- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSosyal fobisi olan biri için yapılabilecek en güzel iş bence sınıf öğretmenliği ya da anasınıfı öğretmeni olmak :) hele birde Doğuya atanırsan yaşadın. Doğuda bazı iler kötü ama genel olarak öğretmenlere değer veriyorlar. Fobini yenersin zaten çocuklar etrafında öğretmenim öğretmenim diye pervane olunca hayattan zevk almaya başlarsın :) ilk öğrencilerini mezun ederken hüzünlenirsin, sonra ilk 1. Sınıfları alınca sevinirsin tatlı bir yorgunluk olur sürekli. Sonra 2. sınıf vs onları mezun edersin bu arada maddi olarak durumun iyi olur araba alırsın vs :) yani çok daha güzel yanları var. Sen yeter ki atan ;) dert etme bunları.
04 Yorumla
Soran+1 yılGüzel yazmışsınız ama sevemiyorum bilmiyorum ya
- +1 yıl
İlgi alanların nedir? En çok sevdiğin şeyleri listele ne yapmak istediğini biliyor musun?
Soran+1 yılBi hedefim yok ama memur olabilsem daha mutlu olacakmışım gibi
- +1 yıl
Rotası belli olmayan bir gemiye hiç bir rüzgarın faydası olmaz. Öncelikle bir hedefin olmalı, memurluklar içinde en güzeli sınıf öğretmenliği daha sonra bıranş öğretmenliği geliyor. Her işin zorluğu var insanlarla uğraşmak istemiyorsan ona göre tercih yapmalısın. Sana başarılar ve iyi günler diliyorum.
En İyi Cevaplar
+1 yıl1. Sınıf olsan bir öğretmen olarak bırak okuma derdim ama 3 sene emek vermişsin bu sene stajda yapıyorsun bence alışmaya bakmalısın! Benim hayatımda yaptığım en aptalca şey öğretmenlik secmekti 😑 elin şımarık çocuklarıyla 3 kuruş için uğraşıp dururken hiç okumamış kişilerin benden çok kazanıp benden daha fazla gezebilmeleri ve daha rahat koşullarda çalışmaları çok zoruma gidiyor! 😑
19 Yorumla
Soran+1 yılBu yıl mezun oldum. Başka bir iş yapmak istiyorum.
- +1 yıl
Bir sınıf öğretmeni ne yapabilir ki?
Soran+1 yılKpssye hazirlaniyorum atanmadim henuz duz memurluk istiyorum
- +1 yıl
Bak bu çok iyi olur 😊 canım ama 90 puan alman gerekiyor garanti olması için! Çünkü en az 2.5 milyon lisans mezunu ile 10000 adet memurluk için kapışacaksın! 90 puan bile yetmeyebilir! Çünkü dışarıda asker ve polislik dışında düzgün maaş veren meslek kalmadı! Çok kişi çalış ilber ortaylı gibi çalışman lazım 😓
Soran+1 yılHaklısın ama gerçekten öğretmenligi yapmak istemiyorum biliyorum 90 üzeri almam lazım çok mutsuzum
- +1 yıl
Ben mutsuzluğu bıraktım 25 yıldır mutsuzum 😑 yurt dışına iltica başvurusu yaptim kabul gördü! Yurt dışında yaşamaya başlayacam 2 ay sonra 🤗 bence sende boş ver aileni yurt dışında hayat var!
Soran+1 yılNe guzel ya darısı başıma ben inanıyorumki eninde sonunda mutlu olacağım işi bulucam şartlar cok zor ama umudumu hic kaybetmedim. Yurt disina gidebilme imkanim yok ama insallah sen mutlu olursun🤗
- +1 yıl
InsAllah canım 🤗 umarım çok mutlu olursun... hayatta başarılar...
Soran+1 yılTesekkürler🤗
+1 yılÖğretmenlik gönül işidir sevmeden asla yapamazsın, öğrencileri sevmen, öğretmekten, rehberlik etmekten zevk alman gerekir. Bunu yapamıyorsan vazgeç ama sosyal fobin varsa zaten çoğu mesleği yapamazsın öncelikle bunun farkına varmalısın ve tedavi olmalısın.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama nasil iyilesicem bilmiyorum
+1 yılİstemiyorsan olma. Hem senin için hemde çocuklar için kötü olur. İnsan sevmediği bir işte başarılı olamaz. Aileni karşına al iyice anlat istemiyorum tüm hayatım mutsuz geçsin mi istiyorsunuz de
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim ailem asiri kati hic dinlemiyolar universitede bile birakmak istedim yok izin vermediler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖgretmenlik okuyanlar bu meslegi istemiyor benim ise hayalim bu meslek ama benimde baska turlu olmuyor. Kendimi bu meslege fazlasiyla ait hissediyorum. Ogretmenlik cok kutsal bir meslek. Gercekten yapamayacaksan yapma. Bu hem senin icin hemde öğrenciler icin daha yararli. Benim ozguvenimi dusuren, gozlerine baktigimda bu meslegi zorla yapan cok öğretmen gordum. Her yigidin harci degil bu meslegi yapmak. Öğrencide de kalici izler, olumsuz duygular bırakıyorlar bu meslegi sevmeyen ogretmenler. Dogan cuceloglunun cok guzel bir sözü var. Öğretmen olan sinifta öğrenci görür. Öğretmen olmus olan canlar görür karşısında diye. Her meslek sevmeden yapılmaz ama ogretmenler ogrencinin aileden sonra 2. evi oluyor. O yuzden bu meslegi sevmek, istemek, zevkle yapmak, cocuklari sevmek/anlaşmak önemli. Hani kendini tanidigin kadar zamanla severim, yaparim dersen devam et ama kendimi tanıyorsam bu meslegi yapamam, sevemem diyorsan baska yollar daha iyi olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılCok guzel anlatmissin gercektende herkesin yapmamasi gerek ben kendimde o ozellikleri gormuyorum benim yapabilecegim is degil ama ailem anlamiyor beni
Bu iş zorla olur mu ya resmen senin kaderini değiştiriyorlar yanlış bi durum yani nerden bakarsan yanlış kendileri görmüyormu hangi öğretmenliği okursan oku hep önü kapalı hiç atama yok adamın yoksa zaten kpss den 100 de alsan hapı yuttun atanamazsın bari 4 yıllık sen bitir de kpss den başka puan alır başka memurluklara bakarsın
017 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten sinif ogrt bitirdim ama duz memur olmak istiyorum
Soran+1 yılCok iyi fikir ama benim boyum cok kisa ya benden olur mu
- +1 yıl
Atandiniz mi?
Soran+1 yıl@SaidYıldız1 yok sinava calisiyorum bu yil
Soran+1 yılAahah 1.50 yim ama abi iyi dusun mahkumlar kacar elimden
- +1 yıl
Sınıf öğretmenliği yorucu ama güzeldir. Ben de sınıf öğretmeniyim
Soran+1 yıl@SaidYıldız1 gercekten mi size sormak istediklerim var yazabilir miyim
- +1 yıl
Olur
Soran+1 yılBaska ne olabilirim gardiyan haricinde
Soran+1 yılBitirdim okulu bu yil kpssye gircem neresi olursa 60 70 e duz memur oluyomu ya yuksek almiyomuydu
Soran+1 yıl70 alirim ben 90 larda alamam iste
Soran+1 yılAbi takipleselimde kpssden sonra yine size sorayim valla danisacagim kimse yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖgretmenlerin cok güzel hayati oluyor öyle deme
hem maaş iyi
hem tatil var
hemde çoğu erkek ögretmen kadinları daha evlenmelik buluyor
butün ögretmen arkadaşlarim evli mk
biz science diye diye ebemiz mikildi
parasinada scim
ortaminada mk 30 yasina geldik nerdeyse hala bekariz10 Yorumla
+1 yılSorumlulugu büyük. .
Ailenin demesiyle olmaz bu işler. . idealistlere yer açın lütfen
Sizde iyi hissedin kendinizi01 Yorumla
Soran+1 yılZaten benim yapabilecegim is degil isteyerek severek yapılması çok önemli
+1 yılBu yil mezun ol sonrasinda istedigini yap o kadar okumussun madem bitirde elinde bir bileziginde olmus olur
02 Yorumla
Soran+1 yılMezun oldum bu yil evde kpss calisiyorum
- +1 yıl
Bundan sonra istediğini yap o zaman insan mutlu oldugu seyi yapmali
Olmak istemediğini söyle sen yapacaksın o mesleği. Sevmediğin mesleği yapmak işkence gibi gelir. Yıpratır.
01 Yorumla
Soran+1 yılSözüm geçmiyo çok baskıcılar okul bitti zaten
Televizyondaki atanamayan öğretmenleri göster. Bunlar atanamıyorsa, ben nasıl atanıcam de. Sana ömür boyu bakmayı kabul ediyorlarsa git yaz.
06 Yorumla
Soran+1 yılAilemi tanimiyorsun elalem nasil ataniyorsa sende atanacaksin diyolar baska yol yok
Soran+1 yılBizde komsu kizlari ataniyor
Soran+1 yılEvet öyle ama baska yol yok bende nefret ediyorum
- +1 yıl
anladim hayirlisi ozaman
Gizli Üye(25-29)+1 yılSosyal fobinin öğretmenlikle alakasi yok ama. Sunum vb. Işleri her meslek ve her okulda yapiyorsun. He gercekten ogretmenliği sevmiyorsan o başka ama tam tersi sosyal fobini yenmelisin. Bunun oğrtm. Ile alakasi yok
011 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle ikisi birbirinden farkli ama şoyle ben hep okul ortamlarinda gerilen biriydim okul yillarimda cok kotu gecti sosyal fobimden dolayi simdide okul ogretmenlik bana bogucu geliyo zaten sunum falan beceremedim
Cevap sahibi+1 yılDoğrudur bende senin gibiyim emin ol. Ama zamanla yeniyorsun. Eğer öğretm. Sevmiyorsan devam etme. Ama ikisini iyi ayır sonradan pisman olmamak için.
Soran+1 yılSosyal fobimden kurtulmamin yolu yok ya napicam bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılVar. Eğer istersen her şeyin çözümü vardır. Gerçekten iste. Sevdiğim bir söz 'zamanını engel aramakla geçirme belkide hiç engel yoktur. 🤬🙃
Cevap sahibi+1 yılEmoji yanlis oldu kb.
Soran+1 yılCok guzel bi soz evet ama ya kendimi bosuna zorluyosam ya gercekten daha kolay bi yolu varsa calisiyorum ama icerden ölüyo gibiyim cok kotuyum
Cevap sahibi+1 yılYani acikcasi ayni seyleri yasadigim icin soyluyorum daha kolay bir yolu yok maalesef. Sosyal fobi aşilmasi çok zor ve uzun bir süreç önce bunu bil. Ama dediğim gibi istemediğin sey oğretmenlikse o zaman bilemem. Ama sosyal fobi için uzun süre uğraşmalisin cunku doğal olarak bunu aşmaya çabalamak seni çok gerecek zoayacak cunkü alişik olmadiğin ve sevmediğin bir durum o yüzden çabalarin seni rahatsiz edebilir ama pes etme. Bu seni güzelliklere götürecek
Soran+1 yılHep denedim ama surekli degil ama cok zor gercekten
Cevap sahibi+1 yıl🤷♀️ maalesef iyileşmeler hastaliktan geçiyor biliyorsun. Öyle düşün. Hastaliktan geçerek iyileşebilirsin
Soran+1 yılHaklisin tesekkur ederim destegin icin🙏
Cevap sahibi+1 yılNe demek :)
aileler hep öyle değil mi? bi şekilde ikna etmelisin , öğretmenlik mesleğinden vazgeçsende o fobilerini yenmelisin
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 799 cevap paylaştı. O zaman ailen öğretmen olsunlar bu işler zorlamayla olmaz sevmeyle olur içinde yok ise hiç girme bırak ailen ne derse desin
110 Yorumla
Soran+1 yılAile baskısı çok zor gerçekten
Soran+1 yılBana zaten çocukmuşum gibi davranıyolar
Soran+1 yılHaklısın sorun bende
Soran+1 yılValla tam olayi ozetledin onlara kendimi nasil kanitlayabilirim okul olarakta degil hic bir konuda bana guvenmiyolar
Soran+1 yılOff cok zor ya
+1 yılo zaman aileni yok sayıp kendi hayatını yaşayacaksın
014 Yorumla
Soran+1 yılOnu yapamam
- +1 yıl
kendin için yapacaksın. hayatını kur geri gel ailene ama istediğin şekilde yaşa istediğin mesleği yap
Soran+1 yılKendi sözümü bile geçiremiyorumki kendi ayaklarım üzerinde nasıl durayim
- +1 yıl
şunu söyledim zaten, senden şunu istedim aslında değişmeni... sözümü kimse dinlemiyo mu dinlemesin. benim ne istediğimi kimse önemsemiyo mu önemsemesin. ama tek bildiğim benim önemsediğim. bu yetmez mi? onları istediğini yapıyomuş gibi yap gerekirse bir sene kaybın olsun başka şehirde okurken tekrar sınava gir kazan puan istediğin bölüme yaz. onlar seni öğretmenlik okuyo diye bilirken bitir kendi bölümünü al eline mesleğini elbet öğrenecekler ama bu senin için en doğrusu olacak
Soran+1 yılCok guzel yazmissin evet ama ben ogretmenligi bitirdim simdi evde kpss calisiyorum
- +1 yıl
kpss bende çalışıyorum. o zaman ne yapacaksın güzel bi puan alıp hava meydanlarını yaz en azından onların dediği de olmasın maaşı da yüksek
Soran+1 yılHava meydanları mı tam olarak ne iş yapıyolar
- +1 yıl
gerçi senin bölümün farklı nasıl olur bilmiyorum.. devlettesin yani belli şehirlerde yerleri var Ankara İstanbul eskişehir gibi yaptığın fazla işte yok aylık en düşük 12 lira alıyosun
Soran+1 yılNasıl bu kadar kolay gibi anlatıyosun tam bilgim yok ama sanirim 90 ustu alman gerekiyo yabanci dilde lazimmis bide bayanlar ne gibi islerde calisiyo yanlis biliyosam duzelt
- +1 yıl
90 üstü alman yeterli evet yabancı dil bilmem devlet olduğu için olacağını sanmıyorum bide herhalde o 4 yıllık okuyanlara ben mühendisliğe girdim de çıkmadım daha :d liseden gircem o yüzden yabancı dil istemiyolar diye biliyorum bana. kadın erkek ayrımcılığı yok orada bayan. hangi bölümden girdiysen o işi yapıyosun işte o yüzden senin bölümünden dolayı giremeyebilirsin
Soran+1 yılYaa heveslenmiştim halbuki
- +1 yıl
bi araştırmanı istiyorum belki vardır benim bilgim yoktur.. varsa çalış et al puanı git..
Soran+1 yılYani olsa bile 90 üstü zor benim için
- +1 yıl
değil.. hiç bir şey zor değil istersen yaparsın
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynen benimde sosyal fobim var biraz lisede sunum yapamyı hiç istemedim sen peki üniversitede nasıl yaptın sunumlarını ben her hafta hatta her gün sunum yaptıklarını suymuştum ögretmenlik okuyanların
012 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle iskence gibiydi resmen hepsinde rezil oldum beceremedim zaten
Cevap sahibi+1 yılBende üniversiteye gitmeyi düşünüyorum da sunumdanda korkuyorum işte :(( yaptırırlar diye
Soran+1 yılCoğu bolumde var gideceksen iyi dusun zaten universite sosyal bi ortam istesende istemesende zorlaniyosun
Cevap sahibi+1 yılTıbbi görüntüleme istiyorum gitmesem napıcam ki zaten 4 senedir evdeyim işe girmek bile zor...
Soran+1 yılKac yasindasinki
Cevap sahibi+1 yıl22
Soran+1 yılYasindaki cok buyuk degil ne seviyosan onu oku benim gibi 4 yilini harcama
Cevap sahibi+1 yılBen lisede hemşirelik okudum ama sevemedim bide çekingen olunca çok zor oluyor işede giremedim o yüzden röntgen istiyorum sadece bakalım tutarsa
Soran+1 yılNe guzel ya en azindan kendine gore bi is secebiliyosun bende zorluyorum mal gibi
Cevap sahibi+1 yılSeçtim ama girince sevmezsem veya zorlanırsam diyede korktugum oluyor tabii. Belki sende başlasan aslında seversin hani lisede ögretmen olsan çok daha zor olurdu ama atansan ögretmenler arasında veya veliler arasında zorlanırsın belki onlarıda aşarsın belki zamanla ama hiç istemiyorsan düz memurluk demişsin oda çok güzel olur bence
Soran+1 yılEvet düz memurluk bana daha yakın ama puani cok yuksek insallh alabilirim
Cevap sahibi+1 yılİnşallah alırsın dua et
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılokulu bitir de yine oku derm hani hem çalış hem oku
08 Yorumla
Soran+1 yılZaten mezun oldum bu yil
- +1 yıl
hem istemeyrek çalış hemde isdiğin bölümü oku
Soran+1 yılO nasil olacak olur muki
- +1 yıl
olur azmetsen yaparsın ya çalışarak da okunur eğitim hakı engelenemez
Soran+1 yılDogru ama 24 yasindayim bi daha mi okuycam
- +1 yıl
oku ya yaşa takılma gençsin daha
Soran+1 yılTesekkur ederim burdakilerin destegi beni motive etti ailem beni cok zorluyo ya
- +1 yıl
ya aileler hep aynı çokları garanti meslek olsun şu olsun bu olsun
+1 yılNe istiyorsan onu ol. Hayatın boyunca mutsuz olursun yoksa.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen duz memur olmayi istiyorum ama ailem ogretmen olmami istiyor ben yapamiyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılAtaması kpssi ayrı dert bence de uzak dur Hiç benlik değilmiş gerçekten sunum filan da yapamadım okula gitmedim o günler. ya da rezil rüsva okudum kağıttan
06 Yorumla
Soran+1 yılSen benim aynimsin ya ama baska carem yok ailem cok zorluyor atan diye duz memur olmak istiyorum oda yuksek istiyo
Cevap sahibi+1 yılBeni de ailem zorlamısti aynıyız gerçekten. Ben psimanim ama mezunum şimdi. Kesinlikle senelerini boşa harcama seveceğin bir meslek bölümünü oku
Soran+1 yılBende mezun oldum sen simdi napiyosun
Cevap sahibi+1 yılKpss çalışmam lazım ama hiç içimden gelmiyorrrr
Soran+1 yılBende calisiyorum ama ailem zorluyo diye napicam bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılBeni de zorluyolar baya bi ama çalışamıyorum içimden gelmiyor
Ben bu aileleride anlamıyorum ya istenilmeyen mesleğe itmek nedir, nasıl başarılı olacaksın orada
017 Yorumla
Soran+1 yılÇok zorlanıyorum yapamıyorum zaten gerçektende hayatı zehir ediyolar
Soran+1 yılBunun icin universitede kendimi zorladim ama yok gecmiyo sunumlari faln hep batirdim rezil oldum konusmayi gec utaniyorum herseyden herkesten benim gibi ezik sesi cikmayan biri nasil ogretmen olabilir sosyal fobi zaten hayatimi hep mahvetti bu yasima kadar acilamadim olmuyo
Soran+1 yılBen gündelik hayattada aynıyım ailemden dolayıda dahada arttı ama herkes ögretmenlik yapamaz ben göz önünde olmayı sevmiyorum memur olsam nerde calısabilirim bilgin var mı
Soran+1 yılYaaa napıcam ben hic calismasam daha iyi ama boyle bisey mumkun degil
Soran+1 yılBana mi diyosun
Soran+1 yılNapiyim ayniyim evdeyim sinava calisiyorum hersey ayni degisen bisey olmadi
Soran+1 yılYa gerçekten tesekkur ederim 🤗
Soran+1 yılTamam olur
+1 yılkesinlikle gelecegini hayatini karartma kendin ne istiyorsan onu yap dinleme ailenmis falan kendi hayatin unutma!! acik bir sekilde onlara soyle ve fikrini koy olmayacagim diye
05 Yorumla
Soran+1 yılBaska secenek yok ama duz memur olmak istiyorum ondada 90 puan almak lazim
- +1 yıl
biraz daha calisir alirsin bir seyi birinin zoruyla yapma
Soran+1 yılOff hayatim onlarin elinde surekli baski sinav okul hayatimi kararttilar ya
- +1 yıl
cok gec olmadan mudahele edip bir birey oldugunu onlara gostermen gerek
Soran+1 yılNasil yapicam bilmiyorum
+1 yılBanka memuru ya da devlet dairesinde masa basi memuru ol 🙂
03 Yorumla
Soran+1 yılEn cok duz memur olmayi istiyorum ama oda onun icinde 90 puan gerek
- +1 yıl
Hm olursun umarim çalisip
Soran+1 yılKolaydı sanki😂
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 624 cevap paylaştı.
+1 yılSosyal fobini yenmeyi dene bence bu sekild hiç bir bölümde okuyamazsin ozaman
04 Yorumla
Soran+1 yılOkudum bitirdim
- +1 yıl
Sosyal fobini yen ozaman
Soran+1 yılNasil iste yillardir deniyorum olmuyo
- +1 yıl
Üzerine giderek
+1 yılYenmek zorundasın her meslek sosyal olmanı gerektirir aş kendini sınırlarını sevmiyorsan yapma öğretmenlik ama çekingen olmak bir yere kadar bu her meslek için geçerli
00 Yorumla
+1 yılHer anne ve babanın istegidir evladının bir memur olması herşeyi aileni mutlu edebilmek için herşeyi yaparsan ne kaybedebilirsinki
07 Yorumla
Soran+1 yılAnnen baba istiyor diye sevmedigin isi mi yapacaksin ustelik yapamiyorum ben keyfimden degil
- +1 yıl
Ya kendini mutlu edememissindir ya da kendini 😁
Soran+1 yılEvet kendim mutlu degilim zaten
- +1 yıl
Neden diye sorsam bunu uzun uzun konuşabilir miyiz seninle
Soran+1 yılValla konusamayiz cok mutsuzum
- +1 yıl
Sonunda mutlu olabilecegin şeyler olabilir nediyim yani
- +1 yıl
Denemelisin bence 😉
+1 yılHer şeye onlar karar verecek ise neden yaşıyorsun kocan kim olacak Kaç çocuğun olacak demi ama
08 Yorumla
Soran+1 yılEmin ol onada karisacaklar resmen ellerinde oynatiyolar ne zaman evlenecegimi bile
- +1 yıl
Bence bu konularda topu ailene atma. bu kaybetmekten. . savaşı kaybetme.. ya da casus ol kasan
Soran+1 yılNasil davranayim ben onlara kendimi kanitlayamadim aksine gucsuzlugumu gosterdim onlarda simdi beni cocuk gibi eziyolar
- +1 yıl
Konu kimse kimseye ezmiyor. Ama yol gösterilecek konular bellidir her şeye karışılmaz
Soran+1 yılAilem eziyo diyorum
- +1 yıl
Sen kaç yaşındasın
Soran+1 yıl24
- +1 yıl
Ailen bu kadar problemli ise gerçek anlamlı problemsiz mantıklı bir kişiyi bul hayallerine git
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşka mesleğe yonel yade gel nikah basalım öğretmen olma
05 Yorumla
Soran+1 yılAhhah cok iyi keske olmasam
Cevap sahibi+1 yılNikah basalım
Cevap sahibi+1 yılNikah basalım diyoz la
Soran+1 yılYok evlenmek en sonki tercihim😂
Cevap sahibi+1 yılGel hele
+1 yılBana yazacaktın ama o zaman henüz mesaj atamadığim için belki gelmemiştir
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yılSen kendi istediğin mesleği yap kimseyi dinleme
02 Yorumla
Soran+1 yılOrasi oyle ama memur olmak istiyorum onunda puani yuksek
- +1 yıl
Hım anladım haklısın her mesleğin puanı yüksek bu ülkede
dur tahmin ediyim coğrafya öğretmeni
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır sınıf
Gizli Üye(36-45)+1 yılAileni dinle
Sosyalleşmiş olursun
En güzel mesleklerden biri02 Yorumla
Soran+1 yılHerkes yapamaz bu isi ben asiri icine kapanik biriyim
Cevap sahibi+1 yılMeslek sana iyi gelecek
Dışa dönük olacaksın
Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeni olabilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılÖğretmenligi tamamen istemiyorum
Soran+1 yılNiye zorunlu mu
+1 yılSevdiğin yapmak istediğin meslek nedir
10 Yorumla
+1 yılSosyal fobiyi geç atanmak çok zor zaten
036 Yorumla
Soran+1 yılNolucak peki zaten aile baskısıda var iki ucu degnek dedikleri ben oluyorum
- +1 yıl
Öğretmen olman düşük ihtimal şu an anca sözleşmeli olursun zaten okuyacaksan tekrar başka bi üni evdekilere söyle ozaman atanamam ben diye ikna etmen lazım gibi duruyo
Soran+1 yılSinif ogrt okudum önü acik bi bölüm ama benim sosyal fobim var ya napicam ben
- +1 yıl
Olurum diyosan güzel meslek bence bi dene koca insanlar yok zaten hepsi ufacık çocuklar en fazla 1 haftaya fobini de yenersin diye düşünüyorum
Soran+1 yılAma hep doguya ataniyolar koylere
- +1 yıl
Sonuçta kısa süreli bir şey önce cefa sonra sefa sen bilirsin genede ama rahat edersin
Soran+1 yılAma duz memur olmak daha guzel degil mi
- +1 yıl
Bence sınıf öğretmenliği daha güzel hem daha saygın hem tatilin daha fazla burası önemli😂 yapamam diye düşünme yani ama dediğim gibi atanmak sıkıntılı
Soran+1 yılHerkes tatilinden vuruyo beni 😂 bu sosyal fobiyi utanma gibi dusunuyo herkes ama cok daha fazlasi
- +1 yıl
İnsanlar nelere alışıyo 3-5 çocuktan mı utanıcaksın ben yenebileceğini düşünüyorum fobini sonuçta hep aynı yüzleri görüceksin heyecan utanma korku hiçbir şey kalmaz bir süre sonra
Soran+1 yılYa sadece kendi sinifim olsa utanmam ama ogretmenler odasi falan dusundukce kotu oluyorum
- +1 yıl
Eyvah eyvah ikili diyaloglar da mı sıkıntılı 😂
Soran+1 yılHemde nasil ben universitede ne rezillikler yasadim sorma benim sosyal zekam yok valla yok ailem beni mahvediyor nasil kurtulcam ben sinifimdakilerle bile konusamazdim
- +1 yıl
Öyle de deme kendine ama memur da olsan başka bir işte yapsan her şekilde insanlarla muhatap olmak zorunda kalıyosun bi şekilde. Fobinin üstüne gidiceksin daha çok o yüzden yapılacak şey bu
Soran+1 yılCok zor olacak ama
- +1 yıl
Kolay ne var ki 😂
Soran+1 yılYa oylede ben yillardir sosyal fobimden kurtulamadim zaten yas ilerledikce daha da imkansiz gecmesi
- +1 yıl
Profesyonel destek almayı denedin mi hiç?
Soran+1 yılBir kere psikologa gittm iyi olmadi ilac kullanmak istiyorum ama onlarda yorumlarda olumsuz diyolar ise yaramiyo falan ama cidden eve hapsoldum cikmak bile zor geliyo bana
- +1 yıl
İlaç kullanımından bahsetmiyodum ben ilaçla tedavi olucak bişey gibi durmuyo zaten sende kendini iyice eve hapsetmişsin aksine daha çok çıkman gerekiyorken sosyalleşecek ortamlarda bulunman lazım yakın bi arkadaşınla falan çıkabilirsin sürekli bütün ömrünü evde geçiremezsin ki
Soran+1 yılSence benim arkadasim var midir hayir yok ölmüşüm aglayanim yok resmen evde hayat gecmiyo zaten en guzel yaslarim evde geciyo bende uzuluyorum
- +1 yıl
Ortam yapman lazım onun için de dışarı çıkman lazım iş en kolay yol aslında hem arkadaş çevren de olur elinden tutup çıkartamaz seni kimse evden 😂 atanana kadar başka bir işte çalışabilirsin geçici maksat sen açıl alış biraz
Soran+1 yılBen nerde calisicam ki o kadar kötüyüm toplum bana hazir degil bence😂
- +1 yıl
Çok küçümsüyosun kendini bunu bırakman lazım önce al sana dışarı çıkman için sebep iş başvurusu yap mağazada satış görevlisi falan olabilirsin dağın başında yaşamıyosundur herhalde 😂
Soran+1 yılYok aksine dışarda sosyal ortam cok ama bende o yürek yok 😂küçümseme konusunda haklısın evet
- +1 yıl
Yok ben seni çıkartamıycam dışarı galiba onu anladım ne desem bi bahanen var ikna edemiyorum pes ettim otur evinde tamam mı 😂😂
Soran+1 yılAslında ailem zorlamasa halimden memnunum duzelemiyorum zaten kendimi bos yere uzmektense evde yasar giderim
- +1 yıl
Kendini üzecek bi durum yok aslında ama senin bileceğin iş burdan sonrası sen kabullendikten sonra kimse bişey yapamaz zaten
Soran+1 yılHerkes sosyal olamiyor demekki ben bu sosyal fobinin genetik olduguna inaniyorum istesemde kaynasamiyorum kimseyle karakterde degismiyo maalesef
- +1 yıl
Karakter ayrı bende çok konuşan bi insan değilim hemen ısınamam insanlara ama asosyal de değilim fobi apayrı bir şey senin kendini geliştirmenle alakalı biraz dışarıya kapatmış gibisin sen kendini biraz birazdan biraz daha fazla da olabilir 😂
- +1 yıl
Ben kendimi bu kadar ikna etmeye çalışmadım hiçbir şey için 😂😂😂
Soran+1 yılAhaha cok iyi anlamissin cok cok fazla hemde ama cikinca sudan cikmis balik gibi oluyorum sonra diyorum ne gerek var hayat yabanci geliyo bana😂
Soran+1 yılSenin hatrin icin bigun cikicam😂
- +1 yıl
Allah razı olsun okadar dil döktük boşa gitmesin bari 😂😂
Soran+1 yılNe demek tesekkur ederim o kadar dil doktugun icin🙏
- +1 yıl
Rica ederim bi faydam dokunduysa ne güzel sabah erken kalkıcam kaçtım ben haydi iyi geceler sana
bunu aşamazsan hiçbir işte iyi olamazsın ki
00 Yorumlasevmeidğin bir şey söyleme
00 Yorumlaistediğin işi yap çoğu aile öyle baskıcı maalesef
00 Yorumla
+1 yılZaten kolay da değil olmak. :)
01 Yorumla- +1 yıl
Kpss den atanamazsın olur biter zaten. Başka iş bul
+1 yılYazık ya canım benim üzüldüm vallahi
00 YorumlaSen ne okuma istiyordun
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim bi hayalim yoktu ama ben duz memur olmak istiyorum
+1 yılNe olmak istiyosun ki sen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen ne olmak istiyorsun
04 Yorumla
Soran+1 yılEn cok duz memur olmayi istiyorum ama oda onun icinde 90 puan gerek
Cevap sahibi+1 yıl90 almakta kolay değil
Soran+1 yılBiliyorum cok caresiz kaldim ya
Cevap sahibi+1 yılNerede yaşıyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılbaska tercihlerde bulun
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılneden icine kapanık oldun bakayim?
Soran+1 yılUzun konu valla
Cevap sahibi+1 yılbenim çokça vaktim var istersen profl ismini soyle ordan devam edelim
+1 yılHakkında hayırlısı olsun
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 527 cevap paylaştı.
+1 yılOlsan bile atamazsın boş ver
01 Yorumla
Soran+1 yılOkudum bitirdim zaten
Aileni ikna et yapabileceğin bir iş seç
00 Yorumla
+1 yılBende oleyim sictik 😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
+1 yılolma mecbur degilsin
06 Yorumla
Soran+1 yılBaska yol yok ailem zorluyo
- +1 yıl
onlar ne karisiyo ya hayat senin hayatin
Soran+1 yılÖyle ne yazikki cok baskici bi ailem var asla sozum gecmiyor cok sıkıyolar mezun oldugum halde ustelik
- +1 yıl
baskici ailede hic iyi degil ya yazik sana
Soran+1 yılAcınacak haldeyim evet hayatimin icine ediyolar resmen
- +1 yıl
aynen biraz oyle yapmislar uzulme boş ver
Bence bir insan sevmediği bir işte mutlu olamaz
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet işkence gibi
+1 yılne ogfetmrnligi
037 Yorumla
Soran+1 yılSınıf
- +1 yıl
reis yapamiyacsksan direk birak cocuklarin okuma sevdasini karartirsin Allah korusun vebali coooook buyuk
Soran+1 yılBende istemiyorumki ailem zorluyor beni
- +1 yıl
gonullerini kirmadsn ogretmen oldugun vakit cocujlars kotu davranbilcegini hayatlarini karartabilcegibi anlatmalisin belki o zmn izin verirler
Soran+1 yılYok iste o kadar bastiriyolarki asla dinlemiyolar beni
- +1 yıl
hayirlisi olsun dua etmekten baska imkan yok o vakit
Soran+1 yılOfff cok kotu haldeyim ya duada kurtarmiyo beni
- +1 yıl
tovbe de Allah sanki gormuyo hâlini
Soran+1 yılCok dua ettim bende bide depresyonda var artik hic umudum kalmadi
- +1 yıl
senin sevdigin biri misafirlige gelse hemen göndermeye çalışır mısın
Soran+1 yılHayir
- +1 yıl
Allah da sevdiği kulunun duasini hemen kabul edip gonderir mi? hayir ne derler, Alalh sevdigi kuluna keder dert hadtalik verirmis de bana dua etsin diye
Soran+1 yılTamamda ben bu sosyal fobim yuzunden artik evden cikamaz hale geldim dualar bazen kabul olmuyor
- +1 yıl
Allah verirse nimet vermezse hikmettir, sabrın sonu selamet her şey olacagina varir Rabbim hakkindakini hayırlısıyla kolay eylesin😊
Soran+1 yılAmin insallah bari bana dua et baskasinin duasi kabul olur derler 🤗
- +1 yıl
heeeğ edim tekrardan, Allahim gönlündekini hakkinda hayirli, hakkinda hayrli olani gönlüne razı eylesin😊 bak, ezan okunurken, yagmur yagarken, iki salavat arasinda, hasta bi insanin, kucuk cocugun ettigi dualar geri cevrilmezmis 😊
Soran+1 yılAmin insallah sosyal fobisinden kurtulsun de içten lütfennnnnn🤗
- +1 yıl
inşallah her turlu fobinden korkundan emin olmadiklarindan kurtulur gönlün feraha kavuşur mutlu huzurlu saglıklı olursun😊
Soran+1 yılCooook tesekkur ederim umarim sizinde hersey gonlunuzce olur
- +1 yıl
Allah razı olsun😂😊nerede okuyson ve kacinci sinifsin
Soran+1 yılMezun oldum ben evdeyim
- +1 yıl
umarim yenersin korkunu cunki seneye 3600 katsayisi gelio yani bunu bekliyen binlerce emekli olacak kisi var maas ile alakali o kanun ciktiktan sonra 80 ile ataniyorsa ogretmenler 70 belki 65 e kadar dusecek😂
Soran+1 yılGercekten mi duymustum ama ne oldugunu bilmiyodum emekliler icin maas mi
- +1 yıl
şöyle, mesela Şu an bi ogretmen emekli oldugunda 2000 tl maas alicaksa, bu kanun ciktiktsn sonra emekli olursa 3000 tl maas alicak, ki zaten sua emekli ogrt. maasi 4200 kusur 3600 katsayisi geldiginde kac tl artcak bilmiyorum ama 400 500 tl icin de 1 2 senem kaldisya ben beklerdim yani
Soran+1 yılCok iyi o zaman ben daha cok calisayim😂
- +1 yıl
haci sen buyuk ihtimalle atanirsin hayirlisiyla😂ilk maaşınla naparsin ben vallahi gider 10 20 tane lahmafun tavuk durum alir yerdim
Soran+1 yılAhaha valla benimde aklimda o var cok seviyorum tavuk doneri😂
Soran+1 yılInsallah atanirim ama ben istemiyorum ogretmenligi ya
- +1 yıl
kanka bana da ismarlarsin demi😂 knk hersey olacagina varir şu an bunu hic dert etme her şey kaderde yazildi zaten sen şu an sadece zaman gecirmeye calis😊 Rabbim sana en hayirlisi guzel olani nasip etcek:)
Soran+1 yılIsmarlarim tabi ne demek :) Yazılı mı diyosun rahat olamıyorum işte kaderde vardir insallah
- +1 yıl
knk bende tarih okuyorum önüm komple kapali yani cok zor hem zaten bolumle alakali bisey de dusunmuyorum ama kaygi da etmiyorm elimden geldigince cslisiyorum hamdolsun Rabbim ibadetletimi yapmama da musade ediyor yani gerisini Allah a birakiyorum neticede hepimiz bi gün ölcez Allah hayirli ömür hayirli ölüm nasip etsin hersey bigun son buldugunda inşallah cennette olucaz kevser havzasinin yaninda mangal yapiuo olucam inşallah gelebilirse beklerim😂😂
Soran+1 yılAhaha cok guzel yaziyosun ya insallah 😂
Soran+1 yılBak zaten beni sıkıştıran ailem evde durmama bile tahammülleri yok yoksa bende bu yıl olmaz seneye falan filan uzatırım ama çok baskı var üzerimde
- +1 yıl
teşekkür ederim, umarım biraz olsun gönlünü ferahlatabilmişimdir :)
- +1 yıl
kanka herşeyde bi hayr vardir ailene karsi bi saygisizlikta bulunma da gerisi hallolur bi şekilde ;)
Soran+1 yılAsıl ben tesekkur ederim o kadar guzel konustunki cok faydasi oldu 🤗
- +1 yıl
Allah razı olsun, dilediğin vakit yardımcı olmak isterim Allahın izniyle 🙂
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılMemur ol sende
026 Yorumla
Soran+1 yılAklımda o var ama hangi memurlukları yapabilirim sosyal fobim herşeye engel
- +1 yıl
Düz memur işte. SGK güzel olur mesela
Soran+1 yılDuz memur tamamda hangi kurum mesela cok arastirdim ama bu duz memurdan kasit ne tam olarak
- +1 yıl
Kpss b Grubu işte çift yıllarda yapılan KPSS sınavı ile girdiğin her memurluk düz memurdur. Üniversite kurumu, SGK kurumu, adliye , hava alanı bire çok yer var
Soran+1 yılSizce hangisi tercih edilmeli bide ben memur olsam bile cok sessizim yapacagim her iste ezilecegimi biliyorum
- +1 yıl
Ön yargılı olma. Memurluk basit iş. Sana zaten gösteriyorlar. Bir tane program var bütün işlemler o program üzerinden yapılır. Hayatın boyunca tek program kullanırsın. Ezilme duygunu atlatman lazım senin önce. Belki öğretmenliği bile sonradan aaa aslında isteyince yapılabiliyormuş diyeceksin. YouTube gibi nimet var. Öğretmenlik nasıl yapılır ilk gün nelere dikkat edilir öğrencilere nasıl yaklaşılır bunları izle mesela. Sen önce kendini motive edip yapabilirim demelisin
Soran+1 yılAnladım aslında memurluk tam bana göre bi iş. Açık konuşmak gerekirse kendini yenileyen biri değilim. Hep aynı şeyi yapmaktanda sıkılmam.
Soran+1 yıl@Yenice135 denedim ama kurtulamiyorum ilaclar bile ise yaramiyor
- +1 yıl
Şimdi memur olmak da zor 87 ve üstü almayan atanamiyor. Yani çok çalışman lazım çook
Soran+1 yılAtanabilmemin tek yolu sinif ogrt onu acik cunku
- +1 yıl
O da zor artık atanamayan çok insan var. Sözleşmeli olarak atıyor artık devlet.
Soran+1 yılO zman evde oturayım her yol kapalı :)
- +1 yıl
Sen yine de çalış vazgeçme. Öğretmenlik sözleşmeli de olsa güzel meslek. Yazın tatil yapıp maaş alan tek meslek
Soran+1 yılHerkes oğretmenlikte ısrarcı ben yapamiyorum ya ama iste baska cozum yok
- +1 yıl
Bilemezsin belki ilerde seversin. Yapmadan ön yargılı yaklaşma kendine
Soran+1 yılZaten istemiyorum diye diye yasim oldu 24 bari atanabilsem sonra naparsam yaparim
- +1 yıl
Atanırsin inşallah. Çalışınca yaparsın
Soran+1 yılTesekkur ederim
- +1 yıl
Rica ederim her zaman yardımcı olmaya çalışırım.
Soran+1 yılAma duz memurlugu oyle anlattinizki aklim orada kaldi program falan dediniz ne yapiyolar mesela
- +1 yıl
Her memurluğun kullandığı programı olur. Bunu bilmek için memur olmaya gerek yok. Nüfus dairesinde memur olursan nüfus bilgileri ile ilgili program öğrenirsin. SGK da memur olursan sigorta bilgileri ile ilgili program öğrenirsin vb
Soran+1 yılBen bilmiyodum🙄hangi memurluk guzel sizce
- +1 yıl
Memur olacak kadar puan alda sen onu tercih yapacagin zaman düşünürsün. Önce 90 almak olsun hedefin
Soran+1 yılOf ya 90 cok zor kaldik sinifciliga
+1 yılOlma
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılİstemiyorsan yapma
00 Yorumla Öğretmen ol
00 YorumlaEvlen kurtul
00 Yorumladoktor ol
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılYol yakınken bırak
00 Yorumla Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yapma
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDene belki seversin
00 YorumlaNe olmak istiyorsun
019 Yorumla
Soran+1 yılMemur olabilirim
Soran+1 yılBitirdim zaten
Soran+1 yılKendim bildim bileli okul ortamları cok kötü hissettiriyo ne kadar denesemde cok zorlaniyorum bana gore degil disaridan ogretmenlik cok guzel bi meslek ama yapamayan biri icin zor zaten herkes ogretmen olamaz beni tanisan anlardin
Soran+1 yılCok eziliyorum onlara karsi kendimi savunamadigim icin bana her dediklerini yaptiriyolar zaten karsi gelsemde anlayissizlar hep onlarin dedikleri oluyo
Soran+1 yılCalisiyorum ogretmenlik icin o puani alabilirim ama memur olmak icin 90larda almam gerekiyo
Soran+1 yılHaklısın ama duramıyorum işte
Soran+1 yılCok zorlaniyorum sosyal fobim oldugu icin gunluk hayatta disari ciktigimda bile asiri heyecanlaniyorum hic ozguvenim yok ne is yaparsam yapayim ezilecegimi biliyorum
Soran+1 yılAlmadim ama ilac kullanmak istiyorum ilaclar gecirmiyo diyen cok kisi var baska cozum yok
Soran+1 yılNereye
+1 yılKeike öğretmen olsam
00 Yorumlaİstemiyorsan olma
00 Yorumla
+1 yılYazık sana
00 Yorumla
+1 yılOlma sende
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer