Sizce kadın ögretmenler mi daha iyi, erkek öğretmenler mi?

Simdi cinsiyet meselesi degil diyebilirsiniz ama gercekten arada farklar fazlasiyla var. Kadin hocalarim hep detaycı, daha az sozlu notu veren, sinifta bir olay oldugunda veliyle, mudurle, mudur yardimcisiyla konusan, olayi kapatıp geçmeyen, olayin buyumesine neden olan tiplerdi genelde.

Erkek hocalarim ise notu daha bol, detayda bogulmayan, sinifta bir olay olsa bile bunu yatıştıran olayi buyutmeyen velilere, müdüre falan lansetmeyen, buna gerek duymayan, öğrencidir, cocuktur olur böyle şeyler diyen kişilerdi. Daha cok fark vardir benim aklima gelen bunlar. Ben erkek hocalarımı severdim ve başarılı bulurdum genelde. Yani bana denk gelenler boyleydi. Bir baskasina iyi kadin hocalar denk gelmistir o cinsiyeti sever mesela. Siz ne yorum yaparsınız?
Sizce kadın ögretmenler mi daha iyi, erkek öğretmenler mi?
Cevapla