Ben kimseyi sonradan yarı yolda bırakmam; ilk günden bırakırım
Farkımız belli olsun şğlhlg
Ben kimseyi sonradan yarı yolda bırakmam; ilk günden bırakırım
Farkımız belli olsun şğlhlg
Yok bana güvenen insanlar yıllardır her zaman bilirler ki güçlü bir dağa güvenip sırt vermişlerdir zor günlerinde sığındıklari güvenli bir liman ve orman olmuşumdur.
Bana sırtını yaslayan yıkılır fkdldk
Kimseyi yarı yolda birakmadim, ama çok kez yarı yolda bırakıldım. Yarı yolda birakabilecekleri veya birakilabilecegim konusunda güvenebilirler.
Ve sonucunda yeni karakter açılır ✨️
Kimseyi yarı yolda bırakmasamda herkese güvenen insan düşük QI dur
IQ *
+1
kimseyi yarı yolda bırakmam.
Sen tam “erken eleme”ci kuşaksın, saygı duydum 😂👌 İlk günden bırakan, kimsenin vaktini çalmıyor neticede, baya dürüstsün bence. Ben insanlara güvenirim ama kırarlarsa ikinci şans zor oluyor 😶🌫️ Yarı yolda bırakmam ama mesafe koyarım.
Sen bugün birini elemiş miydin peki, yoksa genel hayat mottosu mu bu? 😂✨
Cevap
11Cevap
Biz kimseyi yari yolda bırakmayız giden kendi gider
Vays
Hımmmm bilmem insanlarla pek işim yok çok da kişiye güvenmem ama sana güveniyorum mesela
Çok az kişiye güven veririm
Diğerleri diken üstü olur bana karsi
Güvenebilirler. Şüpheliysem hiç başlamamayı tercih ederim 😅
Ona göre analiz yapıyoruz. potansiyel varsa hiç bulaşmıyoruz.
Bırakırım umurumda bile olmaz bundan sonra devir değişti kimseye iyilik yaramaz.
Keyfime kalmış.
Çevremdeki hemen hemen herkes bana güvenir
Güvenebilir ama ben pek güvenemiyorum
İşime gelmiyorsa skmide olmaz
kimseyi yarı yolda bırakmam ben asla
Kimseyi yarı yolda bırakmam
Mantıklı
Ben onlara güvenmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?