Hemşireyim ama sınıf öğretmenliği okumak istiyorum. Mümkün mü sizce?

Hep icimde kaldi sınıf öğretmenliği. Aslında tam olarak mesleğe geçmedim. 1 yıl sonra mezun olucam. Uçuk bir hayal gibi gelebilir ama neden olmasın ki? Mesleğini yaparken bir yandan okuyan arkadaşlar var mi? O kadar çok istiyorum ki bu mesleği.. Aile zoru ile yazmıştım hemşireliği
Hemşireyim ama sınıf öğretmenliği okumak istiyorum. Mümkün mü sizce?
Cevapla