Evdeyim köydeyim.
Birkaç aktivite buluyorum eğleniyorum yine de artık para kazanmak istiyorum hem çok ihtiyacım var hemde çok bunaldım.
21 yaşındayım en güzel zamanlar heba oluyor ona yanıyorum
Birkaç aktivite buluyorum eğleniyorum yine de artık para kazanmak istiyorum hem çok ihtiyacım var hemde çok bunaldım.
21 yaşındayım en güzel zamanlar heba oluyor ona yanıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Usta , işkurun sitesine girip işlere göz atabilirsin. Beğenmezsen çarşıya çık illaki eleman arayan dükkanlar vardır.
Şu zamanları güzel değerlendir , işe girersin kızlarla tanışırsın , iş ortamında arkadaşların olur vesaire
Sonra daha güzel bir iş bulursun oraya geçersin, sen yeter ki bir yerden başla.
Hocam birkac yere başvuru yaptım.
Benim yaşadığım yer Rize burada iş bulmak çok zor. Hadi buldum diyelim asgari ücret vermez ve ulaşım sorunum var.
O yüzden iyi işlere başvuru yaptım kurumsal , kamu , özel işler.
Seneye yks ile polisliğe hazırlanmak istiyorum yapabilir miyim sence? Matematik hiç yapamıyorum. İki yıllık da üni okuyorum o da bitince kpss ile olmadı polislik deneyeceğim
Ben de Karadeniz de köyde kalıyorum merkeze 25 km uzaklıkta, geçen gün işkur kamu personeli alımı yaptı kura çekilecek umarım başvurmuşsundur , önlisans okuman da güzel kanka , ben de elektrik önlisans bitirdim 1 ay önce mezun oldum aynı yaştayız usta
Çok kafaya takma , rızkı veren Allah bir şekilde yolunu bulursun
Sen aramaya devam et
Çaykur a mi başvuru yaptın sende 😄 bana çıkmadı
Hocam dedim turizm otelcilik okuyayım turizim ülkede iyi durumda iyi iş bulurum acaba yanlış mı ettim ne ettim bilmem
Okulu bitir knk diploma önemli illa o işi yapacaksın diye bir kaide yok ama sen yine de kendi işinin peşinden koş
Yok ben batı karadenizdeyim
Anladım kanka.
Bu zamanda okusan olmuyor okumasan da olmaz. Bari diyorum elime diploma geçsin.
Hava alanına başvuru yaptım askerlik şartı var ben askerlik yapmadım belki çıkar
Kanka okumak her zaman iyidir , bazıları diyor İkİ yıllıK ne İşe YarıYor BoŞuna OkuYorsuNuz , bunu diyen adamlar ilkokul mezunu adamlar , maalesef ki iş yerleri diploma istiyorlar biz de biliyoruz çok bir işe yaramadığını ama diploma lazım, aynen askerlik şartı var çoğu yerde.
Kanka evet ama ben diploma için okuyorum polisliği istiyorum çok.
Birde sen okuduğun bölümle alakalı iş mi yapacaksin
Umarım polislik olur kanka , ben Elektrik üzerine tecrübe edineceğim bu iş üzerinden devam etmek istiyorum , meslek güzel meslek , lise de de bu bölümü okudum zaten emeklerim boşa gitmesin istiyorum.
Keşke bende lisede öyle meslek bölümünde okusam üni de de keşke.
Bizi heba ettiler curuduk gittik
Öyle deme ben knk herşeyin hayırlısı
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!