Üniversiteden mezun olmama 1 sene kaldı ve mezun olduktan sonraki gelecek kaygısı sardı ne yapmalıyım?

Kocaeli Üniversitesinde gazetecilik okuyorum 4 yıllık seneye son. Mezun olduktan sonra ne yapacağım çok kaygılanmaya başladım. Aslında gazeteciliği koü de okuyunca önü açık bir meslek ama rahatlıkla direkt işe gireceğim hazır bir yer yok kendim araştırmam uğraşmam lazım. Okuduğum süreçte yerel gazetecilikte yaptım ama maaşı az buluyorum ulusala TV kanallarına geçmek istiyorum her şey torpille dönüyor biliyorsunuz ki o yüzden yüksek lisans yapmayı ve üniversitede araştırma görevlisi olarak kalmayı düşündüm ve alese girdim yüksek lisans için yeterli puanı aldım. Sorun şu ki babam yüksek lisansa izin vermeyebilir ki verdi diyelim güç bela onu ikna ettim yüksek lisans sonrasında mutlaka işe başlayabilmem lazım ama ya olmazsa yine o işte de torpil var. Bir diğer düşündüğüm şey ise son senem de formasyon eğitimi almak bilmiyorum o kadar dersin üstesinden gelebilir miyim ama yapmam lazım. Önemli olan mezun olduktan sonra elimde bir işim olması bir yere girebilmem ve boşta kalmamam. Ne yapacağım iyice stres oldum değerli fikirlerinizi paylaşır mısınız mümkünse. Çok teşekkür ederim şimdiden, sevgiler..
Güncellemeler
1 yıl
Değerli fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Üniversiteden mezun olmama 1 sene kaldı ve mezun olduktan sonraki gelecek kaygısı sardı ne yapmalıyım?
Cevapla