Üniversitede 1 senem uzadı. Sizce ne yapmalıyım, hayatın sonu mu bu?

Dediğim gibi 21 yaşındayım 1 senem daha uzadı cidden psikolojim iyi değildi. kendimi asla derslere veremiyordum ve son senem di o kadar umursamaz oldum ki boyle biri hic degildim neden oldu bende anlamadım aşırı stresten olabilir ne yapacağım simdi bit yandan ne canım 3 yıllık üniversiteyi 3 sene de bitirdin gerzkali diyorum kızıyorum kenndime.1 yandan da hayatin sonu değil ya bu hayatta hep yanlışlar veya doğrular yapa yapa öğreneceğiz bir şey olmaz 1 sene daha iyi ve sık çalışırsın diyorum. ama ne yapacagim iste oni bilmiyorum...
Üniversitede 1 senem uzadı. Sizce ne yapmalıyım, hayatın sonu mu bu?
Cevapla