Dedikodu mu gerçek mi bilmiyorum
Şirkette bir yönetici var 2 kez Nisan atılmış
2 si de capkinligi yüzünden diye duydum
Şirkette bir yönetici var 2 kez Nisan atılmış
2 si de capkinligi yüzünden diye duydum
Ne alaka çapkınlık la demekki eskileri tat vermiyormuş gerçek bir tat verirsin senden başkasını gözü göremez
Biriyle birlikte olup başkasının tadına bakan,
Yarın öbür gün bana da yapar aynısını
Garantisi yok
İyidr onların tadina bakmismi sence
Cevap
11Cevap
Duyduklarinizdan başka bir de duymadıklarıniz var acaba doğru mu bizim insanimiz her zaman hikayenin bir yüzünü dinliyor birde öteki yüzü var bu yüzden bu tarz şeyler hep soru? bırakır insan da
1 tanesinde hadi yaptı, 2. sinde de atması kocaman bir soru işareti
Demek ki evliliği yapabilecek bir adam değil
Erkek ya da kadın fark etmiyor nedenini bilmedigimiz hiç birşeye hüküm vermek olmaz örneğin siz nişanlandıniz sizi aldattı nişanı attınız 2. defa nişan yaptınız başkasıyla bu seferde ailenize saygısızlık yaptı nişanı attınız şimdi sizin için soru? mi oluşması gerek başka adaylariniz kafasin da bu tarz konularda gerçeği hiç bir zaman bilemeyiz kimse kendi suçunu söylemiyor ya öyle kabul edeceksiniz sorgulayacaksiniz ya da tamamen uzaklaşacaksiniz ondan
Çapkın olan nişan arifesine girmez bence. Belki de son anda olamayacağını farketmiş olabilir
Demesine göre farklı insanlarla da gorusuyormus
Galiba karşı taraf bunu fark edip atmış.
Bilemiyorum bana anlatan insanda farklı birinden duymuş.
İki nişan da çapkınlıktan atılmışsa pek de güven duyulabilecek bir durum yoktur ortada.
Kesinlikle
Duyduklarına inanıp denemekten vazgeçme.
Bizzat o kişiye böyle birsey duyduğunu ve doğruluğunu öğrenmek istediğini söyle. ikna olursan sen Nişanlilik sureni uzun tut duruma göre evlenir ya da ayrılırsın
Yöneticiler çok çapkın olurlar
Bilmiyorum
doğru insan seçimi yapamıyor demek ki..
Kendi dogru insan mı acaba
Yani risk almadan ilerleyemessin ahdj
Yiğidin hakkı 3 dür 😄
Bık bık bık
Hayırrrr
Doğrudur öyleyse
Guvenme
Çapkınlık yüzünden ise hayır tabiki :D
Hayır
Güvenilmez.
Hayir
Tabikide hayır ya
Yola çıkmam
Olabilir.
Çıkılmaz elbette
Güvenmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?