Simdi cinsiyet meselesi degil diyebilirsiniz ama gercekten arada farklar fazlasiyla var. Kadin hocalarim hep detaycı, daha az sozlu notu veren, sinifta bir olay oldugunda veliyle, mudurle, mudur yardimcisiyla konusan, olayi kapatıp geçmeyen, olayin buyumesine neden olan tiplerdi genelde.
Erkek hocalarim ise notu daha bol, detayda bogulmayan, sinifta bir olay olsa bile bunu yatıştıran olayi buyutmeyen velilere, müdüre falan lansetmeyen, buna gerek duymayan, öğrencidir, cocuktur olur böyle şeyler diyen kişilerdi. Daha cok fark vardir benim aklima gelen bunlar. Ben erkek hocalarımı severdim ve başarılı bulurdum genelde. Yani bana denk gelenler boyleydi. Bir baskasina iyi kadin hocalar denk gelmistir o cinsiyeti sever mesela. Siz ne yorum yaparsınız?
Erkek hocalarim ise notu daha bol, detayda bogulmayan, sinifta bir olay olsa bile bunu yatıştıran olayi buyutmeyen velilere, müdüre falan lansetmeyen, buna gerek duymayan, öğrencidir, cocuktur olur böyle şeyler diyen kişilerdi. Daha cok fark vardir benim aklima gelen bunlar. Ben erkek hocalarımı severdim ve başarılı bulurdum genelde. Yani bana denk gelenler boyleydi. Bir baskasina iyi kadin hocalar denk gelmistir o cinsiyeti sever mesela. Siz ne yorum yaparsınız?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer