Arkadaşlar merhaba evli ve bir çocuğum var. ilahiyat önlisans mezunuyum daha önce 4 yıl işletme okuyordum dondurdum sımdı tekrar aktıflestırp 4 yıllık cocuk gelişimi tercıh yapmayı düşünüyorum asıl sorum…bu sene dgs var ilahiyatı 4 yıla tamamlamak mı yoksa tekrar baştan bı bölüm okuyup 4 yıl cocuk gelişimini tercih yapmak mı ve bırde bu sene KPSS var buna da hazırlanıyorum katiplik için yaşım 32 ve çocukla bı çok şey çok zor en kısa yoldan ne yapmak daha mantıklı ilahiyatta çok zor bı bölüm alanım dışı tercıh yapmıştım zamanında Şu an kı aklım olsa cocuk gelişimi tercıh yapardım ama ne olur bu konuda bana yardımcı olun 4 yıl aktıflestırmem ıcın Şu an ata unıye para yatırıcam sırf cocuk gelısımı ıcın ıkıncı unı tercıh yapmak ıcın sızler olsanız ne yapardınız? ya da ne yapmalıyım yaş ilerliyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDostum şimdi şöyle bir şey söyleyeyim sana, senin şu an önlisans ilahiyat diploman 20 tl'ye bile satsalar kimse almaz bir işe yaramaz. Çocuk gelişimi okursan belki özel ana okullarında iş bulabilirsin bu nedenle buraya yönelebilirsin. İlahiyatı iş odaklı okumak istiyorsan, öyle tamamlayana kadar sayılan dersler sayılmayan dersler derken 3 senen rahat gider. Sonra DHBT dediğimiz sınav da 2 senede bir oluyor. Kısaca çok vaktini alır, 36 37'de anca bir şeyler olur o da KPSS'den falan iyi alırsan. Çok çok çok zor.
Sen çocuk gelişimine yönel onda da özelde iş bulabilirim diyorsan. Yoksa bu halde ille okumak zorunda değilsin.04 Yorumla
Soran+1 yılSoyle bi durum getirildi köylerde dahil 5 cocuk olduğu taktirde anaokulu acılıcak ama sımdı bunu duyan herkes buna yöneldi cocuk gelişimi mezunu da çok keza ilahiyatta aynı kafam Allah bullak oldu şart degil demişsiniz hayatın bana neler getırecegını bılemıyorum bı dala tutunmak şart
- +1 yıl
Ama bir şeyler için geç kalınmış maalesef dediğim gibi ilahiyatı direkt 2 senede bitirme garantiniz yok, uyuşmayan dersler, ek derslerle 3 yıl olur o. Sonrasında KPSS sürecinde kadınlar şu an 80 puanla mülakata giremiyor, iki yılda yapılan bir sınav için kazanmanızı çok zor görüyorum, her sene o binlerce kişi sayısı artarken o nedenle sizin için dedim.
Çocuk gelişimi ise özel okul imkanı da olduğu için, KPSS stresi de olmadığından tercih edilebilir diye dedim. Siz bilirsiniz tabi.
Soran+1 yılMaalesef geç kaldım bekarken çok sıkıntılar yaşadım bu zamana nasipmiş artık bırde önümde KPSS var yoksa buna mı yönelmek daha mantıklı ama cocu gelısımınıde kacırmak istemıyorum yaş gıttıkce de bazı şeyler zorlasıyor kafam bı mılyon oldu mübarek karıstı
- +1 yıl
Katiplik için de iyi hazırlanman lazım, 70 falan alırsın da klavye için de çalışabilirsin. Aynı anda bir ton şey yapamazsın kolayına gelene odaklan. Ama dgs işini bir kere vazgeç, o dört yıllığa tamamlamak falan zor iş. Çocuk gelişimi ya da katiplik hangisini yaparım dersen ona odaklan.
En İyi Cevaplar
Ben 4 yıllık çocuk gelişimi bölümü öğrencisiyim bölümü çok sevmiyorsan eğer hiç tavsiyem etmem önü hiç sçık değil
ilahiyat ı da okumak zor olur diyorsan bence 2 yıllık sağlık bölümü yaz 700-1000 kişi atıyorlar çocuk gelişiminde her sene 20 - 30 kişi
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
1Cevap
Bence ikiside değil. Bir eğitim fakültesi mezunu olarak yerlerdeyim işsizim kpss atamıyor sen düşün.. git normal işte çalış
00 YorumlaÇocuk Gelişimi
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > İlahiyat mı yoksa sıfırdan başlayıp cocuk gelişimi mi yaş 32 ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer