İlahiyat mı yoksa sıfırdan başlayıp cocuk gelişimi mi yaş 32 ?

Arkadaşlar merhaba evli ve bir çocuğum var. ilahiyat önlisans mezunuyum daha önce 4 yıl işletme okuyordum dondurdum sımdı tekrar aktıflestırp 4 yıllık cocuk gelişimi tercıh yapmayı düşünüyorum asıl sorum…bu sene dgs var ilahiyatı 4 yıla tamamlamak mı yoksa tekrar baştan bı bölüm okuyup 4 yıl cocuk gelişimini tercih yapmak mı ve bırde bu sene KPSS var buna da hazırlanıyorum katiplik için yaşım 32 ve çocukla bı çok şey çok zor en kısa yoldan ne yapmak daha mantıklı ilahiyatta çok zor bı bölüm alanım dışı tercıh yapmıştım zamanında Şu an kı aklım olsa cocuk gelişimi tercıh yapardım ama ne olur bu konuda bana yardımcı olun 4 yıl aktıflestırmem ıcın Şu an ata unıye para yatırıcam sırf cocuk gelısımı ıcın ıkıncı unı tercıh yapmak ıcın sızler olsanız ne yapardınız? ya da ne yapmalıyım yaş ilerliyor
İlahiyat mı yoksa sıfırdan başlayıp cocuk gelişimi mi yaş 32 ?
Cevapla