Merhaba Yakında THY 'nın çağrı merkezinde işe başlıcam. Bu işi yapmak sabır mı gerektirir, nedir biraz tüyo verin. Bi bilet alımında falan denk geliriz hem belki belli mi olur 😄💫🙏
Çağrı merkezinde çalışmak sabır işi midir, deneyiminiz oldu mu?
Sabırlı olmak gerekiyor kesinlikle.. İletişim becerilerinin yüksek olması gerekiyor.. Diksiyon konusunda da aynı şey geçerli.. Çağrı merkezinde çalışmadım hayır ama benim yaptığım iş nedeniyle de sürekli telefonda olmam gerekiyor çoğu zaman ve inanılmaz yoruyor insanı kafa olarak.. Hayırlı olsun çiçeğim biletlerde indirim yap bize bak ahah😃🖤
Getir müşteri hizmetleri olarak 7 ay boyunca görev aldım. İkinci ayımda Ayın elemanı seçilmiş ve kalite puanı 98-100 arasında olan bir personeldim. Şöyle ifade etmeliyim. Müşteri danışmanı olacak kişi vurdum duymaz olacak her lafa alınmayacak af edersiniz cümle kaşarı olacaksınız bu konuda konuşmanız da stresi iyi yönetebilmeniz gerekecektir. Bu tür durumlarda öfkenize ve kelime lügatınıza dikkat edip gerekli işlemleri yapacaksınız yeri gelir papağan taktiği yaparsınız
Müşteri hizmetleri beni çok sever, kapatmak istemiyorlar. Cmf Apple'ın temsilcisiyle 1 saat konuşmuşluğum var, işim var demesem konuşacak daha kadın.😂 Anlayışlı insanlar ile karşılaştığın sürece sıkıntı olmaz.
Sabır gerektirmiyor bence ama zor bir iş. Bir arkadaşım Turkcell Globalliği yapıyor. Yaptığı işi anlattı geçenlerde, sistemine falan göz attım çok karışık geldi bana. Benim altından kalkamayacağım bir iş. Millet çatır çatır konuşuyor vallahi, yapan yapıyor. Kendine (özellikle de diline) güvenen biri yapar. Ben kesin kekelemekten doğru dürüst konuşamazdım :))
Son 1 haftadır halkbank müşteri hizmetleri arıyor dün baya sinir oldum konuştuklarıniz kayıt altına alınmaktadır dedi ağzıma geleni saydım ya çalışmıyorum canınımimi alacaksanız aşağılıksiniz icra yollayın alın dedim mesela
İnsanla uğraşmak genel olarak sabır işi, hele şirketin müşteri portföyünde. Gözünü seveyim işlerini halledin şu insanların da kabinde bize saldırmasınlar ahaha. Hayırlı olsun bu arada, hoş geldin aramıza.