AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
hiç bir zaman geç değil. 34 de başladım ikinci lisansa 37 de bitti
okumanın yaşı yoktur maddi imkanın varsa oku bence.
OKUMANIN YASI YOKTUR CANIM HER ZAMAN HER TÜRLÜ OKUYABILIRSIN. Hem is HEM KARIYER HEM OKUL HEMDE IS DIYORSAN SEN ÜCÜNÜDE YAPABILIRSIN.
Annem 30unda okudu ve şu an kurs açıyor, saatlerini tamamlarsa ayda 5k alıyor, hiçbir şey için geç değil :)
Biz bu yaşta hala tırmalıyoruz kazanmak için sen daha çok gençsin kesinlikle devam et zorla şartları eğitimin yaşı olmaz..
Asla geç değil 50 yaşındakiler bile okurken kendini kendinle kıyasla başkalarına göre yaşamak çikolatam
Geç kalmadın tabii ki hem okuyup bir yandan da çalışabilirsin
Üni okumak önemli değil 30 yaşında da okursun önemli olan okuduğun bölümle igili kendini geliştirmen
Geç değil bende 2 yıllık okumak istiyorum 26 yaşında mezun olacağım
Ne geçi daha hayatın başındasın ayrıca okumanın yaşı yoktur :)
Hayır tabiki 40da gidenlerde ben iki üniyi okumayı düşünüyorum
Geç kalmadın. Zaten artık anca otuzunda iş sahibi olabiliyorsun
70 yaşında teyze okuyor dershaneye gidiyor 😂 seninki de soru 😀
Güzel bir bölümse bence oku ama iyi bulum değilse okuma bir işe gir çalış etraf üni mezunları zaten
35imde mühendis oldum
Nasıl basardiniz
Ben engelliyim aynı zamanda memurum mesai çıkışı okula gittim 4 buçuk yıl ve neyseki bitti
Ne güzel hayırlı olsun
Darısı başına
Geç değil bence, part time bir iş ile güzel olur.
Olabilir
Geç kaldın tabi babaannesin sen artık
Nene olduk :)
Okumanın yaşı olmaz 4 yıllık tuttur bitir okulunu millet bellemiş okuyandan bir şey olmuyor diyor sen bakma kısmetin nereden geleceği belli olmaz en az 4 yıllık ne yap et bitir
Len niye geç kalcan ben de 21 yaşında başladım
Mezun olduğumda 30 yaşıma yaklasicam o yüzden
Millet 25 yaşında tıp okuyor da senin neyin eksik
O en azından tıp okuyor ben en fazla 2 yıllık falan okurum
Hiç bir şey olmaz
Niye geç olsun 22 ne 😂😂
Bu yaşta mezun oldu millet benim ise 4 senem olacak
Olabilir ne var bunda kıyaslama kendini sanki mezun olur olmaz firmalar kapıda mı karşılıcak seni kendini geliştirmeye bak bırak yaş muhabbetini derim
Okumanın yaşı yoktur.
Bence çok geç değil okuna bilir. 👍
Oku hiç geç kalınmış değil
Hiçbir şey için geç değildir bence
Hayır neden geç olsun
okumanın yaşı olmaz okuyabildiğin kadar oku
Okumanın yaşı yok oku daha gençsin
saçmalama oku ama düzgün yerler ve bölümler
Saçmalama ne geç kalması
İş varsa başla ama güzel bir bölüm geliyorsa git
Kaç yaşında gidenler oluyo, bence geç değil
Hayır geç kalmadın
İstersen okuyabilirsin
Evet çok geç okunmaz artık
universite boş zaman kaybi burada.
Hicbirseh icin gec degil
Nerden başlasan kardır. Okumanın yaşı yoktur
70 yaşında bile başlayan var ne geç kalması.
Yo okumanın yaşı olmaz kendini böyle sınırlandırma
Bence geç kalmadın, eğitimin yaşı yoktur
Hedefine ve senin nekadar istediğine göre değişir.
35 yaşında mühendisliğe başlayıp bitirmiştim.
Geç değil hem okumanın yaşı yoktur
Hayır Hala vaktin var
Öğrenmek için hiç bir zaman geç değildir.
Okumanın yaşı yok okuyabilirsin
hiçbir şey için geç değil.
ne geçi ya ben daha yeni liseyi bitirdim açıktan
hiçbir şey için geç değil
Geç kalmış sayılmazsınız
Hayır geç değil ve sakın vazgeçme
Gereksiz iş üniversite
Kesinlikle geç değil.
Bildiğim bir sürü konuyu unuttum sil baştan tekrar alt yapıyı kurmak temel olusturmak zaman alicak
Ben de 20 yaşında gitmiştim, geç değil ama bölümün iş olanağı olmalı tabi
Hayır asla geç değil
1 sene daha geç kaldım ne yazıkki seneye girsem 27 yaşında mezunum şimdiden çalışmaya başlasam iyi olur hukuk bölümünü istiyorum ama eksiğim çok evde tek başıma ders çalışarak kazanabilirmiyim bilmiyrm
Bende mezuna kaldım bu sene ama hiç istemediğim bir şeyi yapmak yerine gerekirse bir daha mezuna kalırım hedeflerini ve hayallerini düşünürsen çalışma isteği emin ol ki gelir ders sayfalarını falan takip et önemli olan matematik onu sağlam tutarsan hukuk bölümünü kesinlikle kazanırsın
Okul puanım 60 bu beni sıralamada çok geri atar hukuk gelirmi o bile şüpheli matematik ive diğer derslere YouTube üzerinden hazırlanabilirim
Benim okul puanımda 77 idi maalesef etkiliyor baya ama dediğim gibi çalışarak ve azimle yapılmayacak hiçbir şey yok olmadı adalet okuyabilirsin
Hukuk dışında memurluk için hangi bölümleri tercih edersin
mühendislik hoşuma gidiyor açıkçası
Kanka iş bulamayacağın bölüm için yıllarını yakma
O kadar hukuk mezunu arkadaşım var hepsi ıssız hangi bölümde iş imkanı varki
Daha yeni başlıyorsun
Millet mezun olurken ben daha yeni gideceğim?
Millete bakarak yaşama tıp 1 de 45 yaşında bi ablayla başladık o mu geç kalmış yoksa senin için mi çok erken bilmiyorum şu an kadın halen okuyor 5 yıl geçti o azimlide sen azimsizmisin yokmu kendine güvenin
22 yaş bilmiyorum sanki genç değilim artık yaş almaya başladığımi hissediyorum bu kötü bir his bu senede kazanamazsam çok kötü olacak son 80 gün 30 yaşında mezun olacam belkide bu yaşa kadar okuyanlar doktora yapıyorlar
26 yaşında mezun olursun en azından hayatını yaşarsın bence birdaha düşün derim
Mühendislerin hukukçuların bile işsiz kaldığını düşünürsek okumak çokta mantıklı gelmiyor
Kendini günümüz olaylarına bağdaştırıp kolaya kaçıyorsun 4 sene sonra ne olacağını kimse bilemez demi
Evet çok geç kefen ayırma vaktin bile geldi
Geç değil.
Hayır
Geç değil. Kesinlikle şansını denemelisin.
Okumak yaşa bakmaz