Staja başladım, herkes bilgisayarda çalışıyor ama benim bilgisayarım yok. Böyle boş mu geçecek?

Arkadaşlar herkesin bilgisayar üzerinde çalıştığı bir yerde staja başladım. Daha ilk günlerim ama çok boş geçiyor. Birine bağlı değilim ama bilgisayar olmayınca yapacak birseyim yok zaten başkalarının kişisel bilgisayarina da bakamiyorum. Sizce ne yapmam gerek? Boyle bir sey yasayan var mi?
Staja başladım, herkes bilgisayarda çalışıyor ama benim bilgisayarım yok. Böyle boş mu geçecek?
Cevapla