ben başardım :D kendini bu zihniyetten at önce
ben önlisanstan kpss ye girdim hastanede hasta kayıta başladım 2700 tl ile
hayalimdeki meslek komiser olmak onun için girdim sınava şimdi mülakata çağırıyorlar
belki yeteri derecede matematik türkçe tarih cografya vermeyebilir meskek liseleri kendine lacaksın çok sağlam kaynaklar kendin çalışacaksın lise sonda dersahaneye gideceksin bak ozaman nasıl oluyor02 Yorumla- +1 yıl
evet teşekkür ederim :)
ben :) bilgisayar teknikten mezundum aynı yıl ygsye girdim yüksek okul puanım vardı üstüne sağlam çalıştım mersinde işletme bilgi yönetimi 3. sınıf öğrenciyim hatta şu an ilk dönemi letonyada okumak üzere erasmus öğrencisiyim :) isteyince olur bol bol çalış dua et ciddiyim
74 Yorumla- +1 yıl
ama bizde matematik kimya biyoloji falan yok onlara nasıl çalışmalıyım
- +1 yıl
evet
- +1 yıl
ağırlığı sayısala vermen gerekiyor ama sistem değiştimi bilmiyorum pek bir fikrim yok ama ben dershanede sürekli sayısala asıldım mat 9,5 fizik 9 kimya 11 biyoloji 3 net + 95 okul puanıyla mersini kazandım şimdi ise erasmusla yurtdışındayım herşey istenince olur. yeterki iste ve uğrunda çaba göster
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kazandım. Lisede Bilişim Teknolojileri'ndeydim. Bilgisayar öğretmenliğini kazandım. Dershaneye gittim. Bulduğum her fırsatta test çözüyordum. Hiç tv izlemedim o sene sadece arada bir kafa dağıtmak için sinemaya gittim. Ve en önemlisi kazanmama ihtimalini bir kere bile aklımdan geçirmedim... Onu nasıl yaptım hiç bilmiyorum. :))
34 Yorumla- +1 yıl
kız meslek lisesinden mezun olarak mı
Cevap sahibi+1 yılHayır anadolu meslek lisesi.. Ama meslek sonuçta ;)
- +1 yıl
hmm nasıl çalıştın
Cevap sahibi+1 yılÇok tekrar yapmadım.. Genellikle bol bol test çözdüm. Gittiğimi dershane düzenli deneme uyguluyordu. Deneme sonuçlarına göre kademe sınıfları vardı. 1. sınıfta kalmak için arkadaşlarla rekabete girmiştik. Çok da eğlenceliydi :))
+1 yılEksik derslerini mecburen dershane ile tamamlayacaksın. Sana öyle çalış böyle çalış diyemem bu tamamen kişilikle ilgili kendin keşfetmelisin nasıl daha verimli olduğunu ama tabi ki en önemlisi azim!
02 Yorumla- +1 yıl
2 sene kaldı çok sıkı çalışmam lazım evet
- +1 yıl
2 senen varsa şanslısın daha şimdiden bunun bilincine varman da gerçekten çok güzel bence sen de yeterince azimlisin. Bunu sakın son yıl bozma genelde öyle oluyor çünkü. Sana başarılar dilerim :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
+1 yılBizim lisedeki matematik öğretmeni küçük bir ilçedeki çok programlı liseden mezun. Ve şu an, matematiği yalayıp yutmuş biri. Çalışan adam mahalle mektebinde de yapar, çalışmayan fen lisesinde bile bir b*k olmaz. İş her zaman sende bitiyor unutma. Okulun, dershanenin vs. sana katkısı %20 dir,%80 senin elindedir.
42 Yorumla- +1 yıl
evet teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Önemli değil. :) .
Kendi okul bölümünü kazanmak kolay. Ama başka bölüm istiyorsan eksiklerin olabilir.
Çünkü sizde meslek ağırlıklı ders veriyorlar ama öss de genel kültür genel yetenek buda sizi zorluyor.
1. yıl dersaneye gidersen eksikliklerini tamamlarsan dilediğin bölüme girersin. Ama azimli olman şart.12 Yorumla- +1 yıl
11. sınıftayım sadece 9 da gördük o dersleri ygsde ağırlıklı olarak 9. ve 10. sınıftan soru soruyolarmış
ben lise 3 e geçtim bu sene şu an sadece coğrafya ve biyoloji yok 2 yıllığa gitmek istmemiyorum şu an web tasarım okuyorum 2 yıllıkta o dal yok anca 4 yıllık coğrafya ve biyoloji dersi almam lazım ama zor 2 ders almayı düşünüyorum ama para sorun bakalım seneye eksilecek mi
00 YorumlaMeslek lisesi mezunu olarak 1yil mezuna kalıp marmara üniversitesi malzeme mühendisliği kazandım matematiğiniz sıfır olsa bile kazanabilirsiniz yeterki inanın ben antreman matematik 1den başlamıştım toplama çıkarma çözüyordum dalga geçenler olmuştu sorusu olan sorabilir bu arada teknik meslek degildim lise 2den sonra matematik yok bizde
12 Yorumla- +1 yıl
Abi bende antreman kitabı almayı düşünüyorum fayadalı mı?
- +1 yıl
@Talhamazlm evet tabiki faydalı matematiği bir öğrenince zaten devamı geliyor kulaklığına koy müziğini bitir kitapları İnşallah başarırsın.
+1 yılkazanılır niye kazanılmasın bende 4 yıllık ziraat okuyorum şimdi üsteliik puanım kırılmıstı benim ve okul ortalamamda cok iiyi değildi. dersaneyede yarım dönem gidip bıraktım:)))
00 Yorumla
+1 yılbaşka bölüm kazanmak biraz zor ama kendi bölümünü kzanmak biraz daha kolay. bir arkdaşım hukuk kazandı
01 Yorumla- +1 yıl
kendi bölümümü devam ettirmek istiyorum zaten
valla ben anaokulu btirdim lisede sonra ünide bölümümü değiştirdim hacettepede 5 yıllık farklı bişey okuyorum yapan yapar
20 Yorumla
+1 yılZor ama sıkı çalışma şart.
Sen yapabildiğinin en iyisini yapacaksın, maksimumu veya maksimuma yaklaşacaksın elden geldiğince.
cut.20 Yorumla
+1 yılBen şansımı deniyorum kaybedicem bir şey yok ama kazanıcam şey çok bence dene 2 yıllık zaten bizim hakkımız 4 yıllığı denemelisin kazanabilirsin
00 YorumlaMümkün 2 yıllık hakkını kullan ordan DGS ile geçiş yap daha akıllıca olur.
04 Yorumla- +1 yıl
ben bunu bir araştırayım :)
- +1 yıl
ben bölümü devam ettircem güzel bir bölüm yeni açıldı
+1 yılahaha hahaha cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkk calısman lazım :D
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılvar meslek mezunu olup biyolog olan şuanda yüksek lisans yapan kardeşim var
10 Yorumla MYO'ya direk geçiş yapıp sonra DGS ile dört yıllığa tamamlayabilirsin.
02 Yorumla- +1 yıl
istediğim bölüm olursa tabiki
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 554 cevap paylaştı.
+1 yılBitireli çok oldu ama 2. 4 yıllık üniversiteyi okuyorum
010 Yorumla- +1 yıl
meslek lisesinden mi mezunsun
- +1 yıl
Ewet Anadolu meslek çıkışlıyım 😉
- +1 yıl
oo çok güzel
- +1 yıl
Azimli ol düzgün çalış başarılı olursun 😉
- +1 yıl
sen nasıl çalıştın test kitapları falan nasıl yaptın
- +1 yıl
Konu konu çalış bir konuyu bitirmeden diğerine geçme internette konu anlatımlı videolar var onları takip et dersanelerin deneme sınavlarına gir aklıma gelenler bunlar
- +1 yıl
teşekkür ederim şimdi araştırıcam çıkan konuları
- +1 yıl
Rica ederim 😉 takıldığın bişeyler olursa buralardayım 😉
- +1 yıl
tamam teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim 😉
+1 yılMerhaba ben sağlık lisesi 9. Sınıf öğrencisiyim en büyük hayalim hemşire olmak hemşirenin puanı da 300 ve 350 arası bir şey sizce 4 yıllık kazanmam için kaçıncı sınıfdan başlamam gerek yardımcı olursanız sevinirim 🙏
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet tatlim bende meslek cikisiyim 2 yildan 4 yila gecis yaptim
02 Yorumla- +1 yıl
geçiş nasıl oluyo tekrar sınava mı giriyorsun
Cevap sahibi+1 yılDgs
Gizli Üye(30-35)+1 yılBizim sinifin hepsi o azimle dersaneye yazilmisti sonuc yaridan fazlamiz ayni 2 yillik bolumde okuyoruz
12 Yorumla- +1 yıl
Dershanede pek bir işe yaramıyor zaten o kadar durumumuz iyi değil
Cevap sahibi+1 yılO zaman cok daha zor ben de gidememistim hangi bolum okuyorsun lisede
+1 yıl390 puan yaptım meslek lisesi çıkışlıyım. Kafana koyarsan çok rahat istediğin bölümü kazanırsın ^^
012 Yorumla- +1 yıl
koydum zaten :)
- +1 yıl
Tıpta görcez o zaman seni :D
- +1 yıl
o kadar da değil :D
- +1 yıl
ahahaha
- +1 yıl
çevre mühendisliği yeter
- +1 yıl
Kaç puan o :D
- +1 yıl
- +1 yıl
210-400 arası. Çalışırsan yaparsın çok rahat
- +1 yıl
gerçekten mii? :)
- +1 yıl
evet ^^
- +1 yıl
bakalım fem yayınlarının test kitapları nasıl acaba
- +1 yıl
Pi daha iyi
Bizim okuldan tip kazanan olmuştu ornekleri cogaltabilirim.
01 Yorumla- +1 yıl
vay çok iyi :)
Niye mümkün olmasın meslek lisesinden tıp kazanan var
11 YorumlaDegil alt yapin sifir olcak sen meslek dersleri gorceksin 11 ve 12
00 YorumlaZor değil barajı geçip alan 4 yıllıklar bile var 200 puanlık
00 Yorumla
+1 yılBende şu an sağlık meslek 11. Sınıfım sen konuyu eskiden açmışsın baktım ama şu an kazandınmı ve bana verebilcek bir tavsiyen var mı
01 Yorumla- +1 yıl
şu an hala 11 misin bende 11 im eğer üniversite ge geçtiysen tavsiyeni alırım
+1 yılKazanırsın Ben 1 Yıl Geç Kazandım Ama Kazandım Dershane Şart Gibi
01 Yorumla- +1 yıl
11. sınıfta gitsem nolur ki yani 10. sınıf matematiğini falan görmedim zaten
Gizli Üye(36-45)+1 yılçalış. eskiden çok zordu ekpuan yoktu tayyyip bu eşitsizliği bozdu. ek puan yüzünden mühendislik kazanamamıştım.
09 Yorumla- +1 yıl
bende mühendislik istiyorum
Cevap sahibi+1 yıleğer normal düz liseler ile eşit seviyeye getirmeseydiler kazanamazdın. ama artık seviyeler eşit. bize öğretmenliklere ek ğuan verdiler sadece. bu da hiç birşey e yaramıyor. eski yök ün bize attığı kazık bu. şrfsiz hepsi.
- +1 yıl
bizde bölümü devam ettirirsen var dimi
Cevap sahibi+1 yılsanırım artık her bölümü eşit şartlarda tercih edeilyorsun. eskiden hangi bölümdeysen sadece o bölümün öğretmenlik bölümüne puan veriyorlardı. seçnek yok eli kolu bağlıyorlardı.
- +1 yıl
çok kötüymüş eskiden
Cevap sahibi+1 yılazımıza sıçtılar okuma isteğimizi aldılar şrfsizler.
- +1 yıl
peki şu an ne yapıyorsun
Cevap sahibi+1 yıl2 yıllığa gittim açıktan 4 e tamamladım.
- +1 yıl
hm m
azimle çalişirsan en yüksek puandaki yeri bile kazanirsin melek sen yaparsin..
00 Yorumla
+1 yılÇok zor. Ben 2 yıllık okuyorum
02 Yorumla- +1 yıl
hangi liseden mezunsun
- +1 yıl
İstanbul'da bir lise.
Calisirsan neden olmasin
00 Yorumlamümkün zor değil çalışmaya bakar herşey
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben kazandım. mezun oldum. şuandada kamudayım.
06 Yorumla- +1 yıl
nasıl çalıştın peki
Cevap sahibi+1 yılhangi bölümü okuyosun sen? sayısalmısın sözelmi ea mı?
- +1 yıl
çevre hizmetleri
Cevap sahibi+1 yılsayısal ağırlıkmı sizin?
- +1 yıl
yok hepsi sözel
Cevap sahibi+1 yılben mezun olduktan sonra dersaneye gittim, herşeyden elimi ayağımı çektim, genel lise ve anadolu lisesi mezunlarına göre biraz daha fazla emek sarfetmem gerekti, düzenli günlük çalışma olmalı, aksattığın anda herşey kopar.
Mümkün. Bizom bölüm de vardı eml mezunu.
01 Yorumla- +1 yıl
hmm :)
Calisirsan olmayacak is yok knk
01 Yorumla- +1 yıl
aynen
+1 yılkazanabildinmi veya şu an hangi seviyedesin
00 YorumlaYgs lys girersin iyi puan alirsan olur tabi
00 Yorumla
+1 yılNeden mümkün olmasın
01 Yorumla- +1 yıl
evet istersem yapabilirim derslerim iyi çalışınca oluyo
Niye olmasın ki
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar