Çağrı merkezinde çalışmak sabır işi midir, deneyiminiz oldu mu?

Merhaba
Yakında THY 'nın çağrı merkezinde işe başlıcam. Bu işi yapmak sabır mı gerektirir, nedir biraz tüyo verin.
Bi bilet alımında falan denk geliriz hem belki belli mi olur 😄💫🙏
Çağrı merkezinde çalışmak sabır işi midir, deneyiminiz oldu mu?
Çağrı merkezinde çalışmak sabır işi midir, deneyiminiz oldu mu?
Cevapla