İşsizken Mesleğim duşında bi işi kabul etmem? siz eder miydiniz?

Çalışmıyorum meskeğim var. Kendi alanım dışında bi teklif aldım. Bir yeri kontrol etmek masa vs var.. Çalışma saatleri çok az yani maaşı da az onun için. Artacakmış gerçi. Rahat iş. Boş zamanım çok olacak. Belki ikinci bi iş de ayarlayabilirim..
Kabul etmem mantıklı mı
Alan dışı olunca bi tuhaf hissediyorum. Kendi işimi seviyorm ama zor. Sanki tamamen bırakmış olcam gibi hissediyorum
İşsizken Mesleğim duşında bi işi kabul etmem? siz eder miydiniz?
Cevapla