Akdeniz üniversitesi bilgisayar mühendisliği bölümü okumak istiyorum. burada okuyanlar veya bilgisi olanlar yazabilir mi? Bölüm nasıl okunur mu şehir hakkında da üni kyk vs hakkında bilgi almak istiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBölümünü bilmem de Akdeniz Üniversitesi mezunu olarak dünyanın en güzel üniversitesi olduğunu söyleyebilirim (bana göre)
01 Yorumla- +1 yıl
Bende uzaktan bakan biri olarak öyle söylüyorum 😍
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
6Cevap
+1 yılYurtların kapasitesi çok küçük ve evler ateş pahası, kalanı 10/10
02 Yorumla- +1 yıl
Turizm ve deniz şehri olduğundan dolayı evlerin fiyatlarinin çok yüksek olduğunu tahmin etmistim acikcasi 🤦🏻♀️ tek çare kyk artık maalesef
- +1 yıl
Kyk bulsan bile marketiydi vs her şey pahalı, okları farklı yöne çevir abim
+1 yılAntalyamız da ünimiz de güzeldir ama özel olarak bölümü bilmiyorum sude.
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim şehir olarak her yaz gideriz çok beğenirim ondan dolayı orayı istemisimdir hep sadece bölüm olarak kafam karışık ama bakacağız artık
- +1 yıl
Peki başarılar dilerim sude
Bende bilgisayar mühendisliği okuyorum ama Akdeniz güzel bir üniversite bence gidin ama yine de sizin tercihini
012 Yorumla- +1 yıl
Evet bende bunu düşüneceğim gibi duruyor Antalya'yı şehir olarak çok beğenirim ama bu bölüm yönünden iyi midir nasıldır bilemiyorum
- +1 yıl
Öyle mi ben şu an adanada yaşıyorum her yaz konyaaltina gideriz zaten dolayısıyla ordan da geçiyoruz dayım falan çok önerdi akdeniz için o yüzden biraz kafam o yöne doğru gidiyor açıkçası gerçi bu sene kazanamayabilirim de hayırlısı diyelim
- +1 yıl
Maalesef baya zor gibi görünüyor belki şu önümüzdeki 2ay normalin üstünde bir çalışma gösterebilirsem olabilir ama şu an için netlerim siralamanin çok altinda
- +1 yıl
30bin hedefleyen için kötü tyt 60larda sürünüyorum ayt 30 40arasi./
- +1 yıl
Calisicaz artık cevabin için teşekkürler
+1 yılbölümü bilirim cok iyi bir bölümdür
03 Yorumla- +1 yıl
Yani zor diyorlar biraz gözüm korktu açıkçası bir de yapabileceğime inansam 🤦🏻♀️
- +1 yıl
Her zorlugun bir güzel yanı vardır
- +1 yıl
Orası da öyle tabi hayırlısı artık
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYurtların kapasitesi çok küçük
01 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkür ederim anlaşılan çok fazla sıkıntı yaşayacağım bu yurt konusunda
Güzel
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Akdeniz üniversitesi bilgisayar mühendisliği bölümü sizce nasıl?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer