Her iş görüşmesinden elim boş dönüyorum. Güzel şeyleri hak etmiyor muyum?

Yaşım 34, yaklaşık 6 yıldır işsizim. Freelance iş yaparak geçimimi sağlıyorum. Aylık 5000 geçiyor elime. Üstelik günde 2 saat falan çalışıyorum. 100 bin biriktirdim. İş görüşmelerine gidip olumsuz yanıt almaktan yoruldum. Gittiğim yollar aynı, bindiğim arabalar aynı, her şey aynı. Yeniden üniversite okumayı, kpss'ye girmeyi düşünüyorum. 1 ayda 4 iş yeriyle görüştüm. Hepsi asgari teklif etti. Asgari ödeyelim üstü elden diyenler de oldu. Oysa ben mezun olur olmaz, asgari ücret üstüne başlamıştım. Hayatımda olumlu hiçbir şey yok. İş görüşmelerine gidip gelmekten bıktım.
Her iş görüşmesinden elim boş dönüyorum. Güzel şeyleri hak etmiyor muyum?
Cevapla