Kocaeli Üniversitesinde gazetecilik okuyorum 4 yıllık seneye son. Mezun olduktan sonra ne yapacağım çok kaygılanmaya başladım. Aslında gazeteciliği koü de okuyunca önü açık bir meslek ama rahatlıkla direkt işe gireceğim hazır bir yer yok kendim araştırmam uğraşmam lazım. Okuduğum süreçte yerel gazetecilikte yaptım ama maaşı az buluyorum ulusala TV kanallarına geçmek istiyorum her şey torpille dönüyor biliyorsunuz ki o yüzden yüksek lisans yapmayı ve üniversitede araştırma görevlisi olarak kalmayı düşündüm ve alese girdim yüksek lisans için yeterli puanı aldım. Sorun şu ki babam yüksek lisansa izin vermeyebilir ki verdi diyelim güç bela onu ikna ettim yüksek lisans sonrasında mutlaka işe başlayabilmem lazım ama ya olmazsa yine o işte de torpil var. Bir diğer düşündüğüm şey ise son senem de formasyon eğitimi almak bilmiyorum o kadar dersin üstesinden gelebilir miyim ama yapmam lazım. Önemli olan mezun olduktan sonra elimde bir işim olması bir yere girebilmem ve boşta kalmamam. Ne yapacağım iyice stres oldum değerli fikirlerinizi paylaşır mısınız mümkünse. Çok teşekkür ederim şimdiden, sevgiler..
Güncellemeler
1 yıl
Değerli fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer