki sevdiğin bir bölümü kazansan bile genelde torpil tanıdık yoksa gidip asgari ücretle bir yerde çalışıyorsun. Bugun devlet dairelerine bile tanıdıkları aliyolar
En azından elde tutulur bir bölüm olsun
Bolumu birak bidaha sinava gir
Şimdi seneye bitecek seneye tyt ye gireceğim diyorum en azından bitsin yanlış mıyım
Onlisanssa bitirip girersin
Ön lisans ama derslerden hiç bişey anlamıyorum birinci dönem dersler hep zayıf
O zaman aninda birak zaman kayni
Tecil bozulur ama bu yıl yks başvurusu da yapamadım. Seneye kadar bosum diyorum seneye kadar acaba bitemez mi? Zaten açıktan bir bölüm. Bokun birde stajı var hay Allah'ım niye seçtim ki bunu. Birinci dönemden 4 zayıf var ortalama 2 olursa bu dönem onlardan geçerim. Yaz okulu var maksimum 5 ders alınıyor
"lanet olsun" Amerikan dublaj hahahaha
Bin kere lanet olsun
Hay yiyim seni
Bu neydi şimdi 😄🤣
Tatlı geldin gözüme ejxosmjxke
Lanet olsun lanet olsun hahahah
Hahahahah bıktım yaşamaktan inan 🤣
Bı lanet daha
QOENDHSOCBISN
Üzülmeee daha hayatında onca sene var
Üzülmemek elde değil
Ağlamamak elde mi 😄😄
Ooof of harbiden lanet olsun
Ne yapalım biz he 😄
İşte defne bu işler böyle mal şef
maalesef yazacaktım ya hay böyle klavyeyi ben
Hahahahahah hay böyle işin ben şefi de mal yaptık
Ah adamım çok haklısın hep lanet olası liberaller yüzünden
Sen okul okuyor musun
Evet
High school 3.
Sınıftayim
Lise üç yanı
Ayyynenn
Benim yaptığım hayatı sakın yapma
aynı hatayı bende yaptım ya şimdi bırakcam
Ya başkan bıraksam ne yapacağım?
Seneye kadar zaten bölüm biter
benimki 4 yıllıkdı hacı 2 yıllığa geçcem
Hangi bölüm
Edebiyat
Of en síktir boktan bölüm kral benimki de turizm ve otelcilik
Hangi bölüm
Turizm otelcilik iki yıllık