- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, aslında her meslekte olduğu gibi bu meslekte de kendinizi geliştirebilmeniz çok önemli yani size bağlı bir şey bu. O yüzden tercih edeceğiniz okulun çok büyük bir önemi yok ama yine de öneride bulunacak olursam. Bolu, Antalya, İstanbul, İzmir veya Ankara 'daki üniversitelerden birini tercih edebilirsiniz. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBen Akdeniz mezunuyum. Gastronomide çok arkadaşım vardı şu anda bildiklerimden ikisi İtalya'da, biri Fransa'da onunla hala görüşüyoruz bana çok yakın bir şehirde restaurantı var, biri İstanbul'da ünlü aşçı. Gastronomi biraz kişisel geliştirmeyle alakalı bir olay. Antalya o yüzden avantajlı olur otel çok. Gider çalışır gelişirsin. Tabii ben mezun olalı 7 yıl oldu şimdi sistem nasıl ne değişti bilemem
03 Yorumla- +1 yıl
Olur elbette. Dünyada ne olursa olsun, teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin insanlar iki şeye her zaman ihtiyaç duyacak. Yemeğe ve suya. Sizler her zaman var olacak meslek grubuna dahil bireyler olacaksınız 😉
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim okuduğum üniversitede de vardı gastronomi Artvin Çoruh üniversitesi ben tabi başka bölümdeydim de gastoronomi sınıfında bir çocuk vardı mankendi resmen yaaa hiç unutamıyorum hhhshjsjsjsjjs 😂😂😂 arada kütüphane de falan görüyordum alamıyordum gözlerimi
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Fakültesi kampüste olan ve 2000 sonrası kurulmamış sistemi köklü bir okul olsun tercihlerin arasında.
01 Yorumla
+1 yılGüzel fikirr. Çok keyifli bir bölüm ayrıca.(Ben de gastronomi okuyorum) İmkanın varsa Hatay da oku Ama bence her üni de çekilir bu bölüm.
03 Yorumla- +1 yıl
Gastronomi şehri diye geçiyor iyi tabii
Kardesim okudu bitirdi mecliste aşçılık yapıyor emin ol hiç bir farkı yok eger kisa bir şekilde 2 yıllık okuyup para kazanmaya başlayayım diyorsan o daha mantıklı çünkü 4 yıllığı sadece yüksek lisans düşüneceksen oku
02 Yorumla
+1 yılinşallah olursun hayalindeki hedefe ulaşırsın. Hepsi güzel bölümlerin
01 YorumlaGastronomi olsun da neresi olduğu önemli değil. yurt dışı eğitimi olsun yeterli hayatın kurtulur.
07 YorumlaTuristlik yerde okuman daha iyi olur ama maddi açıdan problem yaşayabilirsin.
00 YorumlaGastronomi güzel bölüm iş imkanı çok bulursun Antalya bölge çevre illerde otel konaklama bölgesinde
00 YorumlaBana kalırsa dil eğitimi (hazırlığı) olan bir okul olması önemli. Gastronomi İngilizce olmadan zayıf kalır.
00 Yorumla
+1 yılGastronomi ne tam olarak astronomi gibi bise mi
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 377 cevap paylaştı. Araştırıp bulman gerek hocaları şehri
00 Yorumlaİstanbul aydın üni
03 Yorumlamugla
02 Yorumla
+1 yılAstronomi güzel bir bölüm.
00 YorumlaBize yemek mi yapcan sen
00 Yorumla
+1 yılAnkara
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBolu iyi bak
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSüper hemde başarılar dilerim
+1 yılIlgn var mı
02 Yorumla- +1 yıl
Tanışabilirmiyiz güzel yemek yapıyorsun herhalde 😊
+1 yılAkdeniz
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer