Var mı anısı olan, hoca korkusuna kağıt üzerinden mesajlaşan xd 


Tabii ki de bunu kim yapmadı ki heleki çöpün etrafında dönen o muhabbet kalem açmaya diye kalkıyorduk biz orada konuşana kadar ders bitiyordu jdjddjxjjc
3'lü arkadaş grubumuz vardı ve diğer iki arkadaşım aralarında hep kağıtlaşırlardı. Ben de fark ederdim ve üzülürdüm. Ulan bu bile tramva be hayatımda 😂
Cevap
8Cevap
Evet. Bir şey deyince oraya yaz sonra teneffüste konuşuruz yazardım 😃
Öğrencilik hayatımda sadece bir kaç defadır yapmazdım çok.
şu şekil çöpçatanlık yapmıştım sınıfta. az gönül yapmadık sjsjd
Yok ya pek olmadı ben arkamı döner direk konuşurum😂😂😂
Bunu yaptık. öğretmene yakalandık yazılarımızı sesli okudu çok utanmışdım
ohohooo cooook:D keyifli oluyordu sesli konussam o kadar zevk almazdim:D
Ortaokul zamanında ders ortasında top yapılıp fırlatılarak atılan yapay direct mesajlardı ahshshsh
Evet ve hocaya ispiyonlamışlardı kâğıtları okumuştu hoca😄😄
Ortaokul zmnları canlandı gözümde, çok yapardık evet
İlk ve orta okulda çok yaptık.
Olmaz mı, ne günlerdi 😄
Evet, keşke geri dönebilsek o zamanlarımıza.
Yapmıştık bi zamanlar
İlkokul yıllarında yapardık onu.
Menapozlu karılar gibi ne yatıyon dkdkdkkd
Bunu yapmayan öğrenci oldum demesin 🤔
Ohooo neredeyse her derste
Evet yapıyorduk öyle şeyler 😊
Evet..
Lisede
evet ğwğxğwdğwğ
ilkokulda yapardık
Evet hatta duruyor o kagitlar liseden kalma
Konuşmuştum.
Evett
Olmadı hiç.
Evet ama detay hatırlamıyorum
Çok yaptım çok ohooooo
Herkes yapmıştır.
Evet, çok yaptık 😂
Yapmışımdır
Tabikide 🤓
Utandığımda
Çok güzel zamanlardı dertsiz tasasız...
Evet konuştum
Hala yaparım
Evett
Çoook. 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?