Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! :) Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Küçükken ne olmak istiyordunuz, şu an ne oldunuz?
Eyvallah KS
Küçükken hep büyümek istedim. Büyüyünce bir şey oluruz zaten dedim. Sonra İşletme iktisat vs. Gereksiz bilimler fakültesi mezunu oldum. İş miş yok tabi. Bende denizci oldum. Gemilerde 3. kaptanlık yapıyorum. Ve yaptığım işi seviyorum.
Türkeli demirden selamlar...
Cevap
16Cevap
Dansöz olmak istiyordum şu anda öğretmenlik istiyor
kucukken herkes dansoz olmak istiodu
yönetici olmak istiyordum yönetici oldum bu arada nickine bayıldım moderatörüm olmak ister misin? :D
TABİ KRDSM ANBHFNR
ahuh?-
tabi ki olur bzsvngb
Edebiyat öğretmeni olmak istiyordum üretim planlama sorumlusu oldum
Küçüken hiç bi şey olmak istemezdim şimdi hukuk okuyurum 😌
Göz doktoru olmak istiyordum ama şimdi onunla alakası olmayan bir mesleği seçtim
türkçe öğretmeni veya anasınıfı açmak istiyordum ne mi oldum koca bir hiç ahaahah... -_-
Küçükken pilot olmak istiyordum şimdi öğretmenim 😄
Kucukken rally soforu olmak iatiyordum masa basi mudurluk yapiyorum 😂🤣😂😂
Küçükken doktor olmak isterdim Şu an orrrsp oldum 😂
anladım.
Büyük bi adam olmak istiyodum sadece adam olabildim
Gemi kaptanı olmak istiyordum Çarşı mahalle bekçisi oldum :D
Öğretmen olmak istiyordum ve şu an öğretmenlik son sınıfım
Ressam olmak istiyordum, AutoCAD çizimcisi oldum.
o ne
Google'dan araştırabilirsin.
üşendiğimden sormuştum :D xd
Tamam tamam baktım zaten saol yinede
Rica ederim.
asker olmak istiyordm psikolog olacagım dsşflşsd
Bu katılmıyorum diyen kişi kim ya
Kapıcı olacam diyodum mühendis oldum 😂
Şöyle bir şans?
Ah keşke şans olsa çok emek sarfettim
Şanstan kastım istediğine göre daha iyi bir meslek olmuşsun
Çocukluk işte 6 yaşımdayken öyleydi 😂
afrn
Önüme ne gelse onu olurum derken yazılım müh. oldum
Cocuk doktoru olmak istiyordum zürafa oldum
bn
Doktor olmak isterdim.
Son 4 ay 🥲🥲
omg ahuh
Seneye acile beklerim bir serumumuzu yersiniz eheheh.
Meslek esprisi de eksik olmasın
Ehem tabi gelirim yavrum
Bekleriz
Mafya olacaktım mafoldum
Anne ben astorot olucam
Şimdiyse sağlık alanında bir meslek okumak istiyorum
hostes olmak istiyordum bakalım ne olacağız
Doktor olmak istiyordum, Finans okuyorum dhhfjd
Pilot olmak istiyordum
Eczacı olmak isterdim küçükken. şu an aşçıyım
Hemşire -hemşire olma yolunda 🥳
Çocukken veteriner veya astronot olmak istiyordum şimdi ise hukuk inşallah daha öğrenciyim
Henüz daha bir şey olamadım
Cok sey
Sonuc hicbir poh
Arkeolog olmak istiyordum mühendis oldum
Polis isterdim şu an hicbirseyim
Bir bok olamadım
Hemşire olmak isterdim ama olamadım
Kamyon şoförü olmak istiyordum, avukat oldum
Kaptan şu an mimarık
top olmak istiyordum olamadim bir turlu
olmussun saygılar.
profil seklin t0p
sekli top diorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?