Okuduğumu bölümü severek okumuyorum, ne yapmalıyım?

ikinci üniversite okuyorum ilki severek bittirrdim bunu severek okumuyorum zorlanıyorum özel sektörde iş yok bölümümde hep torpil ile alım yapiyor torpil yok deneyin kızın biri not ortalaması benden daha dusuktu ama işe aldılar üstelik devleti hakkımı yediler sırf tanıdığı var diye bende artık başka alana yonlendjm ama zorlanıyorum özel sektör iş bul demeyin basvurmadigim yer kalmadı hepsi olumsuz
Okuduğumu bölümü severek okumuyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla