Kuzenim burs alıyor ben almıyorum. Sürekli alışverişlerini bana söylüyor. Bu duruma sinir olmam normal mi?

kuzenim üniversiteye gidiyor. egitimleri uzaktan ve 3 yerden burs aliyor. kyk (850), A yer (500), B yer (700) ve burs almaya basladigindan beri çok fazla alisveris yapmaya basladi. Annesi soyledi bunu, abartisiz her gun kargo geliyor asla durduramiyoruz diye. Sevgilisine 400 tl'lik hediye almis ve param bitiyor diye ağliyordu dün 🤦‍♀️ bir tane tanidigimiz (b) burs veriyor. Tanidigim birisi bana para verse ben acikcasi cekinirim ama kuzenim. adam da ikidir geciktiriyor falan diyor ve ben onun yerine utaniyorum. Okulun istedigi kitap vs almiyor. O okuldan ve bolumden mezun olan baska bir kuzenimiz verdi kitaplarini. Ailesine falan da destek olmuyor. Evlerinde yağ yoktu ve aslaa vermem banane dedi bu duydugumm. Neyse, ben de kpss'ye hazirlaniyorum ailem hem calisip hem sinava calismama izin vermedi (kendimi veremem diye) Internetten ayda 50 - 60 tl kazaniyorum ve ailemden isteyemiyorum o yuzden kitaplarimin hepsi fotokopi. Onlari da romanlarimi satarak almistim 😏 Kuzenim her şunu bunu aldim diye mesaj attiginda ya da ayy param bitiyor ( 1000 falan ) diye aradiginda çoook sinir oluyorum. Ve buna sinir olunca da kendimi kötu hissediyorum. 1 saat kadar önce, trendyolda indirim vardi sunlari aldim diye mesaj atti o sirada ders calisiyordum ve almak istedigim bir kitap var alamadigimdan ve kuzenimin mesajina sinirden oturup ağladım. Uzun oldu ama gercekten cok sinirlerim bozuldu 😏 Sizce sinir olmam normal mi?
Kuzenim burs alıyor ben almıyorum. Sürekli alışverişlerini bana söylüyor. Bu duruma sinir olmam normal mi?
Cevapla