Sevmediğim bir bölümde okuyorum, sizce ne yapmalıyım?

İzmirde şehir ve bölge planlama okuyorum bu sene üçüncü sınıfa geçeceğim. bölümümde başarılıyım ortalamam 3.5 fakat bölümümü sevmiyorum. Daha sanatsal bir meslekle uğraşmak istiyorum resim tiyatro ya da moda tasarım gibi. Sizce ne yapmalıyım bölümümü değişmeli miyim yoksa sevdiğim şeylerle ilgili kurs alıp o meslekte çalışabilir miyim?
Sevmediğim bir bölümde okuyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla