İnşaat mühendisliği okuyorum işsiz kalmaktan korkuyorum, ne yapmalıyım?

Merhaba ben inşaat mühendisliği 1. Sınıfım. Sizce okuduktan sonra iş bulabilir miyim? 3 senedir boşta gezenler, asgari ücretten az fiyata çalışanları duydukça stres oluyorum.

Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
İnşaat mühendisliği okuyorum işsiz kalmaktan korkuyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla